czwartek, 6 lutego 2014

MOJA PIERWSZA PROFESJONALNA SESJA ZDJĘCIOWA

stylowakaszanka, moda, sesja, foto

Stylowa Kaszanka i Stylowa Misja - połączenie idealne.
Jak już wiecie kocham wspominać lato, uwielbiam ten moment kiedy czuję wiatr we włosach i słońce na policzkach. Lato to dla mnie najcudowniejszy czas w roku. I właśnie w czasie ostatniego lata miałam ten zaszczyt wziąć udział w sesji dla stylowej kaszanki, która potrafi stworzyć niesamowite zdjęcia. Lekki styl i niesamowity klimat to dwie cechy, które mnie w niej ujęły, a atmosferę na sesji wspominam z uśmiechem do dziś.
Moja pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa była dla mnie dużym stresem i jednocześnie ogromną przyjemnością. Nie mogłam uwierzyć w efekt końcowy, ponieważ nie widziałam jeszcze nigdy siebie w takim wydaniu. Mam nadzieję, że podzielicie mój zachwyt nad zdjęciami.

stylowakaszanka, sesja, foto, stres

pierwsza, sesja, foto

moda, sesja, stylowakaszanka

sesja, foto, stylowakaszanka

blackandwhite, foto, shoot


moda, sesja, stylowakaszanka

moda, sesja, ciekawie


Mam nadzieję, że poczuliście ten klimat i zdjęcia Wam się podobają.
Tu możecie zajrzeć do stylowej kaszanki:  stylowa kaszanka

2 komentarze: