piątek, 25 lipca 2014

MIĘTOWA TIULOWA SPÓDNICA I WIANEK Z KWIATÓW NA GŁOWĘ | KOLOROWA KOBIECOŚĆ

Tytuł tej stylizacji nie jest przypadkowy. To właśnie ów wianek był dla mnie inspiracją do stworzenia całej stylizacji. Wianek jest wytworem zręcznej i kreatywnej Magdy z bloga Noszę co lubię, od której mam już cudowne kokardy (możecie je zobaczyć tutaj).
Kolory inspirują mnie każdego dnia, to też kiedy zobaczyłam tak cudownie skomponowany zestaw na tej wspaniałej ozdobie na włosy, od razu wiedziałam co z tym zrobić. Zapraszam na efekty tego przypływu kreatywności :)


















wianek: Noszę co lubię // bluzka: bazarkowa // spódnica: Mia Design // szpilki: Sukienkowo // torebka: kosmetyczka z Remington // zegarek

6 komentarzy:

  1. ależ Ci ładnie w tym wianku!! Kolory dla Ciebie, słodka blondyneczko. Ale całość też jest super. Spódnica jest czadowa.
    Inspirujesz;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w tym swój udział :) dziękuję :)

      Usuń
  2. Wow, ale fantastycznie. Bardzo podobają mi się zwłaszcza te zdjęcia na tle ściany, nic nie odwraca od Ciebie uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, jak księżniczka! cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dekoracje tego typu z kwiatami, nawet sama jak byłam młodsza pamiętam że całkiem ładnie robiłam je z konieczny. Fajnym pomysłem może być zastosowanie gotowego szablonu takiego jak opaska, drucik czy nawet nauszniki do oplatania kwiatami - bez znaczenia czy żywymi czy sztucznymi do naklejenia. Może się też spodobać kilka takich propozycji http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-wianek-z-kwiatow/ robiłam tylko jedną z nich. A może ktoś mi doradzić czy da się z żywych kwiatów zrobić coś na dłuży czas aby tak szybko nie traciły świeżości?

    OdpowiedzUsuń