sobota, 14 lutego 2015

CASUAL LOVE w Walentynki


Walentynki - czas miłości, serduszek i wyznań, czas czerwonego koloru i mini-szaleństw w sklepie z pluszakami. Wiele osób ich nie lubi, ale dla mnie mają w sobie coś uroczego. Pierwsze Walentynki nowych zakochańców to zawsze wielkie przeżycie, z którego starzy wyjadacze nieco się podśmiechują, ale cóż... każdy musi mieć ten swój "pierwszy raz". Dajmy więc szansę drugiej połowie i kochajmy się do utraty tchu :)


Dzisiejsza stylizacja to mój ulubiony casual, chociaż lekkiej elegancji dodaje bluzka z falbankowym wykończeniem rękawków. Kapelusz i luźny płaszczyk sprawiają natomiast, że wyglądam trochę jak włóczykij i tak też się czuję, w pozytywnym sensie, stąd moja walizka miłości, w której chowam wszystkie emocje i szczęście :D










fot. Sister :)

płaszczyk i naszyjnik: SUKIENKOWO | bluzka i spodnie: ESTYL | kapelusz: H&M | botki: PANTOFELEK24

21 komentarzy:

  1. ej, fajny ten Twój casual!
    ja to bym chciała, żeby moje casuale tak wyglądały ;P
    tak.. elegancko ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia strasznie klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, I follow you on gfc #29, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam zdjecia z tymi serduszkowymi balonami <3 Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja!

    http://jasminengirl.blogspot.com/2015/02/rozdanie-konkurs-dla-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się nawiązanie do Walentynek! Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu sesja cudowna gratuluje pomysłu z walizka i balonami .

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny walentynkowy zestaw;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia, jak zawsze :)
    Podoba mi się taki zestaw na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma walentynek bez czerwieni, super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i powtórzę za poprzedniczkami, świetnie wyglądasz w czerwieni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję serdecznie za wszystkie przemiłe komentarze :) uśmiech nie schodzi mi z twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Red and black is a very good mix of colors.....also to St Valentine!!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja. Kolor czerwony zawsze kojarzy mi się z wigilia, lub walentynkami. I zazwyczaj w te dni zakładam coś czerwonego, żeby podkreslic atmosfere :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo modny zestaw na walentynki

    OdpowiedzUsuń