sobota, 14 lutego 2015

CASUAL LOVE w Walentynki


Walentynki - czas miłości, serduszek i wyznań, czas czerwonego koloru i mini-szaleństw w sklepie z pluszakami. Wiele osób ich nie lubi, ale dla mnie mają w sobie coś uroczego. Pierwsze Walentynki nowych zakochańców to zawsze wielkie przeżycie, z którego starzy wyjadacze nieco się podśmiechują, ale cóż... każdy musi mieć ten swój "pierwszy raz". Dajmy więc szansę drugiej połowie i kochajmy się do utraty tchu :)


Dzisiejsza stylizacja to mój ulubiony casual, chociaż lekkiej elegancji dodaje bluzka z falbankowym wykończeniem rękawków. Kapelusz i luźny płaszczyk sprawiają natomiast, że wyglądam trochę jak włóczykij i tak też się czuję, w pozytywnym sensie, stąd moja walizka miłości, w której chowam wszystkie emocje i szczęście :D










fot. Sister :)

płaszczyk i naszyjnik: SUKIENKOWO | bluzka i spodnie: ESTYL | kapelusz: H&M | botki: PANTOFELEK24

20 komentarzy:

  1. ej, fajny ten Twój casual!
    ja to bym chciała, żeby moje casuale tak wyglądały ;P
    tak.. elegancko ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie Ci w czerwieni!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yes, I follow you on gfc #29, follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam zdjecia z tymi serduszkowymi balonami <3 Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna stylizacja!

    http://jasminengirl.blogspot.com/2015/02/rozdanie-konkurs-dla-czytelnikow.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się nawiązanie do Walentynek! Wyglądasz fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie bardzo podoba się Twój nick :D

      Usuń
  7. Kasiu sesja cudowna gratuluje pomysłu z walizka i balonami .

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny walentynkowy zestaw;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia, jak zawsze :)
    Podoba mi się taki zestaw na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma walentynek bez czerwieni, super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i powtórzę za poprzedniczkami, świetnie wyglądasz w czerwieni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję serdecznie za wszystkie przemiłe komentarze :) uśmiech nie schodzi mi z twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Red and black is a very good mix of colors.....also to St Valentine!!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey!

    Sehr toller Post und ich werde ab jetzt auf jeden fall deinen Blog öfters ansehen! :)
    Würde mich sehr freuen, wenn du auch mal bei mir vorbei schaust!

    Liebe Grüße,

    WMBG




    WMBG//Instagram//Lookbook//Facebook//Kleiderkreisel

    OdpowiedzUsuń