niedziela, 12 kwietnia 2015

MINIMALIZM W GROCHY



Wiosna - pierwsze ciepłe promienie słońca, które nasze ciało, nasza skóra chwytają łapczywie. Czas, kiedy nasze serca otwierają się na miłość, kiedy czujemy kolory tęczy w duszy. Wiosna jest piękna i widząc jak świat nabiera barw, sama mam ochotę skakać z radości :)


Dzisiaj postawiłam na minimalizm w ubiorze i subtelność w kolorach. W tej stylizacji nie ma szaleństwa, jest natomiast melancholia lekko ocierająca się o romantyzm :) 
Jeśli wydaje Wam się dziwne, że wyżej radośnie pisałam o wiośnie, a nagle wyskakuję z melancholią, to już odpowiadam: w sumie mnie też wydaje się to dziwaczne. Czasem jednak fajnie postawić na kontrast.
Zresztą na moim blogu całkiem go sporo :)












sukienka: SUKIENKOWO | torebka/kosmetyczka: BATYCKI | buty: ALLEGRO
___________________________________________________________________

Jakby co to wiem, że jestem blada, ale spoko opalę się :D

17 komentarzy:

  1. przeurocza jest ta sukienka!
    i jeszcze ta hipisowska opaska, wiatr we włosach... i zdjęcia!
    Kasiu, promieniejesz na nich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bajecznie! Jeszcze tylko korona i wyglądasz jak księżniczka ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie roznosi, kiedy ciepełko i słońce dokazują;-)
    Świetnie Ci w tej opasce, w ogóle całość tego co masz na głowie, jest bombowa;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza sukienka i Ty wyglądasz w niej świetnie :)
    No i ten uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka, uwielbiam grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżniczka z Ciebie na tych fotach, zwiewnie, lekko, młodzieńczo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear and thank you for stopping at my blog. I'm very happy for your visit and your nice comment. I like very much this dress....is elegant and chic at same time! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, uwielbiam grochy! Uroczy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka! Groszki są takie wdzięczne i kobiece :-) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja. Dziewczęca i zarazem kobieca. Piękna sukienka!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie pod nowy adres: greenwithenvy.pl

    OdpowiedzUsuń