środa, 29 lipca 2015

GLAM ROCK | SPÓDNICZKA W KWIATY


↪  niewinność okraszona złotym ćwiekiem ↩




Glam Rock - drapieżność przełamana nutą zwiewności, to ćwieki powbijane w mięciutki puszek, zadziorność pokazana w sposób subtelny. 
Właśnie tak starałam się wyrazić moją dzisiejszą stylizację, chciałam żeby to było coś niewinnego, ale z dodatkiem jakiejś niepokojącej rock'owej nuty.
Oczywiście jak zawsze planowałam rozpuszczone lekko pokręcone włosy, ale w związku z niesamowicie silnym wiatrem postawiłam na pół-kucyk? i stwierdzam, że to był bardzo dobry pomysł, bo fryzura fajnie uzupełniła całość i czułam się w niej bardzo dobrze. Co do wiatru, to gdyby nie moja dzielna siostra (♥), która zrobiła mi te zdjęcia, to pewnie mój statyw poległby w tej wichurze. Nie wspominam już nawet o idealnie ciemnych chmurach, które wyszły kiedy dojechałyśmy na miejsce, ach natura jak zawsze urocza :p


Stylizacja sama w sobie to zestawienie, które uwielbiam najbardziej. Spódniczka i bluzka uzupełnione torbą idealną, do której jestem w stanie (o dziwo!) zmieścić wszystko co niezbędne i jeszcze zostaje troszkę miejsca :)
Jeśli chodzi o buty, to przedstawiam Wam dwie wersje, co sprawia, że w jeden dzień możecie mieć stylizację dzienną, by za chwilę zmienić ją w wieczorową, wystarczy szpilki schować do torby, a gwarantuję Wam, że zmieszczą się na pewno. Oczywiście może być też odwrotnie, idziecie na imprezkę, a balerinki czekają w torbie, kiedy Wasze stopy powiedzą "dość". Czerwona pomadka to wersja dla odważnych, ale wybór pozostawiam dla Was czy ma być dodatkiem do dziennej czy eleganckiej wersji całego looku :)


bluzka: KLIK | spódniczka: KLIK | torba: KLIK 














Wiecie, że do każdego zamówienia w ebutik.pl dostaniecie taką torbę gratis?
Ja swoją na pewno wykorzystam na wojaże plażowe nad morzem, na które wybieram się już niebawem. Ach już nie mogę się doczekać :)


bluzka, spódniczka, torba: kolekcja BY SALLY ze sklepu BUTIK |
buty: SUKIENKOWO | naszyjnik: CHARMME | kurtka: LA REDOUTE
_________________________________________________________________________
Post powstał we współpracy ze sklepem ebutik.pl, wszystkie wyrażone w nim opinie są moimi własnymi.
Jak zawsze komentujcie, bo jestem ciekawa co sądzicie o stylizacji :)
Stylizacja: Niewinna drapieżność

22 komentarze:

  1. Nardzo podobają mi się te Twoje zabawy z fotkami, ciekawie je przerabiasz! Spódniczka jest sliczna i wyglądasz jak cukiereczek w niej ❤ do tego to upięcie włosów - bardzo ładnie!!! Zestawienie różu z czarna bluzka i skorzaną kurtką tworzy idealne połączenie! W takim stroju mozna isc wszedzie! A do tego te sexowne szpile!! Cudnie i bardzo stylowo! Bardzo fajna torba :)

    Miłego dnia!
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku teraz mi posłodziłaś, pięknie dziękuję :)
      Co do Twojej opinii o stylizacji to dokładnie tak! ona jest "wielofunkcyjna" i nie dość, że poszczególne elementy możesz wykorzystać na wiele sposobów to i całość nada się na wiele okazji :)

      Usuń
  2. Świetna stylizacja! A spódniczka przeeeeurocza! :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka ta spódniczka. I ładny make-up!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest cudowna !!
    Super to wszystko razem połączyłaś :D
    Pozdrawiam cieplutko

    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że jesteś bardzo pozytywną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, staram się nią być by świat był bardziej kolorowy :)

      Usuń
  6. Fajnie, że tą różową, dosyć dziewczęcą i uroczą spódnicę przełamałaś mocniejszymi dodatkami i akcentami- dzięki temu nie wyszło zbyt słodko, a raczej tak zadziornie i z charrakterem- absolutnie moje klimaty :)
    Super kochana :)

    miłego dnia :)
    Daria

    klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się Twoje "luzackie" podejście do zdjęć :) Wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz energię na zdjęciach ! bardzo fajna ekspresja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest ten zestaw, kobiecy! :) Rękawek bluzeczki, który jest obcięty w falę dodaje tej stylizacji takiej delikatności. Tak jakbyś płynęła po tych kwiatach :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, rękawek jest cudny i robi połowę roboty w tej stylizacji :)

      Usuń
  11. pięknie w tym wyglądasz! spódniczka cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny look! Zostaję na dłużej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjna stylizacja, świetne zdjęcia i cudowna fryzura ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super spódnica :) świetne zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  15. bluzeczka strasznie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wyglądasz chociaż nie bardzo mi pasuje ten look :D ale ty wyglądasz super :*
    zapraszam do siebie a jeśli się spodoba zachęcam do obserwacji :Dhttp://bbypattie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana powiem Ci, że jestem totalnie zakochana w tej stylizacji (wersja ze szpilkami)! Wyglądasz naprawdę jak milion dolarów! :D

    OdpowiedzUsuń