sobota, 8 sierpnia 2015

JAK SIĘ UBRAĆ NA PLAŻĘ | JEANSOWE SZORTY Z WYSOKIM STANEM


Żyj chwilą i doceniaj każdą jej cząstkę... szczególnie na urlopie :p




Bardzo Wam dziękuję za wiele pozytywnych komentarzy pod ostatnim postem, a szczególnie za te o moich "fotograficznych samoróbkowych zdolnościach". Miło wiedzieć, że ktoś docenia to co robię i jest to duża motywacja do dalszych działań :)
Dziś również samodzielna robota tworzona około 8-mej rano gdzie na plaży już powoli robił się tłok. na szczęście mogłam schować się nieco za barem i póki nie został otwarty działać aktywnie. Najwięcej radości miał chyba mój synek, który szalał w tym czasie goniąc fale i mocząc stopy w morzu. Na kąpiel woda była jeszcze nieco za zimna, bo fala upałów przybyła wraz z nami na wakacje (jak to się mówiło, że ktoś tam ma zawsze szczęście? :p)


Stylizacji stylizacją bym raczej dziś nie nazwała, to raczej taka luźna plażowa wariacja. Kapelusz to mój najnowszy nadmorski nabytek, nieco kowbojski, ale fajnie się sprawdza i w praktyce i w modzie. Pewnie jeszcze nie raz go zobaczycie. Do tego spodenki z wysokim stanem, w końcu znalazłam te idealne, a były tylko jedne więc trzeba było na nie szybko polować online. Całość wykańcza piękna narzutka w motyle, która jak widać ładnie współgra z wiatrem :)
Pisałam już, że kocham spodenki z wysokim stanem? Chyba nie muszę, bo widać to w stylizacjach. Były już spodenki w słoneczniki i barokowe lekkie szorty, więc czas na jeansowe :)















spodenki: UNIKAT-SHOP | narzutka: SUKIENKOWO | okulary: C&A | kapelusz: podobny TU
________________________________________________________________________

przy okazji znalazłam dla Was w sieci kilka fajnych kostiumów kąpielowych :) co Wy na to? pamiętajcie, że w obecnym sezonie odchodzi się od klasycznego zestawu góra-dół w takiej samej kolorystyce


1 | 2 | 3 | 4 | 5

46 komentarzy:

  1. Ja w tych szortach wyglądałabym strasznie, ale Ty prezentujesz się zacnie. No i narzutka, super jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie? no jak to? Super byś wyglądała :)

      Usuń
  2. bardzo ciekawie obrabiasz zdjęcia.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, lubię "kombinować" z obróbką :)

      Usuń
    2. 'przeleciałam' kilka postów wstecz i widzę że to jest bardzo sympatyczny blog, dużo ciekawych zdjęć, jeszcze więcej uśmiechu, a tego zazdroszczę, bo ja nie umiem uśmiechać się d zdjęć, chociaż mam bardzo pogodną naturę. Słowem będę do Ciebie wracać :) Buziaki.

      Usuń
    3. to koniecznie spróbuj, będzie fajnie :)
      dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Ladne zdjecia :) uwielbiam morze <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak z plaży w LA :). Tego kapelusza zazdroszczę :). W ogóle mam wrażenie, że ostatnio nie tylko w jeansowych, ale i materiałowych spodenkach wraca wysoki stan, w stylu lat 50. Bardzo fajnie się układają. No właśnie - Betty Boop :). A, no i jeszcze zazdroszczę tych fajnych samorobek :), wychodzą rewelacyjnie! Ja niestety jestem uzależniona od czasu fotografa :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądasz ! spodenki z tą naszywką są mega szkoda ,że z sh bo sama bym takie sobie kupiła :* Piękna figura :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodenki są z sh, ale to nowe unikatowe dzieło, zajrzyj do nich do sklepu mają jeszcze kilka nowych szortów z ich serii hand made :)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądałaś!
    Lekko, zwiewnie, na luzie - widać po Tobie, że ten urlop Cię cieszył, że odpoczywałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszył mnie jeszcze bardziej niż to widać, a moje dziecię to w ogóle jak w raju hehe :)

      Usuń
  7. Patrząc na te zdjęcia widzę "fachowe oko" i profesjonalną modelkę!!! Plaża, słońce, wiatr, Ty w cudnych letnich kompozycjach...ach pięknie :) Spodenki bardzo fajne, wszystko tu bardzo do siebie pasuje, a to najwazniejsze :) Urocza sesja!!!! Pozdrawiam

    Miłej niedzieli,
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matko, profesjonalną modelką bym siebie nie nazwała, ale mega dziękuję za ten potok miłych słów, dziękuję :)

      Usuń
  8. Uwielbiam takie szorty :)

    Wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne szorty :) Ostatnio cierpię na ich niedobór, a przy takich upałach to najlepsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam morze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna notka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam nasze, polskie morze! :)) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. tez chce miec takie cudne nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zdjęcia, zapraszam cie do mnie dziś założyłam bloga, może ci się spodoba :)
    http://myheard-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz. Na plaże do góry od bikini, do crop topów ubieram tylko spodenki z wysokim stanem wydaje mi sie ze optycznie wyszczuplają, ale najważniejsze ze właśnie wyglądają bardzo stylowo.... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba trzeci raz próbuję dodać komentarz!
    Kasiu piękna plażowiczka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uu a co to za zakłócenia na linii? chociaż ja mam znowu dzisiaj same problemy z fb, więc może jakiś tam mały związek to ma
      dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  18. amazing post, kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie takie szorty nosiłam, będąc na wakacjach :p

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia no i Ty cudownie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. szorty z wysokim stanem mogłabym nosić bez przerwy!:) piękne zdjęcia!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy ja nie ogarniam ale to są same sobie robione zdjęcia? Jeśli tak to wielki szacunek, urodzona modelka z Ciebie ;) Ja muszę męża prosić, a teraz to już w ogóle by mi powiedział, że nie mam czasu marnować na pierdoły ;) Szorty super, a tak ogólnie patrząc to aż nad morze chce się jechać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, statyw, pilot do migawki i działam :D

      Usuń
  23. Lubię takie letnie, plażowe stylizacje ! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodenki są boskie, też je chcę!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz, ale masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna ta narzutka, idalna na plaze :) Ja wczoraj kupilam kolejne dwa kostiumy do kolekcji :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszcze możliwości bycia nad morzem! mmm :)
    Pozdrawiam, Monika

    Zapraszam na naszego nowego bloga którego prowadze wraz z chłopakiem :)
    Buziaki + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń