środa, 19 sierpnia 2015

SUKIENKA MORO I ŻÓŁTY PŁASZCZ


Nieśmiała wariacja na temat początku jesieni.




Może nie będzie to refleksja stulecia, ale kto by pomyślał, że lato i wakacje tak szybko miną? Smutek nachodzi na mą twarz, kiedy w witrynach sklepowych widzę początki jesiennych kolekcji, płaszcze, swetry itp.
 Jest jednak ta lepsza strona nadchodzącego zimniejszego sezonu o jakże miłej i zachęcającej nazwie wyprzedaż, czyż to nie brzmi niczym muzyka dla uszu? Każda kobieta kocha to słowo, te wielkie czerwone % na szybach sklepów i internetowe banery. Ach rozmarzyłam się ... a co to ma wspólnego z dzisiejszym look'iem? Tak jakoś miałam ochotę napisać małą refleksję na temat promocji :)


Jak zawsze druga część będzie dotyczyć bezpośrednio stylizacji, bo niebyła bym sobą gdybym nie popisała trochę o tym co mam na sobie. 
Kiedy zamawiałam ten płaszczyk myślałam sobie co to takiego będzie i co ja z tym zrobię, instynkt modowego łowcy podpowiadał mi jednak, że to świetny wybór i faktycznie jestem w szoku, ale ten płaszczyk daje ciepło! nie grzeje, nie zapaca nas, ale daje miłe ciepło, więc myślę, że na chłodne i suche (z racji siateczki) początki jesieni będzie idealny, bo nie zagrzeję się w nim, a będę milutko ogrzana. Sukienka moro również wpadła do koszyka jakoś takoś po prostu i stwierdzam, że chyba zacznę robić zakupy zupełnie przypadkowo bo to kolejny świetny wybór i zaryzykuję stwierdzenie, że nada się na cały rok.
No i na końcu trampki, mój nabytek ostatniego dnia nad morzem, kupione za 25 zł w którymś z podobnych boxów. Trochę byłam zaskoczona, kiedy w zeszłym tygodniu przeglądałam sobie sklepy online z obuwiem i zobaczyłam te trampki za 60 zł hmm, w sumie super, trafiłam na okazję :)









płaszcz: TU | sukienka: TU | torba: TU






sukienka: TU | płaszcz: TU | torba: TU | trampki: podobne TU 

moje okulary nie są już dostępne, ale znalazłam kilka innych fajnych, które by świetnie wpisały się w charakter tej stylizacji :)

    
KLIK
KLIK

______________________________________

a jaki był Twój najlepszy łup z wyprzedaży?

28 komentarzy:

  1. Dokładnie lato mknie ku końcowi zbyt szybko... Przeraża mnie trochę ten lecący czas. A płaszcz świetny, ogólnie nie lubię ubrań z siateczki, ale w tym wypadku autentycznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę końca wylegiwania się na słonku...niech te dni trwają wiecznie :P Kochana cóz za fajny zestaw dla nas przygotowałas! Super płaszczyk, buty zarąbiaszcze, moro extra, kurcze genialnie to wszystko polączyłas..ma się to dobre oko co :) profeska, co tu dużo gadac! Co post to miłe zaskoczenie, uwielbiam Cię dziewczyno !!!

    PS Wyprzedaże kocham ♥♥♥♥

    Miłego wieczoru, buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczenie to część tego bloga i za to właśnie go wielbię :)

      Usuń
  3. Płaszczyk bardzo oryginalny i taki...niespotykany :) świetnie komponuje się z tą sukienką moro :) super to dopasowałas :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo niespotykany nawet bym powiedziała, jeszcze takiego nie widziałam :)

      Usuń
  4. Oj tak się nie chce jesieni, mam nadzieję , że ciepełko będzie z nami jak najdłużej ;) Świetny jest ten płaszcz , kolor mi się bardzo podoba ;)

    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten płaszczyk!
    "Niebanalny" to chyba jeszcze mało odpowiednie słowo na jego określenie ;)

    Bardzo fajnie wyglądasz - jest na luzie ale z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe i odważne połączenie! super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna i oryginalna stylówa:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i genialna autorka :) Blog ciekawy i bardzo inspirujący, każdy znajdzie tutaj coś dla siebie i to jest najważniejsze :) Zdecydowanie będę zaglądała częściej :) Powodzenia i czekam na więcej, buziaki!

    Zapraszam do siebie :) nicoolblog.blogspot.com oraz na mojego fanapge www.facebook.com/NicolKolcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow, dziękuję :) Bardzo mi miło i zapraszam oczywiście :)

      Usuń
  9. Coraz bardziej podoba mi się właśnie 'moro'!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: stylizacja SHADES OF GREY - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moro i khaki to podobno będzie hit tej jesieni, więc lekkie zaskoczenie, bo moro jakoś nigdy nie mogło się przebić jako trend sam w sobie :)

      Usuń
  10. Miło jest oglądać Twoje zdjęcia, zawsze czymś zaskakujesz:-) Świetna,nowoczesna stylizacja!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowę mam pełną pomysłów, i cieszę się, że udaje mi zachować różnorodność na blogu :)

      Usuń
  11. Aaaaaa czadowy jets ten plaszczyk ! taki inny, oryginalny, absolutnie wyróżnia się na tle innych, widzianych na ulicy, na jedno kopyto :P
    pokazywałaś nam go chyba niedawno wraz z portkami z poprzedniego posta na FB, prawda? :D to chyba jego byłam tak bardzo ciekawa :D

    Super wyglądasz kochana!

    i tramposze też Ci się trafiły :D

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pokazywałam go na fb i insta i faktycznie zaciekawił kilka osób :)

      Usuń
  12. Pomysł połączenia tego płaszczyka z sukienką moro jest rewelacyjny. Super stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe połączenie, ale podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny świeży zestaw :))), wpisuje się w moje 'pozabohemiańskie' gusta :). Bardzo mi się podoba.

    Chyba najlepszy łup wyprzedażowy w tym roku, to jednak był w lutym, gdy udało mi się za 80zł kupić płaszyczyk, który startował z ceną 249zł :).
    Jak dotąd nic tej "okazji" jeszcze nie przebiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to łup na miarę mistrza zakupów :) Super :)

      Usuń
  15. Nawet nie wiecie jaką radość sprawiają mi Wasze komentarze, aż chce się jeszcze więcej blogować. Ogromniaste dzięki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka i płaszcz wypas ! Miejscówka tez dobra na robienie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. lovely blog, kisses!
    Have a wonderful weekend!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie wszystko połączyłaś! ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjna stylizacja :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń