wtorek, 12 kwietnia 2016

PRACA STYLISTKI | JAK MINĄŁ MI WEEKEND


Uwielbiam fakt, że mogę śmiało mówić: I LOVE MY JOB!
Co działo się w miniony weekend? Bardzo dużo bardzo przyjemnych rzeczy. Salon Optyczny Bloch zaprosił mnie do spędzenia czasu z ich klientkami, którym mogłam zaoferować swoje stylizacyjne "usługi". Wspólnie przeprowadziłyśmy analizę sylwetki, zahaczyłam o analizę kolorystyczną i dobrałyśmy do stylizacji wiosennej okulary z oferty salonu.

Zobaczcie relację z tego wydarzenia :)





Czasem niewiele trzeba, a efekt jest zjawiskowy :)





Dziewczyny pięknie dziękuję za przyjście i zaufanie, pamiętajcie: wszystkie jesteście piękne, a Wasze figury niezwykle apetyczne :) Salonowi Bloch także dziękuję za współpracę i serdecznie polecam Wam salon w Poznaniu w City Center, ponieważ obsługa jest tam na naprawdę wysokim poziomie :)
----------------------------------------------------------------------
a to mój look z dwóch dni :)


To była moja pierwsza styczność z okularami korekcyjnymi i muszę przyznać, że ten model Dolce & Gabbana bardzo przypadł mi do gustu. Na FB również pisaliście mi, że pasują mi takie okularki :)




Zastanawiasz się jak się ubrać TANIO i MODNIE? Może te moje wpisy pomogą

5 komentarzy:

  1. Taka praca to coś świetnego! Można zarabiać ze swojej pasji :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie akcje "przed" i "po", widać, że styliści są bardzo potrzebni na naszym rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde ale super inicjatywa, szkoda że dopiero teraz dowiedziałam się, że byłas w Poznaniu, chętnie bym wpadła zobaczyć, może i pogadać jak by czasu starczyło. Cóż nie tym razem :)
    pozdrawiam ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to wielka szkoda, też chętnie bym się spotkała. Może przy następnej akcji, jeśli będzie. Śledź moje fb, jak coś to wrzucę info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, rób dalej to co kochasz! Wyglądasz na bardzo szczęśliwą :)

    OdpowiedzUsuń