sobota, 31 grudnia 2016

MOJE NAJLEPSZE CHWILE 2016 | PRZEGLĄD


Zobaczcie najlepsze posty 2016 roku.



To był wspaniały rok w moim blogowym życiu. Stworzyłam wiele postów, z których mogę śmiało rzec - jestem dumna i lubię do nich wracać. Stąd dzisiejszy zbiorowy przegląd moich ulubionych wpisów 2016 roku. Piszcie koniecznie, który miesiąc jest dla Was najlepszy.

Jako, że w tym roku postanowiłam nieco poszerzyć moje działania, w przeglądzie znajdą się stylizacje, wydarzenia i poradniki. W przyszłym roku planuję jeszcze bardziej rozwinąć tematykę o posty kosmetyczne.


STYCZEŃ





LUTY





MARZEC

STYLIZACJA Z TUNIKĄ ZA 10 ZŁ




KWIECIEŃ





MAJ



PORADNIK Z INSPIRACJĄ UBIERZ SIĘ JAK GWEN STEFANI


CZERWIEC

STYLIZACJA DLA MAMUSIEK




LIPIEC



SIERPIEŃ





WRZESIEŃ

STYLIZACJA MINIMALISTYCZNA Z SUKIENKĄ Z SH, KTÓRA ZNALAZŁA SIĘ W JEDNYM Z WYDAŃ MAGAZYNU GLAMOUR




PAŹDZIERNIK

STYLIZACJA, KTÓRA JEST JEDNĄ Z MOICH ULUBIONYCH Z CZERWONYMI ZAMSZOWYMI BOTKAMI NA SŁUPKU




LISTOPAD







GRUDZIEŃ





_______________________________________________________________________________
Dziękuję Wam za kolejny wspaniały rok i życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku ❤❤❤

8 komentarzy:

  1. U Ciebie na blogu zawsze się coś dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna różnorodność na Twoim blogu :) Naprawdę każdy znajdzie coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje! <3

    Przy okazji pragnę życzyć szczęśliwego Nowego Roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. październik mnie zdecydowanie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacje, przy zamówieniu z chińskich stron lepiej wziąć większy rozmiar niż normalnie nosimy

    OdpowiedzUsuń
  6. I love all these outfits my dear but red dress is my favorite!!! I wish you a very happy new year my dear!!! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, interesujące podsumowanie! Dużo się działo u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie najlepsza STYLIZACJA Z CZERWONYMI SZPILKAMI OMBRE

    OdpowiedzUsuń