piątek, 14 kwietnia 2017

NAJDZIWNIEJSZE BUTY JAKIE ZNAJDZIESZ W SKLEPACH SIECIOWYCH + OPINIA BLOGEREK

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

Fantazja projektantów zadziwia mnie czasem niesłychanie. 
Dziwne buty wcale nie oznaczają ładnych, lub brzydkich. To coś pomiędzy, czego mój umysł właściwie nie potrafi określić. To taka granica mody, którą przekraczają tylko najodważniejsi.

Specjalnie dla Was przebrnęłam przez ofertę sklepów sieciowych i wybrałam te buty, przy których moje brwi poszybowały ze zdziwienia w górę. Przyznam szczerze, niektóre buty są po prostu brzydkie, ale inne budzą we mnie bardzo mieszane uczucia i sama nie wiem czy bym je ubrała, czy przeszła obok z niesmakiem. Oczywiście jeśli macie odmienne zdanie piszcie mi śmiało w komentarzach. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się również nowość - opinia blogerek na końcu postu.


STRADIVARIUS

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

NEW LOOK

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

SIMPLE

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

FOREVER21

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

MANGO

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

H&M

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

ZARA

blogerki, buty, dziwnebuty, moda, opinia, przegląd, sieciówki,

OKIEM BLOGEREK

Zdawałoby się, że awangarda to moje drugie imię, jednak obecna kolekcja butów Forever21 jest nawet dla mnie wielkim zaskoczeniem. O ile transparentne obcasy są bliskie memu sercu, to całe przezroczyste botki według mnie wyglądają śmiesznie i są mało praktyczne. Futrzane sandałki na lato? Raczej dziękuję. Chyba zostanę przy zeszłorocznym trendzie POM POM sandals. A Wy?

Jeszcze niedawno "brzydkie buty" widywałyśmy tylko na wybiegach. Teraz coraz częściej pojawiają się w sieciówkach, a co za tym idzie - na ulicach. To znak, że kobiety zaczynają bawić się modą, a przecież w modzie nie ma granic. Transparentne buty, futrzane klapki, kaczuszki, czy zwariowane obcasy całkiem "normalnych" egzemplarzy - te trendy przestają już być zdziwieniem, a dobrze łącząc je z resztą stylizacji, pozwalają stworzyć look na poziomie Vouge'a.

10 komentarzy:

  1. Hmm na moje oko większość z nich jest dość zwykła... ale te przezroczyste są po prostu śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo podobają się te metaliczne buty 😁 nawet myślałam nad kupnem takich

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie pod względem fenomenu specyficznych butów w rankingu zwycięzcą pozostaję Zara...zawsze znajdę parę, która mnie zadziwi ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, Zara zawsze wybiera z trendów obuwniczych to co dziwniejsze :p

      Usuń
  4. Nie które są wymyślne i nie załorzyłąbym ich !

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie te białe na korku od Simple wygladaja bosko! Ale wydaja sie byc tez bardzo wymagajace jesli chodzi o dobor reszty stroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie białe buty zawsze wymagają odpowiedniej stylizacji :)

      Usuń
  6. Niektóre są naprawdę fajnie, no nie wliczając w to kolekcji FOREVER21!
    Zapraszam do siebie na rozdanie kochana: http://momentdlamnieee.blogspot.com/2017/04/niespodzianka-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie Forever21 stworzył najśmieszniejsze kozaczki, muszą się robić niezłe pęcherzyki w takich butach ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Forever 21 to przegięcie ;) Te przezroczyste buty, to chyba najgorsze co może być. Wyobrażam sobie jak muszą wyglądać po 1 h siedzenia w nich. Całe zaparowane "superestetycznie". Reszta, całkiem znośna, co nie znaczy, że każde bym założyła ;)

    OdpowiedzUsuń