czwartek, 29 czerwca 2017

SUKIENKI MAXI IDEALNE NA LATO


Z długości mini, poprzez midi, aż po maxi. Sukienki w tym fasonie są coraz częściej noszone przez kobiety.
Jeśli spotkalibyście mnie jakieś dziesięć lat temu i kazali założyć długość midi, postukałabym się w czoło i kazała Wam zastanowić się nad swoim zachowaniem. Sama nie wiem co zmieniło się we mnie przez te lata. Czy to wiek, macierzyństwo, czy inna przyczyna. Moja ulubiona długość sukienki zmieniła się drastycznie od mini do midi. Teraz najbardziej lubuję się właśnie w tej drugiej długości i czuję się w niej wyśmienicie. Oczywiście sukienki maxi również są na moim podium ulubionych fasonów. 
Dzisiaj pokażę Wam co ciekawego z kategorii sukienek znalazłam w sklepie Rosegal, ograniczając się tylko do długości maxi. To moja pierwsza styczność z tym sklepem i zarazem nowa współpraca. Mam nadzieję, że rzeczy zadowolą mnie równie dobrze, jak te z Zaful, a Wy skorzystacie chociażby zaspokajając swoje potrzeby pooglądania ładnych ubrań.


Piękna sukienka ombre w dwóch kolorach idealnie nada się za dnia na plażę do japonek i słomkowego kapelusza, natomiast wieczorem przy szpilkach i spiętych włosach stanie się piękną wieczorową kreacją. Uwielbiam rzeczy, które można wykorzystać na wiele sposobów.


Kwiatowe motywy na sukienkach zawsze dodają dziewczęcości. Mogłoby się wydawać, że wymagają wiele, ale moim zdaniem są bardzo proste w łączeniu z innymi częściami garderoby. Moja rada - wybieraj dodatki w kolorze kwiatów, a z pewnością zrobisz wrażenie na otoczeniu. Jeśli chcesz jednak spokojniejszej stylizacji, wtedy niech dodatki będą w kolorze tła.

1 | 2 | 3


Sukienki, które wyglądają jak połączenie bluzki i spódnicy to mix dla kobiet, które nie lubią nudy. Nietuzinkowe zestawienie dla odważnych. W drodze wyjątku kiedy sukienka Wam się znudzi, zawsze za kilka złotych krawcowa może rozdzielić ją na dwie części.

1 | 2


Sukienka z seksownym wycięciem na dekolcie w kształcie litery V i rozcięciem wzdłuż uda doda niesamowitej kobiecości i pozwoli poczuć się jak bogini każdej kobiecie, która w subtelny sposób lubi pokazać nieco ciała. 

1 | 2 | 3


Dajcie mi znać, która sukienka jest Waszą faworytką.

10 komentarzy:

  1. Wybrałaś przepiękne modle!!!Uwielbiam sukienki maxi i wiesz , że m ta samo się zmieniło? Też lubiłam mini, a teraz szaleje za maxi! Cudne są :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo. wymarzona sukienka, bluzkowo-spódniczkowa. jestes kochana. dzięki Tobie znalazłam sukienkę, którą widziłam na insta, a nigdzie nei mogłam znaleźć linku do jej kupna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniale! Cieszę się, że mogłam pomóc :)

      Usuń
  3. Sukienka maxi jest świetnym pomysłem na lato. Również dla kobiet w ciąży :D
    Ombre przepiękne. Na pewno wezmę ze sobą na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ombre jest wspaniała.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń