środa, 26 lipca 2017

SUKIENKA NA PLAŻĘ | PINK BEACH DRESS

zaful, wishlist, sukienka

Zobacz jaką sukienkę ubrałabym na plażę, gdyby tylko pogoda nad Bałtykiem mi na to pozwoliła.

   Dziś przychodzę więc do Was z moimi wyborami różowych sukienek (pink beach dress*), które ładnie ozdobiły by me zacne ciało, gdyby nie to, że nad naszym rodzimym morzem ostatnimi czasy zimno i bez szału. Mam wrażenie, że pozostają już tylko tzw. ciepłe kraje, ale niestety nie każdy może sobie pozwolić na taką wycieczkę.
  Uwielbiam róż za wielorakość jego odcieni. Rubinowy, majtkowy, brudny, łososiowy, purpurowy magenta, fuksja i wiele innych, to tylko kilka jego odmian. Jeśli odpowiednio dobierzesz odcień tego koloru do swojej karnacji, z pewnością będziesz wyglądać w nim zachwycająco. Ja zawsze stawiam na chłodne odcienie takie jak np. pudrowy. 
   Specjalnie dla Was przygotowałam kilka kolaży. Muszę przyznać, że tworzenie ich sprawiło mi wiele frajdy (mimo iż było nieco czasochłonne). Czego się jednak nie robi dla miłej estetyki wpisu dla Waszych pięknych oczu.


współpraca, sukienka, zaful, wishlist, moda

zaful, wishlist, sukienka, moda, współpraca
babydoll dress


Koniecznie dajcie mi znać, którą sukienkę Wy wybrałybyście na plażowe wojaże.
____________________________________________________________________________
*Wybaczcie mi wtrąconą w ten post angielszczyznę, ale tego wymaga współpraca. Pragnę otrzymać dużo dolarów na kolejne zakupy, by móc pokazać Wam jeszcze więcej oryginalnych "zagramanicznych" wszelakich odzień. Jest to więc jak widać post sponsorowany. 

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam sukienki tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne. Na pewno bym coś wybrała dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza jest niesamowita;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakos w tym roku przechodzę szał na niebieskie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam czegoś idealnego na nasz urlop we Włoszech :)

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń