środa, 31 stycznia 2018

NAJDZIWNIEJSZE KSZTAŁTY TOREBEK JAKIE ZNAJDZIESZ W SKLEPIE ZAFUL

torebka, kaktus, ananas, babeczka, zaful. wishlist

Torebki o niespotykanym kształcie zawsze są oryginalną ozdobą każdej stylizacji. Zobaczcie jak bardzo wymyślne mogą być te dodatki.

Uwielbiam torebki o niespotykanych kształtach. Dzięki nim tworzenie stylizacji staje się prawdziwą zabawą. Prosty przykład: ubierasz się cała na brązowo: brązowe spodnie, sweter w ciemniejszym odcieniu i botki. Do tego dodajesz torebkę w kształcie kaktusa i już wyglądasz ciekawie i z pomysłem. Czasem mały gadżet potrafi sprawić, że Wasz look przyciągnie nie jedno oko. Ja w swojej kolekcji oprócz wspomnianego kaktusa posiadam także ananasa, babeczkę, czy kostkę rubika, które wielokrotnie mogliście oglądać na moim blogu w różnych odsłonach. Takie torebki można mieć w szafie na okazjonalne wyjścia, lub cieszyć się nimi na co dzień, co dale wiele radości. Torebkę w kształcie ananasa najbardziej lubię nosić latem, natomiast torebka w kształcie kostki rubika świetnie sprawdza mi się zimą. Pamiętajcie, w modzie nie ma ograniczeń, chyba że narzucamy je sobie sami.

torebka, ananas, zaful. owoc, moda, tiulowa spódniczka

Wszystkie torebki pochodzą ze sklepu Zaful. Przy okazji zachęcam do zerknięcia do działu Zaful Valentines Day 2018 Special Promotion

Mam też dla Was dwa kupony rabatowe. 
↠ ZafulChen daje Wam 10% zniżki na cały asortyment
↠ Zafullns obniża kwotę zakupów o 10-20%

Serdecznie zapraszam na mój przegląd. Piszcie mi śmiało w komentarzach, którą torebkę z przyjemnością byście przygarnęły.

aparat, walizka, torebka

torebka, radio, zaful, przegląd

kaktus, torebka, serce, gdzie kupić, zaful

przegląd, torebki, zaful, futrzak, torebka pudełko

14 komentarzy:

  1. Niektóre są mega dziwne, a inne skradają serducho! Walizka, radio i kaktus to moje typy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta torebka z babeczką jest przeurocza *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz racje takie nietypowe torebki potrafią nam stworzyć całą stylizacje, oczywiście dobrze dobrane do reszty
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ananas już kilka miesięcy temu wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham torebki, czym więcej tym lepiej <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebki są świetne, ale ja jakoś nie mogę się przekonać do tych chińskich sklepów :(
    Pozdrawiam :*
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzisiejszych czasach coraz częściej widzę w naszych sieciówkach to, co wcześniej oglądałam właśnie np. na Zaful. Nieco to dziwne, ale cóż.

      Usuń
  7. Ta "włochata" torebka idealnie pasowała by mi do butów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ananas jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne!! Aparat i walizeczka rządzą. Choć i te owocowe/roślinne motywy też są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się muffinka i aparat fotograficzny - najbardziej odzwierciedlają moje upodobania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na post! a torebki przezabawne :D
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebki nietypowe. ale na pewno bardzo stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Uwielbiam torebki skórzane oraz wszelkiego rodzaju galanterię.

    OdpowiedzUsuń