wtorek, 24 lipca 2018

NAJCIEKAWSZE STROJE KĄPIELOWE PLUS SIZE | DRESSLILY


W tych strojach będziesz wyglądać jak prawdziwa bogini.
Mówi się, że na chudych wszystko wygląda dobrze. Nic bardziej mylnego. Z doświadczenia wiem, że osobę bardzo szczupłą ciężej ubrać, niż tą, która ma piękne pełne kształty. Oczywiście wszystko zależy od danej sylwetki.
Dziś chciałabym pokazać Wam kilka ciekawych modeli kostiumów kąpielowych z działu plus size, który znajdziecie w sklepie dresslily. Muszę jednak zaznaczyć, że dziwi mnie rozmiar od jakiego zaczyna się owy przedział. Na co dzień noszę rozmiar M, a w zagranicznych sklepach zawsze zamawiam rozmiar więcej, czyli L. Okazuje się, że jest to już dział plus size. Bardzo mnie to zdumiewa. Moim zdaniem przedział powinien zaczynać się co najmniej od XXXL, ponieważ wszystko co poniżej jest po prostu pełniejszymi kobiecymi kształtami.
Zapraszam na mój przegląd, oceńcie sami jak to jest z rozmiarem wyznaczającym dział dla kobiet plus size i dajcie mi znać w komentarzach co o tym myślicie, ponieważ sprawa jest zapewne bardzo dyskusyjna.






5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się pierwszy strój, jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój kąpielowy - arbuz ciekawie się prezentuje, jednak ja najbardziej lubię chodzić w klasycznych strojach, najlepiej jednokolorowych. Z resztą z tego co widzę to teraz są takie na topie

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto również zwrócić uwagę przy wyborze stroju kąpielowego na swoją figurę, tzn. czy jest to kształt jabłka, gruszki, klepsydry, kolumny, trójkąta. Na początku ustal swoją sylwetkę i następnie dobierz odpowiedni do niej typ stroju kąpielowego czy to jednoczęściowy czy dwuczęściowy. Najważniejsze to to być się czuła kobieco i seksownie.

    OdpowiedzUsuń