wtorek, 17 lipca 2018

PIELĘGNACJA TWARZY | TOŁPA DLA LIDL

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

Tołpa na stałe wprowadziła się do Lidla. Kolekcja kosmetyków naturalnych do pielęgnacji twarzy z serii "Nature Story by Tołpa" to prawdziwy hit.

Czas na drugą część paczki kosmetyków od Tołpa, która wprowadziła swoją nową serię na stałe do sieci sklepów Lidl. Pierwszą część z kremami do twarzy możecie zobaczyć tutaj. Tym razem nieco o produktach, które mogą pomóc nam oczyścić skórę i zmyć makijaż. Zapraszam na test: płynu micelarnego, peelingu i żelu do mycia twarzy i oczu. Sprawdźcie, który najbardziej przypadł mi do gustu i dajcie znać, czy znacie te kosmetyki.

Woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu

Bardzo miły słodki zapach. Skóra po zmyciu makijażu nieco ściągnięta, ale odświeżona. Bardzo skutecznie oczyszcza skórę z pozostałości kosmetyków. Szybko rozpuszcza tusz do rzęs.

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

Orzeźwiający żel z peelingiem bambusowym do mycia twarzy

Cytrynowy zapach przyjemny dla zmysłów. Drobnoziarnisty dosyć lejący, subtelnie myje twarz, jednocześnie ją oczyszczając. Myślałam, że formuła drobnych ziarenek nie będzie w stanie skutecznie oczyścić twarzy, okazało się, że się pomyliłam. Efekt jest zaskakujący. Skóra jest dobrze oczyszczona i towarzyszy jej uczucie świeżości i lekkiego ściągnięcia. W strefie T nieco się błyszczy. Po umyciu nie wyczuwa się zapachu na skórze, a szkoda, bo żel pachnie bardzo ładnie.

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

Nawilżający żel do mycia twarzy i oczu

Mój ulubiony kosmetyk z całej serii. Akurat rozpoczęłam testowanie, kiedy miałam przerwę w przedłużaniu rzęs. Mogłam więc sprawdzić jego skuteczność przy zmywaniu makijażu oczu. Okazał się genialny. O wiele lepiej oczyszcza skórę z makijażu niż zwykły płyn micelarny. Oczy już po chwili są bez tuszu, eyelinera i cieni i na drugi dzień nie ma efektu pandy, jak to bywa po zmyciu niektórymi płynami micelarnymi. Zapach piękny i świeży. Skóra po zastosowaniu tego żelu wygląda bardzo promiennie. Polecam łączyć go z kremem-maską na noc z tej samej serii. Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. 

lidl, naturestory, pielęgnacja, tołpa, uroda,

6 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbowałabym ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbowałabym wszystkie te kosmetyki! Mam kilka produktów tołpy i bardzo je lubię, zakładam, że te też przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam je i jestem bardzo, bardzo zadowolona! Super kosmetyki!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie z tej serii najbardziej interesuje maska na noc, ale ciezko mi ja zlapac ;/ nigdzie jej nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki od tego producenta według mnie są bardzo dobre. Używam tego żelu oczyszczającego, peelingu od dawna i nie wysusza on tak skóry jak inne tego typu żele, np. od Garniera

    OdpowiedzUsuń
  6. nie spotkałam się jeszcze z tymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń