środa, 29 sierpnia 2018

JAK PORADZIĆ SOBIE Z ŁUPIEŻEM | CATZY OF POLAND

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Zawsze uparcie trzymałam się jednego produktu. Teraz nadszedł czas na migdałowo-ziołowe zmiany. Nadszedł czas na Catzy of Poland.

Kiedyś było łatwiej. Mama wybierała mi szampon, kupowała go, a później goniła mnie po domu, żeby umyć mi włosy. No dobra, dla niej jednak nie było łatwiej.

Teraz muszę decydować sama za siebie, chociaż gdybym poprosiła mamę ... nie jednak, nie. W wieku 30 lat wypada jednak decydować samemu czym chce się myć włosy. 

Kilka lat temu uczepiłam się szamponu jednej marki i tak trwałam w przekonaniu, że tylko on może dać moim włosom prawdziwą radość. Niedawno moja fryzjerka wyprowadziła mnie trochę z błędu, radząc bym zmieniała szampon co jakiś czas, ponieważ tak jest zdecydowanie zdrowiej dla włosów. Tak też zrobiłam i wtem rozpoczęły się u mnie małe testy. Nic jednak mi nie pasowało. Odkryłam, że nie lubię przezroczystych szamponów o żelowej formie. Odkryłam też, że te o najpiękniejszych opakowaniach nie zawsze są dla mnie dobre. Obecnie mam już nieco dłuższe włosy niż kiedyś i są teraz bardziej wymagające. Mam dużo włosów, które lekko się puszą i mają przesuszone końce. Od szamponu oczekuję, by nie plątał mi włosów, a także by po wysuszeniu włosy nie były suche i sztywne. 

Niedawno otrzymałam przesyłkę od marki Catzy of Poland. Nie znałam wcześniej tej marki i podeszłam do niej na początku z lekką niepewnością. Moje obawy ulotniły się jednak już po otworzeniu szamponu, kiedy poczułam cudowną migdałową woń i zobaczyłam niebieską konsystencję balsamu. Pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne. Nadszedł czas pierwszych testów i tutaj także kolejne miłe wrażenia. Szampon pieni się bardzo ładnie i miło oczyszcza skórę głowy. Czerwona wersja pachnie bardziej ziołowo, niż migdałowo, ale i tak jest to bardzo miły zapach. Po umyciu włosy rozczesują się ładnie (użyłam również nieco odżywki), a po wysuszeniu efekt jest zadowalający. Miękkie, lekkie pukle lekko unoszące się nad powierzchnią głowy. Właśnie o to mi chodziło. Szampony można kupić w aptekach i kosztują około 16 zł.

Zapraszam do bliższego zapoznania się z produktami przeciwłupieżowymi marki Catzy.

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Firma Catzy of Poland powstała 35 lat temu. Założyło ją polsko-szwedzkie małżeństwo, a pomysł na jej założenie zrodził się w 1983 roku, kiedy to po raz pierwszy w historii powojennej Polski zorganizowano w Warszawie wybory Miss Polonia. Właściciele firmy stali się sponsorami tego wyjątkowego wydarzenia. 
Catzy od Poland to dziś producent wysokiej jakości kosmetyków do włosów. Produkty dostępne są w aptekach jak i profesjonalnych zakładach fryzjerskich. Firma zajmuje się produkcją kosmetyków do pielęgnacji - szampony, odżywki, maski, stylizacji - lakiery, nabłyszczacze, olejki, fluidy, żele, kremy oraz trwałej ondulacji włosów. Marka znana jest przede wszystkim z szamponów przeciwłupieżowych Healing, które produkowane są od 1991 roku. Kosmetyk jest zdobywcą wielu prestiżowych nagród jak i wyróżnień.

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Czerwony szampon przeznaczony jest do pielęgnacji włosów normalnych. Aktywną substancją czynną jest pirytionian cynku w stężeniu 1%, który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Szampon Healing starannie oczyszcza skórę głowy. Posiada właściwości przeciwłupieżowe oraz pielęgnacyjne. Dodaje włosom blasku, miękkości i puszystości. Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, aż do uzyskania efektu kuracji. Ma przyjemny migdałowy zapach.

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Czerwony szampon o zapachu migdałów:

↠ hamuje rozwój patogenów
↠ działa przeciwbakteryjnie
↠ eliminuje łupież
↠ działa kojąco i oczyszczająco

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Zielony, ziołowy szampon przeciwłupieżowy Healing to szampon przeznaczony do mycia włosów przetłuszczających się z łupieżem. Działa przeciwbakteryjnie, wzmacniająco i oczyszczająco. Hamuje nadmierne wydzielanie sebum. Posiada właściwości oczyszczające, eliminuje łupież. Zmniejsza świąd i działa łagodząco na owłosioną skórę głowy. Nadaje włosom miękkość i blask. Aktywną substancją czynną jest pirytionian cynku w stężeniu 1%, który ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne. Hamuje rozwój szkodliwych patogenów. Receptura szamponu wzbogacona jest w ekstrakty ziołowe z rozmarynu, brzozy, pokrzywy i rumianku, które zmniejszają przetłuszczanie się włosów. Szampon przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, aż do uzyskania efektu kuracji. Ma przyjemny migdałowy zapach.

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Zielony, ziołowy szampon:

↠ hamuje wydzielanie sebum
↠ działa wzmacniająco
↠ eliminuje łupież
↠ działa antybakteryjnie

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy, łupież

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Szampony Catzy wyróżniają:

⇀ skuteczność leczenia łupieżu
⇀ kosmetyki dostosowane do potrzeb włosów przetłuszczających się jak i normalnych z problemem łupieżu
⇀ nie testowane na zwierzętach
⇀ szacunek do środowiska
⇀ nowoczesne receptury

catzy, healing, kuracja, szampon, uroda, włosy,

Reasumując: Pobieżnie zapoznałam się dziś z opiniami o tych szamponach i jestem zaskoczona, jak bardzo są różne. Jedni nienawidzą, inni kochają. Moje odczucia są bardzo pozytywne. Nie mam wielkich problemów z łupieżem, ale posiadam go, jak każdy. U mnie oba szampony sprawdziły się bardzo dobrze. Szczególnie do gustu przypadła mi czerwona wersja. Zgadzam się z opiniami, że po umyciu włosy są nieco "tępe", ale można sobie z tym łatwo poradzić używając odżywki, która jest i tak stałym elementem mojej pielęgnacji włosów. Moje włosy nie nabrały wielkiego blasku, ale moja skóra głowy po każdym umyciu czuła się świeżo i stan ten utrzymywał się zdecydowanie dłużej niż po szamponie, którego używałam wcześniej. Jedynie zapach mógłby utrzymywać się na włosach dłużej, ponieważ czuć go tylko przy myciu, a później niestety już nie. Ostatecznie polecam szampony przeciwłupieżowe Healing marki Catzy of Poland. Ze mną na pewno zostaną na dłużej.
Pamiętajcie jednak, jeśli macie bardzo duży problem z łupieżem, lub inny rodzaj choroby skóry głowy, najpierw udajcie się do specjalisty.

3 komentarze: