wtorek, 28 sierpnia 2018

JAK SIĘ ZADOWOLIĆ SAMEMU W DOMU | DOMODI.PL

domodipl, poradnik, porady, przegladarka, ubrania,

 W domu można zadowolić się na wiele sposobów. Jeden jest jednak szczególnie satysfakcjonujący, ale musisz robić to w pojedynkę.

Jest jeszcze czas na kawę w ogródku, podziwianie pięknej zieleni, słuchanie śpiewu ptaków i radość ze słońca. Lato wcale się jeszcze nie kończy. Bądźmy optymistami i cieszmy się chwilą, a póki co, chwila wygląda pięknie i otula nas ciepłymi promykami.


W tak wspaniałym nastroju warto pomyśleć o samym sobie i zadowolić swoje ego. Jak to zrobić? Najlepiej samemu, bo jak wiadomo samemu można osiągnąć największą przyjemność, szczególnie jeśli chodzi o zakupy. Już nie musisz pocić się w sklepach i czekać w gigantycznych kolejkach do przymierzalni. Teraz możesz usiąść wygodnie, chwycić w jedną rękę vege latte bez laktozy z dodatkiem odtłuszczonego mleka i przefiltrowaną pianką, albo inny trunek. W drugą natomiast telefon lub tablet. Taki oburęczny asortyment pozwoli Ci zrobić najprzyjemniejsze zakupy. Jeszcze jedno!. Musisz koniecznie włączyć najciekawszy portal, na którym możesz znaleźć wiele informacji o modzie i zrobić szybko zakupy. Włącz Domodi.pl i zrób sobie dobrze.

Mogę śmiało powiedzieć, że to właśnie ten portal kształtował wiele lat temu moje postrzeganie mody. To tam tworzyłam swoje pierwsze kolaże modowe i brałam udział w pierwszych konkursach na najlepszą tematyczną stylizację. Pamiętam jaką nowością był dla mnie program do tworzenia modowych wariacji i jaką radość sprawiało mi kompletowanie wirtualnych look'ów. To było dla mnie coś innego, coś, co sprawiło, że pokochałam modę jeszcze bardziej. Jak widać mam więc ogromny sentyment do tego portalu modowego. Teraz Domodi to nie tylko wiedza na temat mody i ciekawe porady, to także największa wyszukiwarka modowa, w której znajdziesz ubrania o jakich marzysz w cenach, które Tobie pasują. 

domodipl, poradnik, porady, przegladarka, ubrania,

Zakupy są bardzo proste. Wybierasz kategorię, szukasz produktu, który odpowiada Ci najbardziej, klikasz w niego, trafiasz do sklepu docelowego i kupujesz. Warto na początku ustawić sobie filtr cenowy, dzięki któremu kupimy taniej. Można też wejść w dział wyprzedaży i cieszyć się wspaniałymi promocjami. Zakupy można robić dosłownie wszędzie, ponieważ portal posiada swoją własną aplikację, którą z łatwością zainstalujesz w telefonie, lub innym urządzeniu mobilnym.

Zobaczcie jakie znalazłam piękne nietuzinkowe swetry, idealne na chłodniejsze letnie wieczory na przykład przy ognisku, lub zachodzie słońca.

domodi, poradnik, moda, przeglądarka, ubrania, portal, wyszukiwarka

domodipl, poradnik, porady, przegladarka, ubrania,

domodipl, poradnik, porady, przegladarka, ubrania, case, etui, telefon, samsung

Dajcie mi znać, czy znacie portal Domodi. Może też zaczynaliście swoją przygodę z modą właśnie od niego?

5 komentarzy: