czwartek, 16 sierpnia 2018

KOLORY LAKIERÓW HYBRYDOWYCH IDEALNE NA LATO

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

Lato to idealny czas, by zaszaleć z kolorami lakierów na paznokciach.

Od kilku lat pałam wielką miłością do lakierów hybrydowych. Nie wyobrażam sobie w chwili obecnej używać zwykłych lakierów, ponieważ moja cierpliwość raczej nie wytrzymałaby tej próby. Hybrydy są dla mnie idealnym rozwiązaniem. Wybieram kolor, nakładam, utwardzam i już. No dobrze, przyznaję, stylizację paznokci wykonuje moja siostra, dzięki czemu całość prezentuje się luksusowo. W efekcie przez 3 tygodnie mogę cieszyć się pięknymi paznokciami i nie martwić o odpryski, czy odgniecenia.

Warto zaznaczyć jednak, że moja płytka nawet po tak długim czasie noszenia hybryd nie jest zniszczona, ale oczywiście paznokcie są lekko osłabione. Gdybym zrobiła przerwę w noszeniu lakierów hybrydowych z pewnością potrzebowałabym odżywki do regeneracji paznokci i chwili na odzyskanie stanu pierwotnego płytki paznokcia.

Dziś chciałam zaprezentować lakiery marki Elisium, którą znacie już doskonale z mojego postu pokazującego FlexyGel i łatwe przedłużanie paznokci. Wybrałam kolory, które idealnie pasują do lata, do radosnego, słonecznego nastroju i opalenizny. Razem z mamą i siostrą postanowiłyśmy przetestować lakiery i pokazać jak prezentują się na paznokciach. Warto zaznaczyć, że wszystkie jesteśmy już tydzień po nałożeniu lakierów i każdy z kolorów trzyma się perfekcyjnie, a każda z nas ma zupełnie inną płytkę i wytrzymałość swoich paznokci. U mnie hybrydy (odpukać) zawsze trzymają się bez zarzutu, mam dosyć mocne paznokcie, a dzięki krótkiemu ukształtowaniu ciężko je złamać. U mojej mamy zdarzają się odpryski, lub ogrodowe wypadki, jak złamanie paznokcia. Natomiast u siostry różnie bywa, ale raczej też nie ma problemu z donoszeniem jednego koloru do momentu, w którym odrost nie pozwoli już na dalsze użytkowanie.

Zapraszam na przegląd i piszcie mi oczywiście w komentarzach, który kolor najbardziej przypadł Wam do gustu. 

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

075 SWEET SMURFETTE

"Smerfy pokochał cały świat, a my pokochałyśmy ich urocze niebieskie ubarwienie, które przywodzi na myśl błękitną toń górskich stawów mieniących się pełnią barw promieni słonecznych." 

Bardzo ciekawy odcień niebieskiego. Polecam nakładać go na jedną warstwę białego lakieru, ponieważ wtedy staje się typowo smerfowym odcieniem. Drobinki brokatu są dosyć duże i ładnie widoczne. Nie mienią się mocno. Lakier wygląda na paznokciach zjawiskowo i idealnie komponuje się z letnią opalenizną.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

033 ORIGINAL RED

"Jego zachwycająco odcień w kolorze energetyzująco pomarańczowych pomidorów sprawia, że aż chce się go skosztować."

Soczysty kolor zbliżony do zgaszonej pomarańczy. Mogliście oglądać go w mojej stylizacji na koncert . Ten kolor nadaje się nie tylko na lato, ale także na wiosnę, czy jesień. Nakłada się go bardzo łatwo i tworzy ładną taflę na paznokciach. Jestem ciekawa jak wygląda w matowej odsłonie i pewnie niedługo to sprawdzę.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

117 LOVE ME LIKE YOU DO

"Romantyczny Paryż, tajemnicza Wenecja i wszystkie inne baśniowe miejsca zgodnie ukochały sobie wszystko, co połyskuje nimbem miłości i szczęścia."

Niesamowity, elektryzujący i słodki kolor. To elegancja połączona z dozą szaleństwa. Na paznokciach wchodzi lekko w truskawkowy róż, a nawet w zależności od padania światła, jest trochę "a'la Barbie". Nie jest aż tak ciemny jak na zdjęciu po prawej. Wygląda bardzo kobieco i zdecydowanie przyciąga wzrok. Brokat jest drobno zmielony i połyskuje subtelnie.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

126 PEARLS YOUR MAJESTY

"Podobno przyjacielem kobiet są diamenty, więc dlaczego sznur pereł na szyi wzbudzał znacznie większy podziw wśród większości kobiet?"

Delikatna perła z różową poświatą dla eleganckich kobiet. Kolor prezentuje się zjawiskowo i idealnie nada się dla osób nie gustujących w mocnych paznokciach. Ładnie pracuje ze światłem.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

124 PINKY DINKY O LALA

"Dziewczyna jak malina - śpiewało wielu wykonawców, a odcień lakieru hybrydowego Pinky Dinky o lala to nic innego jak malina o kuszącej jaskrawej barwie." 

Prawdziwa petarda. Niby neon, ale lekko zgaszony. To zdecydowanie kolor dla odważnych kobiet. Ja jestem w nim zakochana i jest na mojej liście następnego koloru lakieru hybrydowego, jaki zagości na moich paznokciach. Myślę, że ten róż będzie też ciekawie wyglądał w matowej odsłonie.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

092 HOT N'COLD

"Mieniący się milionem drobinek róż podkreśli Twój zniewalający kobiecy urok, natomiast zimny blask brokatu w srebrnej wersji ochłodzi Twój rozgrzany karnawałowym szczęściem entuzjazm."

Tym lakierem zszokujesz swoje koleżanki. Termiczny kolor, który w cieple jest srebrny, a w reakcji z zimnem zamienia się w ciemny róż. Mamy więc dwa w jednym. Oba kolory są oryginalne z brokatowymi drobinami. Niestety dosyć ciężko było pokazać przemianę na zdjęciu.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

Bardzo dziękuję mojej mamie i siostrze za pomoc w tym niezwykle kobiecym teście. Wszystkie zdobienia paznokci lakierami hybrydowymi marki Elisium wykonała moja zdolna siostra.

Elisium, hybrydy, lakiery, paznokcie, test, uroda,

6 komentarzy:

  1. 75 SWEET SMURFETTE - jeśli ten gdzieś w drogeriach w pobliżu znajdę to biorę! Super kolorek. Reszta również, bardzo mi się podobają. Fajne zestawienie na lato.

    OdpowiedzUsuń
  2. 033 ORIGINAL RED posiadam i bardzo pochwalam. Bardzo dobry lakier, ładnie się trzyma i w słońcu daje fajny kontrast w połączeniu z jakąś jasną stylizacją.
    _________
    BLUESKY Polska

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ich nie miałam, ale mani mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolorki, ten 092 to taka syrenka:D:*

    OdpowiedzUsuń