środa, 8 sierpnia 2018

ZIPPINI.PL - MODA SKUPIONA W JEDNYM MIEJSCU

poradnik, zippini.pl, przegladarka, online,

Od dziś za sprawą jednego kliknięcia zakupy mogą stać się dużo prostsze.


Zakupy to nieraz prawdziwa mordęga. Wejście do niektórych sklepów w czasie wyprzedaży powinno odbywać się w całym oprzyrządowaniu, mianowicie w ubraniu ochronnym i z łopatą, ponieważ czasem ciężko przekopać się przez góry przecenionych rzeczy. Sama ostatnio natknęłam się na "mount everest" jeansów po 20-50 zł. Niestety jeansy położone na kupie okazały się zbyt ciężkie, żeby dotrzeć do rozmiaru który mnie interesuje, a przekładanie ich w otoczeniu kobiet robiących to samo, nie miało za bardzo sensu. Nie wytrwałam w tej walce i zrezygnowałam już po kilku minutach. Z bluzkami łatwiej nie jest. Może i nie są rzucone w jedno miejsce jak ziemniaki, ale często 4/5 bluzek jest pobrudzone podkładem, mają rozerwane szwy, lub oderwane ozdoby. Ciężko mi zrozumieć szczególnie pierwsze zjawisko. Kiedy idę na wyprzedażowe łowy latem, gdy temperatura sięga 30 stopni, zawsze robię to bez makijażu. Ostatnio nawet zmyłam make up od razu po pracy w samochodzie, by na zakupach czuć się swobodnie i nie bać się pobrudzenia ubrań. Oczywiście nie każę robić każdej kobiecie tego samego, ale uczulam - jeśli posiadamy pełen makijaż, nie wciskajmy głowy w bluzkę, która ma dosyć małe wejście i z pewnością przetrze naszą twarz. Dbajmy o ubrania, nawet te, które nie są nasze.

Jest też inny sposób.

poradnik, zippini.pl, przegladarka, online,


Już dziś możecie zapomnieć o wszystkich powyższych problemach. Możecie uznać, że cały mój wywód zamieszczony wyżej, to jedno wielkie marudzenie. Teraz czas na nowoczesne rozwiązania. Zakupy od dziś możecie zrobić szybko, łatwo i przyjemnie. Ogródek, kawa, nogi wyciągnięte na leżaku i już. Właśnie w taki sposób możecie nabywać najpiękniejsze kreacje. Drogę do tej przyjemności utoruje Wam najlepsza wyszukiwarka modowa ZIPPINI.PL, która skupia w sobie "Wszystko czego potrzebujesz w jednym miejscu". Podoba mi się podział odzieży na kategorie, a nie tylko na marki. Dzięki temu, jeśli szukam bluzki, mogę wejść w daną kategorię i mieć od ręki przegląd bluzek dostępnych w najróżniejszych sklepach zarówno sieciowych, jak i tych nieco droższych. Przydatną opcją jest też sortowanie od najtańszych do najdroższych. Takie smaczki dodatkowo uatrakcyjniają zakupy i co najważniejsze - pozwalają nam zaoszczędzić pieniądze. Bardzo cieszy mnie też to, że nie ma tam ofert promowanych. Jeśli wchodzę np. w dział sukienek i sortuję je od najtańszych nie wyskakują mi żadne reklamy, lub drogie sukienki pojawiające się w pierwszym rzędzie jako oferty wyróżnione. Doceniam taką "szczerość" autorów portalu Zippini i mam nadzieję, że to się nigdy nie zmieni.

poradnik, zippini.pl, przegladarka, online,

Jak kupować?

Zakupy z pomocą wyszukiwarki Zippini są bardzo proste. Jeśli interesuje nas konkretny produkt, klikamy w niego i strona przenosi nas bezpośrednio do sklepu docelowego. Dzięki temu wiemy, że zakupujemy rzecz oryginalną, faktycznie stworzoną przez daną firmę, a nie podróbkę udającą oryginał. Minusem jest to, że musimy czasem zapłacić wtedy osobno za przesyłkę każdej wybranej rzeczy, ale w dobie wyprzedaży i kodów rabatowych nie jest to aż tak upierdliwe. 

Reasumując

Zippini.pl to miejsce skupiające modę różnych marek takich jak np. https://zippini.pl/vero-moda/ w jednym miejscu, z którego możemy bezpośrednio przenieść się do danego sklepu i zakupić wybrany produkt. To też portal, na którym można poczytać ciekawe artykuły pomagające nam się ubrać jak np. "Jak nosić legginsy by nie popełnić wpadki."
Moim zdaniem warto zajrzeć na tą stronę, chociażby z ciekawości, by zobaczyć, czy faktycznie potrafi nam ona ułatwić zakupowe życie.

9 komentarzy:

  1. Super sprawa. Muszę koniecznie zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią zajrze na tą strone przy najbliższych zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy w galeriach handlowych nie należą do moich ulubionych zajęć, a raczej są dla mnie męczące, dlatego często wybieram sklepy i ternetowe, w których łatwiej i szybciej robi się zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znalłam tej strony wcześniej, ale już ją wertuje, wydaje się ciekawa! dzieki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej wyszukiwarki ubrań zippini wcześniej ale przyznaję, że jest super i ułatwia poszukiwania w sieci. Według mnie jeśli chodzi o zakupy to w galeriach w weekendy to istna makabra. Tylko i wyłącznie w tygodniu ruszam na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moda w jednym miejscu i to to ja rozumiem! :D Już zaczynam poszukiwania idealnej, żółtej sukieneczki na wesele mojej siostry. Może w końcu uda mi się znaleźć..

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam stronkę od kilku dni i właśnie przez nią tutaj trafiłam. Również gorąco polecam :D W końcu mamy wszystko w jednym miejscu. Tego brakowało w kategorii ubrań w sieci.

    OdpowiedzUsuń