poniedziałek, 8 października 2018

SUKIENKI NA JESIEŃ IDEALNE DO BRĄZOWYCH KOZAKÓW

brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,

Tej jesieni wystarczy zainwestować w jedną parę butów, by móc się ubrać na (prawie) każdą okazję.

Nie każda z nas kocha brąz, ale brąz kocha każdą z nas. Tej jesieni pragnę ułatwić Wam życie. Wystarczy, że kupicie jedną parę kozaków w kolorze brązowym. Zdziwicie się jak wiele stylizacji będziecie mogły stworzyć dzięki nim.

Kiedyś nie wyobrażałam sobie mieć w szafie innego obuwia, niż to w kolorze czarnym. Ten kolor był dla mnie bezpieczny zdecydowanie pasował do mojej jesienno-zimowej garderoby, która nie obfitowała w więcej niż szarości, czernie i czekoladowe ciężkie brązy. 

Kiedyś...

Teraz czasy się zmieniły. W końcu trendy jesienne stawiają na wspaniałe zielenie, brązy, granaty, a nawet fuksję. W końcu moda jesienna przestała być czarno-szara i możemy cieszyć się ferią barw. Szczególnie kolor butelkowej zieleni jest w tym sezonie dosyć mocno lansowany. Ja sama nie spodziewałam się, że oszaleję na punkcie zieleni w tym odcieniu. Tak się jednak stało i teraz moja szafa powoli zapełnia się ubraniami w tym właśnie kolorze.

Ale co z tymi kozakami?

No właśnie. Z okazji tego, że projektanci obdarowali nas tak dużą ilością barw w kolorach ziemi na ten sezon, okazuje się, że do wszystkich swetrów, sukienek, spódniczek i spodni wystarczy nam jedna para butów w kolorze brązowym. Oczywiście nie zmuszam, by były to kozaki, ale akurat ten model wydaje mi się najbardziej praktyczny. Odcieni brązu również mamy kilka, więc każda z nas może dobrać do siebie swój ulubiony odcień i materiał.


brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,
OFICERKI               MUSZKIETERKI              KOZAKI


Możesz zrobić prosty test.

Jeśli masz w domu torebkę lub stare buty w odcieniu brązu, który najbardziej Tobie odpowiada idź z nimi na zakupy. Przymierz kilka sukienek lub kombinacji spódnicy i swetra, a sama przekonasz się, że brąz faktycznie pasuje do większości ubrań z nowych kolekcji. To niesamowite, bo dzięki temu wystarczy zainwestować w jedną porządną parę skórzanych butów i resztę można wydawać już tylko na ubrania, które są oczywiście nieco tańsze.

Zobaczcie jakie sukienki najefektowniej będą łączyć się z kozakami w kolorze brązu. W komentarzach jak zwykle napiszcie mi co myślicie o takich stylizacjach i oczywiście jakie macie zdanie na temat jednej pary butów pasującej do (prawie) wszystkiego.

SUKIENKI MINI

Taka forma idealnie nada się do kozaków za kolano na obcasie lub bez. Dzięki temu optycznie wysmuklisz i i wydłużysz swoje nogi. Jeśli jesteś wysoka, możesz postawić także na kozaki z luźną cholewką.

brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,
BON PRIX                       LAURELLA                      MOLLY
brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,
LAURELLA                       BONPRIX                         MOLLY

LUŹNE SUKIENKI

Casualowa sukienka połączona z oficerkami i dużą torbą sprawdzi się świetnie podczas zakupów, spaceru, czy innego niezobowiązującego wyjścia. W zimniejsze dni taka sukienka wygląda świetnie z futrzaną kamizelką.

brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,
JESTEŚ MODNA                LAURELLA                  BONPRIX

SUKIENKI ELEGANCKIE

Nie bójcie się zasłaniać całej nogi. W tym sezonie noszenie sukienek o długości midi i kozaków jest bardzo na czasie. Zasłonięcie całej nogi potrafi wyglądać bardzo sexy. Wszystko zależy od tego czy czujecie ten klimat. To takich połączeń polecam klasyczną formę kozaków. Dobrze będą wyglądać modele z pół-okrągłym noskiem, lub szpicem. Moje propozycje pochodzą od popularnej polskiej marki Marie Zelie.

brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,
MELIA                   AGLAIA BRĄZ                 AGLAIA BEŻ


ŁĄCZONE SUKIENKI

Moje najnowsze odkrycie, które nie jest oczywiście wielką nowością. Sukienka, która wygląda jak spódnica i bluzka. Genialne rozwiązanie. Wyglądasz oryginalnie i czujesz się przy tym bardzo wygodnie. Taka sukienka będzie pasować do kozaków sięgających za kolano, niekoniecznie na szpilce. Zdradzę Wam, że sama zamówiłam model sukienki z Bon Prix.

brąz, jesień, kozaki, porady, przegląd, stylistka, sukienka,
JESTEŚ MODNA            BON PRIX          JESTEŚ MODNA


Mam nadzieję, że moje propozycje Wam się spodobają. Dajcie mi znać, czy chcecie więcej takich postów.

Wszystkie wykorzystane linki są partnerskie. Będzie mi bardzo miło, jeśli dokonacie zakupów właśnie przez nie 😍

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam jesień właśnie za te sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post,duzo inspiracji i piekna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie❤

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam jesienne sukienki! <3 z kozakami wyglądają idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna stylówka, niezły klimat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę, niby taki kolor oczywisty, niby blondynki powinny go nosić, bo im pasuje, a muszę przyznać, że ani jednej rzeczy w brązie w szafie nie posiadam :O

    Ta pierwsza oliwkowa sukienka z Bonprix właśnie do mnie idzie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jesienna stylizacja! Bardzo ładnie w niej wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Te łączone sukienki jak i kombinezony to chyba najlepszy przewiewny ciuch jaki mam w szafie. Uwielbiam w tym chodzić, to najwygodniejsze ciuszki jakie noszę. Poza tym świetnie tobie pasują, wyglądasz obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje stylizacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. super, już mi coś wpadło w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super propozycje, proszę o więcej takich :d

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne sukienki, myślę że coś wyszukam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. super akurat szukam fajnej sukienki na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kolejna para czy to botków czy kozaków będzie brązowa :) Dziękuję za inspirację!
    Pozdrawiam serdecznie, zapraszam po stylową Biżuterię - Esclusiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Parę sukienek wpadło mi w oko:) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oficerki mi się bardzo podobają, takie buty chyba sobie kupie na tą jesień która trwa. Właśnie mam zamiar jechać teraz na zakupy. Poszukam w mieście gdzieś takich butów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Łączone sukienki są super, ja praktycznie co dziennie korzystam z takiego rozwiązanaia, bardzo lubię te sukienki na jesień też są fajne, podobają mi się bardzo. Super pomysły na kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. na jesień wybieram botki, ale sukienki są super

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo przydatnych informacji, uwielbiam nosić takie sukienki! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń