czwartek, 13 grudnia 2018

KUPA PREZENTÓW NA ŚWIĘTA

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,

Najbardziej gówniany wpis tego roku.

Do stworzenia tego wpisu zainspirowała mnie dyskusja, jaka rozwinęła się pod jednym z moich wpisów na fan page'u Stylowa Misja. Wasze komentarze natchnęły mnie do wyprodukowania najbardziej gównianego wpisu tego roku z kupą prezentów na Święta.

Dosłownie i w przenośni.

Mój syn już od wakacji ma poduszkę w kształcie kupy. Sama nie wiem co o tym myśleć. Niby słodkie, ale to przecież kupa. Chociaż ... kiedy gdzieś wyjeżdżamy i muszę powiedzieć: "Zabrałeś kupę?" kąciki ust również drgają mi nieznacznie.

Jedna kupa krzywdy nikomu nie robi, ale kiedy zagłębimy się bardziej w temat, okazuje się, że w internetach trwa gówniana rewolucja. Ten motyw oblega dosłownie wszystko i możecie nabyć tyle kupowych gadżetów. W głowach Wam się nie zmieści ile tego jest.

Oczywiście zrobiłam wcześniej wywiad środowiskowy i moje dziecko twierdzi, że ten motyw jest "spoko śmieszny", ale jak wiadomo każde dziecko ma inny gust. Ja właściwie też nie mam nic przeciw powerbankowi, czy gumce do mazania z motywem kupy. Uważam jednak, że gra z wyciskaniem kupy z toalety to już nieco za dużo.

Ocenę fajności tej sytuacji pozostawiam każdemu indywidualnie. Zapraszam na mały przegląd z kupą prezentów, jakie możecie (lub nie) sprezentować swoim dzieciom na Święta.


GRA TOALETOWA Z KUPĄ
Grę możecie kupić w sklepie Smyk. Cena regularna to 139,99 zł 
Podobno w TV leci nawet reklama tej gry.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,

KUBEK KUPA
Ten kubek dostaniecie w sklepie 4gift.pl w cenie 49 zł
Posiada przykrywkę idealnie uzupełniającą całość.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,


PODUSZKA KUPA SŁODZIAK
Tą podusię kupicie w sklepie czasnaparty.pl w cenie 14,99 zł
Dostępne są także inne wersje.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,
POWERBANK KUPA
To gadżet dostępny w sklepie youtab.pl w cenie 59,90 zł
Muszę przyznać, że ta kupa przypadła mi nawet do gustu.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,


GUMKA DO MAZANIA KUPA
Gumkę znajdziecie w sklepie Smyk w cenie 7,49 zł
Uwaga! To dosyć realistyczny gadżet.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,

ZESTAW KREATYWNY DO ROBIENIA WŁASNEJ ... KUPY
Ten zestaw także znajdziecie w sklepie Smyk. Jego cena regularna to 119,99 zł
Ulep swoją kupę! Tylko pamiętaj, żeby robić to z plasteliny.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,
KSIĄŻKA "CHCE MI SIĘ KUPĘ"
Także dostępna w sklepie Smyk. Cena to 29,99 zł
Myślę, że ta książka może wiele nauczyć nasze dzieci i ma pozytywny wydźwięk.

kupa, poradnik, porady, prezenty, śmieszne, Święta,


Mam nadzieję, że ten przegląd poruszy Wasze jelita i teraz już będziecie wiedzieć co z tym zrobić. Dajcie mi znać w komentarzach, co myślicie o takich niespotykanych prezentach na Święta dla Waszych dzieci.


10 komentarzy:

  1. haha rozśmieszył mnie ten post xD

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, jaka dziwaczna moda. W życiu bym nie pomyślała o kupie w takich kategoriach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książeczkę bym chętnie kupiła synkowi :D Kubek kupa mega :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci jeszcze nie mam, ale żeby nie było, kliknęłam w ten post z CZYSTEJ ciekawości... xD. Serio. W sumie mi w głowie się mieszczą te dziwactwa, naoglądałam się już internetów, nieraz zbłądziłam. A, widziałam tę reklamę gry w TV, gdy akurat jadłam kolację (ale tak to już jest z reklamami i jedzeniem przed telewizorem).
    Osobiście za tym motywem kupy nie przepadam, oby nikt mi tego nie kupił! ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak, reklama istnieje! A mi się jakoś nie chciało w to wierzyć.

      Usuń
  5. Haha, super oryginalny post! Ale zdecydowanie, to emoji ogarnęła cały rynek. Koszulki, kubki, poduszki, gry czy powerbanki. Jest tego pełno.😂 Buziaki, wesołych świąt 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe! Masz ogromne poczucie humoru, podobają mi się te propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno się tak nie ubawiłam, gratuluję świetnego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to jest jajeczne, baardzo mnie rozbawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń