czwartek, 30 maja 2019

UBRANIA Z BON PRIX | JAK OCENIAM ICH JAKOŚĆ


Bon Prix to międzynarodowa firma odzieżowa, którą na pewno zna większość z was.

Bardzo często w moich stylizacjach możecie oglądać ubrania marki Bon Prix. W związku z tym pomyślałam o stworzeniu wpisu, w którym bliżej opiszę kilka z moich ulubionych ubrań i dodatków marki Bon Prix. Zapraszam na mały przegląd.

Warto też na bieżąco śledzić stronę internetową marki, ponieważ często pojawiają się tam kody zniżkowe na darmową dostawę.



Do tego swetra robiłam aż dwa podejścia. Najpierw zrezygnowałam i wyrzuciłam go z koszyka, ale przy kolejnym zamówieniu nie mogłam się już powstrzymać. Ten sweter robi wrażenie. Dostępny jest w kolorach: kremowym (mój), bladoróżowym i w melanżowej wersji szarości. Sweter najlepszy będzie na wiosnę i lato, ponieważ nie da się założyć na niego kurtki. Rękawy skutecznie to blokują. Można nosić go jako cały sweter, lub w formie rozpiętej narzutki. Jest bardzo miły. Polecam brać rozmiar mniejszy niż się nosi.



Idealna sukienka na lato. Kiedy za oknem termometry wskazywały ponad 30 stopni, ta sukienka sprawdzała mi się rewelacyjnie. Mam około 172 cm i jak widzicie jest to fason mini. Tej czarnej sukienki z pomponikami nie polecam osobom z dużym biustem, ponieważ dekolt nie jest zszyty i materiał może się rozchodzić. Za to ta sukienka będzie genialna do karmienia piersią. Rozmiar bierzcie mniejszy od tego, który nosicie. Jeśli nosicie 38, wybierzcie 36/38. Do wyboru są aż cztery kolory.



Moja ulubiona sukienka sezonu jesiennego. Świetnie prezentuje się z kozakami. Myślę jednak, że wiosną także sprawdzi mi się perfekcyjnie. To sukienka 2 w 1, która wygląda jak połączenie bluzy i spódniczki. Ciekawie prezentuje się z paskiem, ponieważ sama w sobie jest nieco workowata. Materiał na górze to cienka dzianina, a na dole cienki poliester. Dół sukienki nie prześwituje. Polecam brać rozmiar mniejszą. Dostępne kolory to ciemnoniebieski i różowo-czerwony.


BLUZKA IMITUJĄCA JEANSOWY NADRUK

Zwykła bluzka z ciekawym nadrukiem. Idealnie nada się do wielu stylizacji. Materiał bardzo przyjemny, zawiera 60% poliestru i 40% wiskozy co daje komfort noszenia. Bluzka na dole jest wycięta w pół-koło, co ładnie podkreśla biodra. Dostępny jest jeszcze kolor szary, ale moim zdaniem niebieski jest dużo ładniejszy. Polecam brać swój rozmiar. Ja na sobie mam rozmiar 36/38.


SPÓDNICA W CĘTKI LEOPARDA

Kocham tą spódnicę od pierwszego założenia. Ta spódnica w cętki nosi mi się rewelacyjnie, nie gniecie się i bardzo ładnie modeluje biodra. Falbany są warstwami, więc nie musicie obawiać się, że przy większym wietrze spódnicę podwieje. Wszystko trzyma się tak jak należy. Spódniczkę mam w rozmiarze 36, myślę, że 34 również byłoby dobre. Na co dzień noszę rozmiar S/M.


ŻAKIET Z DŻERSEJU Z CEKINAMI

Elegancki żakiet, który pasuje do stylizacji dziennych i tych bardziej glamour. Granatowe cekiny jednym ruchem ręki możecie zamienić na srebrne. Materiał jest cienki i solidnie wykonany. Żakiet bardzo ładnie modeluje sylwetkę. Polecam brać swój rozmiar. Ja na sobie mam 36/38.



Bardzo ładne czarne mokasyny, które pasują zarówno do sukienki, jak i spodni. Zaskakującą opcją jest wybór między krojem normalnym, a tym na szeroką stopę. Myślę, że to duży plus. Muszę jednak przyznać, że te w normalnej opcji nadal są dosyć szerokie i luźno trzymają się stopy. Jeśli macie więc bardzo chude stopy, postawcie na inny model, ponieważ ten może zsuwać się z nóg. Na sobie mam rozmiar 39, czyli taki jak noszę i jak zawsze zamawiam ze sklepu Bon Prix. Mokasyny są też dostępne w wielbłądzim kolorze.



Bardzo przyjemne leggisy. Z wierzchu mają połyskującą powłokę imitującą skórę, a w środku miłą bawełnę. Polecam brać rozmiar większy, wtedy nogawka będzie dłuższa. Leggisy dzięki szerokiemu pasowi, bardzo ładnie modelują brzuszek. Na sobie mam rozmiar 36/38.


Mam nadzieję, że taki przegląd przypadł wam do gustu. Dajcie mi znać, które ubranie marki Bon Prix podoba wam się najbardziej. A może wy także macie w swojej szafie trochę ciuszków od nich? Dajcie znać.

2 komentarze:

  1. Też mam już pokaźną kolekcję ubrań z Bonprix i uwielbiam wszystkie :D żadna rzecz mnie nie zawiodła :D Nawet ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tej spódniczki w cętki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne stylizacje :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń