czwartek, 4 lipca 2019

WIECZORNA PIELĘGNACJA TWARZY Z MESOBOOST

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

Uwielbiam wieczorną pielęgnację i zawsze pamiętam o tym, by dokładnie zadbać o twarz i ciało przed snem.

Pamiętacie moją recenzję wody micelarnej i malinowego masła do ciała Sense Boost? Dziś przychodzę z kolejnymi produktami marki. Tym razem do testów dostałam dwa produkty: żel do mycia twarzy i maskę do twarzy. Nie znałam wcześniej tych kosmetyków, więc z przyjemnością zabrałam się za ich używanie.

Zapraszam na recenzję.

ŻEL DO MYCIA TWARZY MESOBOOST COLLAGEN FORTE

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

cena: około 100 zł
pojemność: 100 ml
typ cery: wszystkie

Co mówi producent?

Kolagenowy żel do mycia twarzy przeznaczony jest dla każdego rodzaju cery, również dla skóry wrażliwej, zmęczonej, która utraciła jędrność i świeżość. Zapewnia skórze właściwe odżywienie i nawilżenie, przedłużając uczucie komfortu po myciu twarzy.

Moja opinia

Już po pierwszym razie czułam, że ten żel stanie się moim ulubionym. Gęsta konsystencja sprawia, że wystarczy odrobina, by żel ładnie rozprowadził się po buzi. Bardzo przyjemnie nakładało się ten żel na twarz. Produkt lekko się pieni, jego zapach jest trochę apteczny, ale pachnie tak delikatnie, że w ogóle to nie przeszkadza. Zmywanie wymaga chwili. 

Skóra po umyciu żelem do mycia twarzy Mesoboost jest odświeżona, nawilżona i wygładzona. Ten żel bardzo dobrze zmywa też makijaż. Czułam się wspaniale. Producent spełnił więc wszystko to, co napisał na opakowaniu. Opakowanie także na plus, łatwo się otwiera, produkt można wydobyć bez problemów, a kształt pozwala na włożenie do kosmetyczki i zabranie w podróż.

Czy polecam ten produkt?

Serdecznie polecam żel do mycia twarzy Mesoboost. To rewelacyjny produkt, w który warto zainwestować.

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

KOLAGENOWA MASKA DO TWARZY MESOBOOST  COLLAGEN FORTE MASK

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

cena: około 69 zł
pojemność: 30 ml
cera: do każdego typu

Co mówi producent?

Kremowa maska przeznaczona do każdego rodzaju cery. Rekomendowana do aplikacji domowej po zabiegu ujędrniającym. Silnie odżywia  i nawilża skórę. Wygładza i redukuje zmarszczki, przywracając  skórze młodzieńczy wygląd.

Moja opinia

Pierwsze co rzuciło mi się w oczy po otwarciu produktu to zapach skoszonej trawy. Kwestią gustu jest więc to czy zapach przypadnie Wam do gustu, czy nie. Jest on intensywny i pachnie nawet po skończonym zabiegu. Mnie zapach maski do twarzy Mesoboost nie przeszkadza. 

Jeśli chodzi o działanie, to jest to kolejny rewelacyjny produkt, który mnie zachwycił. Maska ma formę kremu. Powinniśmy nałożyć ją, odczekać 15 minut i zmyć pozostałości. U mnie cała maska się wchłonęła, ale na twarzy czułam uczucie mocnego ściągnięcia. Umyłam więc buzię wodą i wtedy poczułam się rewelacyjnie. Skóra jest ściągnięta, nawilżona i miękka w dotyku.


Czy polecam kolagenową maskę do twarzy Mesoboost?

Bardzo polecam! To bardzo przyjemny produkt, który możemy nałożyć cienką warstwą na noc i iść w nim spać. Rano skóra będzie odżywiona i promienna. Warto poczekać na przecenę, ponieważ cena produktu jest wysoka.

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

agencjablogmedia, kosmetyki, maska, mesoboost, pielęgnacja, SenseBoost, twarz, uroda, żel,

2 komentarze: