czwartek, 8 sierpnia 2019

KOSMETYKI MINERALNE DO TWARZY | LILY LOLO

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

Pierwszy raz miałam styczność z tą marką. Przetestowałam prasowany róż do policzków i pędzel do różu mineralnego. Nie wiem jak marka Lily Lolo to zrobiła, ale teraz mam ochotę wykupić wszystko z ich oferty.


Lily Lolo - nazwa marki brzmi zachęcająco, delikatnie i intrygująco, dlatego od razu po otrzymaniu paczki do testów z ciekawością zerknęłam na jej zawartość. Paczka zawierała  naturalny, prasowany róż do policzków w zestawie z rozświetlaczem i skośny pędzel, który idealnie ma nadawać się do nakładania kosmetyków mineralnych.

Najpierw postanowiłam jednak zasięgnąć wiedzy o marce, ponieważ nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Dowiedziałam się, że: "Lily Lolo to marka wywodząca się z Wielkiej Brytanii, oferująca stworzone przez ekspertów najwyższej jakości kosmetyki mineralne i naturalne, dzięki  którym z łatwością podkreślisz swoje naturalne piękno. Produkty Lily Lolo są wolne od parabenów, syntetycznych substancji zapachowych i barwników, sama marka może natomiast poszczycić się certyfikatem BUAV (kosmetyki Lily Lolo nigdy nie były, nie są i nie będą testowane na zwierzętach) oraz licznymi nagrodami i wyróżnieniami. Niezależnie od tego czy masz cerę suchą, tłustą czy mieszaną, minerały Lily Lolo dadzą ci możliwość stworzenia pięknego makijażu dostosowanego do twoich potrzeb i oczekiwań. To wszystko bez podrażnień, efektu maski i zapchanych porów, za to z gwarancją używania samych naturalnych, bezpiecznych dla skóry składników."

Zachęcona opisem marki kosmetycznej Lily Lolo zabrałam się do testów.


agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

PĘDZEL DO MAKIJAŻU

Profesjonalne pędzle do makijażu Lily Lolo zostały stworzone z myślą o aplikacji kosmetyków mineralnych. Ich najwyższej jakości wyjątkowo miękkie włosie sprawi, że wykonanie makijażu mineralnego stanie się niezwykle łatwe, szybkie i przyjemne.
Pędzel Blush Brush - delikatne gęste włosie oraz kształt pędzla zostały zaprojektowane z myślą o nakładaniu różu mineralnego. Uzyskanie naturalnego rumieńca jeszcze nigdy nie było tak łatwe.

cena: 48,50 zł
gdzie kupić: na stronie costasy.pl

Nie jestem wielką fanką pędzli i nie mam ich w swojej kolekcji zbyt wiele. Posiadam zaledwie trzy pędzle, które wymieniam na nowe dopiero wtedy, kiedy nie nadają się już kompletnie do użytku. Mało który pędzel jest też w stanie mnie zadowolić. Tym większe było moje zdziwienie, kiedy ścięty pędzel do różu od Lily Lolo spełnił wszystkie moje oczekiwania. Dzięki niemu nakładam tyle produktu ile bym chciała, mogę ładnie budować warstwy, a co najważniejsze - pędzel nie zjada kosmetyku. Jestem naprawdę miło zaskoczona i muszę przyznać, że mam ochotę kupić sobie jeszcze pędzel do pudru. 

✓ miękkie włosie
✓ idealny dla początkujących
✓ pięknie buduje warstwy
✓ "nie zjada" produktu

✗ rączka mogłaby być trochę krótsza, ale to tylko moja opinia i kwestia wygody

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

PODWÓJNY RÓŻ PRASOWANY 

Podwójny róż prasowany Lily Lolo to wielofunkcyjny kosmetyk umożliwiający wybór pomiędzy różem dającym naturalne satynowe wykończenie, a różem połyskującym, który doda twoim policzkom zdrowego blasku. Za sprawą eleganckiej kasetki z lusterkiem to także świetny wybór do podręcznej kosmetyczki.

cena: 90 zł
gdzie kupić: na stronie costasy.pl

Podeszłam do tego produktu z rezerwą, ponieważ używam raczej bronzera, a nie różu. Okazało się, że nawet nie wiem ile traciłam. Róż od Lily Lolo wygląda na policzkach bardzo zalotnie i dziewczęco. O wiele lepiej nakłada mi się do palcami, ale pędzel również świetnie się sprawdza. Dodatkowo rozświetlacz jest genialny. Nie da się go nałożyć zbyt wiele, więc jest idealny dla osób takich jak ja, które nie mają dużo zdolności makijażowych i często nakładają za dużo produktu. Jednym słowem - jestem zachwycona i serdecznie polecam ten prasowany róż do policzków!

✓ idealny do torebki
✓ przyjemna kremowa konsystencja, można nakładać palcami
✓ można dokładać warstw i nie robi plam
✓ nie ma zapachu
✓ bardzo fajne lusterko
✓  nadaje się do większości rodzajów karnacji
✓ zawiera olejek jojoba
✓  mam wrażenie, że ten produkt wystarczy mi do końca życia

✗ prasowany róż mineralny wymaga odpowiedniego pędzla
✗ kolor rozświetlacza wygląda "na żywo" trochę inaczej niż na stronie

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

agencjablogmedia, Costasy, konturowanie, LilyLolo, makijaż, pędzel, rozświetlacz, róż, różdopoliczków, uroda,

Podsumowując: Dostałam te dwa produkty za darmo, ale to nie oznacza, że dlatego słodzę. Dobrze wiecie, że jeśli kosmetyki mi się nie sprawdzą, piszę o tym szczerze. Jeśli natomiast jestem zachwycona, również przekazuję Wam moje zachwyty (w sumie oczywiste). Prasowany, naturalny róż do policzków i pędzel do różu mineralnego od marki Lily Lolo sprawdziły mi się świetnie i mimo wyższych cen, naprawdę mam ochotę zakupić jeszcze kilka innych produktów marki. Na oku mam pędzel do pudru i korektor. Ogromnym plusem marki jest też możliwość zakupu wersji mini produktów. Jeśli nie jesteście przekonane, czy kosmetyki sprawdzą się na Waszej cerze, kupcie wersję mini i przekonajcie się same. Mam nadzieję, że będziecie równie zachwycone, co ja.

1 komentarz: