piątek, 29 listopada 2019

STYLIZACJA Z PLECAKIEM NA CO DZIEŃ I NA ELEGANCKO

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

Stylizacja damska z plecakiem nie musi być zwykła i nudna.


Kiedy szukałam inspiracji do tego wpisu, najczęściej wyszukiwaną w google frazą było: co zrobić z plecakiem w Energylandii? Z ciekawości aż zasięgnęłam opinii (Karolina wybacz, że przerwałam ci wykład) i właściwie mogę odpowiedzieć na to pytanie. W Energylandii przy wejściu na każdą atrakcję są szafki, w których możecie zostawić plecak.

Przechodząc jednak do wpisu. Dzisiaj aż dwie stylizacje jesienne z plecakami: casual i elegant. W związku z otrzymaniem ciekawych plecaków od Pariso, postanowiłam pokazać dwie kontrastowe stylizacje. Zastąpienie torebki modnym plecakiem w sezonie jesień/zima 2019/2020 będzie wiodącym trendem. Fashionistki z całego świata pokochały ten trend. Nie będę się chwalić, ale ja stylizacje z plecakiem pokazywałam już w 2017 roku. Jak widać więc, warto śledzić blog Stylowej Misji, bo można zobaczyć  swoją modową przyszłość (mini-żart, wybaczcie).

Kiedy niedawno byłam w centrum handlowym Posnania, widząc kolejkę dziewczyn do konkursu prowadzonego przez Oliviera Janiaka dla pewnej dużej marki, postanowiłam przyjrzeć się wścibsko ich stylowi. Dziewczyny były piękne, a ich stylizacje nietuzinkowe. Zaskakującym był fakt, że sporo z nich miało na sobie plecaczki, co tylko udowadnia jak bardzo ten trend przyjął się w tym sezonie. Zobaczcie jak ja postanowiłam zinterpretować tematykę kompozycji ubrań pasujących do plecaczków w kobiecym wydaniu.

Plecak damski - stylizacja na co dzień

To look idealny dla osób, które dużo poruszają się po dworze ponieważ np. dojeżdżają do pracy, szkoły autobusem. Tak naprawdę to bardzo proste i niewymagające zestawienie. Wystarczy dobrać kolory pod siebie. Ja postawiłam na odcienie różu i czerwieni, ponieważ czuję się w nich bardzo dobrze. Spodnie dają komfort noszenia, a płaskie botki zagwarantują wygodę. O tej porze roku polecam jednak postawić na ocieplane buty. Moje nie są i nogi nieco zmarzły mi podczas tej sesji. Beret to kolejny trend tego sezonu, więc warto zaopatrzyć się w moherowe nakrycie głowy. Wisienką na torcie tej dziennej stylizacji z plecakiem jest duże różowe futro, które nie dość że wygląda bardzo designersko, to jeszcze daje całkiem dużo ciepła. Założenie pod nie swetra zapewnia dużą dawkę ciepła. Średniej wielkości plecak ombre z zewnętrznymi kieszonkami idealnymi np. na bilet to dobre rozwiązanie na spacer, czy podróż. Jak widać więc, kombinacja jest prosta, ale dzięki kolorystyce i różnym fakturom materiałów, całość prezentuje się bardzo stylowo.

elementy stylizacji: plecak PARISO | spodnie: AUCHAN | beret: SZALEO | botki: SUKIENKOWO | szal: SZALEO

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,


Plecaczek damski - elegancka stylizacja

Dziesięć lat temu nikt by nie pomyślał, że można nosić plecak do obcasów. Teraz taka moda nie dziwi już nikogo i z powodzeniem możemy łączyć ze sobą rzeczy na pozór do siebie nie pasujące. Stylizacja z plecakiem na elegancko to moje ulubione połączenie. Kiedy idę na shopping zawsze biorę ze sobą plecak.  Mały zgrabny plecaczek z kilkoma kieszonkami to idealne rozwiązanie, kiedy muszę schować do niego moje bibeloty. W małe kieszonki najczęściej chowam pomadkę do ust, chusteczki i pudełko Tic-Tac, aby mieć je zawsze pod ręką. W większe wkładam resztę niezbędnych kobiecie bibelotów. Dzięki temu mam wolne ręce podczas przeglądania ubrań i mogę zabrać ze sobą więcej np. małą butelkę wody. Z torebką sprawa nie wyglądałaby już tak łatwo. Mały zgrabny kobiecy plecak to moda i wygoda w jednym. Dostępność fasonów plecaków jest teraz tak duża, że mamy w czym wybierać. Przy tym look'u nie mogę nie wspomnieć też o moim najnowszym nabytku - brązowych kozakach. Jestem w nich kompletnie zakochana i mam wrażenie, że zostały stworzone na moje nogi. Wygodne, idealnie przylegające i wyglądające niesamowicie kobieco - takie właśnie są te buty i serdeczne je wam polecam.

elementy stylizacji: czarny plecak (podobny) PARISO | brązowe kozaki TRENDYBUTY | sukienka we wzory SUKIENKOWO

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja,

moda, stylizacje, plecak, parisopl, kozaki, trendybutypl, elegancja, nasportowo, sportowaelegancja, sukienka, sukienkowo, beret, szal szaleo

fot. Marcin

7 komentarzy:

  1. Osobiście nie przepadam za plecakami :D
    Wolę torebki, są dla mnie wygodniejsze i pasują do wszystkiego :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja jest obłędna, zrezygnowałabym tylko z tego breloka przy plecaku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną sukienkę masz. Takiej mi brakuje w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki czarny plecak przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jakie super stylizacja. Pierwsza totalnie moja bajka- futerko - no cudo :)
    A w drugiej stylizacji całkowicie oczarowały mnie kozaki, z wielką chęcią bym Ci je podebrała ;)
    Zapraszam do siebie, własnie pojawiła się nowa stylizacja ;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba plecaki bardzo stylowe i fajnie, że masz je w dwóch kontrastowych odcieniach. Możesz totalnie odmienić swoje stylizacje różnymi kolorami plecaków. Czasami warto pomyśleć o kontraście, do jaśniejszych stylizacji wybrać ten czarny. Wybierajmy plecaki z wysokiej jakości materiałów zakupionych od sprawdzonej hurtowni dodatków lub w zaufanym nam butiku. Te wykonane z lepszych materiałów z pewnością na dłużej nam posłużą, lepsza jakość to zawsze pewna inwestycja.

    OdpowiedzUsuń