poniedziałek, 2 grudnia 2019

PALETA KOLOROWYCH CIENI DO POWIEK, CZY PALETA DO KONTUROWANIA TWARZY | CO JEST LEPSZE NA KOSMETYCZNY PREZENT DLA KOBIETY

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

Kosmetyczny prezent dla kobiety czasem może być poważnym wyzwaniem. Zobacz moje propozycje kosmetycznego prezentu dla niej.

Masz w swoim otoczeniu miłośniczkę kosmetyków, która właśnie rozpoczyna swoją przygodę z makijażem? To świetna okazja do sprawienia jej prezentu urodowego na święta. 

Dziś przychodzę z pomysłem paletek od marki Makeup Revolution jako prezentu na święta dla kobiety do 40 złotych. Oczywiście to nie tylko jednorazowy prezent na grudzień. Możecie wykorzystać go także podczas innych okazji przez cały rok. W związku z miesiącem grudniem i zbliżającym się czasem świąt Bożego Narodzenia, uznajmy go jednak jako formę prezentu na święta.

Pytanie podstawowe brzmi: Jaką paletę kosmetyczną nabyć? W końcu rynek oferuje nam całe multum wspaniałych urodowych tworów opakowanych w cudowne pudełka. Makeup Revolution również posiada w swojej ofercie pudełko cieni wyglądające jak tabliczka czekolady (to jedno z moich ulubionych).

Chciałabym skupić się na wyborze między paletą kolorowych cieni do powiek i paletą kremowych korektorów i rozświetlaczy do konturowania twarzy. Który produkt wybrać na prezent? Oto jest pytanie. Wszystko zależy oczywiście od preferencji osoby, którą chcemy obdarować. Jeśli jest do kobieta, która jakiś czas "siedzi już" w świecie makijażu, kolorowe cienie do powiek z pewnością sprawią jej radość. Natomiast jeżeli jest to osoba dopiero zaczynająca swoją przygodę z makeup'em, warto postawić na nowinkę do konturowania w stylu Kim Kardashian. Delikatne kremowe produkty do konturowania będą świetnym produktem dla początkujących pań pragnących nauczyć się ładnie konturować buzię. 

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,


PALETA DO KONTUROWANIA TWARZY MAKEUP REVOLUTION ULTRA CREAM CONTOUR

cena: około 26 złotych

Paleta stworzona do perfekcyjnego konturowania twarzy. Zawiera 8 kremowych produktów, w tym bronzery ciemniejsze, jaśniejsze, rozświetlacz i żółty podkład do zakrywania cieni. Paleta została stworzona by mieszać odpowiednio kolory ze sobą i tworzyć idealne dla siebie odcienie. Dzięki temu kompozycja ta nadawała się będzie do wielu typów cery. Doskonale sprawdzą się podczas wykonywania codziennego i wieczorowego makijażu. Nie tworzą smug, ani plam, równomiernie rozprowadzają się na twarzy. Długo się utrzymują i pozostawiają naturalne wykończenie. Pigmentacja pozwala na budowanie intensywności koloru. (źródło: wizaz.pl)

Moja opinia: Konturowanie na mokro było moim debiutem. Czyli paletę testowałam jako totalny laik. Solidne opakowanie i duże lustro, zdecydowanie ułatwiały mi zadanie. Szczególnie polubiłam się z żółtym cieniem pod oczy, który nałożony mokrą gąbeczką, fajnie niweluje wszystkie zacienienia. Użytkowanie było bardzo proste. Trzeba tylko uważać, by produkty wklepywać. Wtedy efekt jest najlepszy. Myślę, że paletka kremowych produktów do konturowania może być świetnym prezentem, ponieważ każda z nas poradzi sobie z nią z łatwością.

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

PALETA KOLOROWYCH CIENI DO POWIEK MAKEUP REVOLUTION EAT SLEEP MAKEUP REPEAT

cena: około 30 złotych

To paleta składająca się z 3 mini palet - zestawień kolorystycznych, z których każda zawiera 5 cieni do powiek. W palecie znajdziemy cienie matowe, satynowe, metaliczne, z drobinkami brokatu. Och harmonijne połączenia kolorystyczne skłaniają do zabawy z makijażem. 

Moja opinia:  Noszę przedłużane rzęsy i nie jestem specjalną fanką kolorowych cieni. Kiedy jednak mam ochotę pomalować swoje oko, jakieś mini konturowanie cieniami ogarniam. Spróbowałam makijażu z matowymi kolorowymi cieniami od Makeup Revolution i moim zdaniem będzie to paleta idealna na prezent dla osób, które mają już trochę wspólnego z makijażem. Początkujący mogą mieć tutaj mały problem, ponieważ kolory są bardzo wyraziste i widać każde "potknięcie".

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

uroda, paletacienidopowiek, paletadokonturowaniatwarzy, makeuprevolution, prezent,

Wnioski

Tworzyłam ten wpis bazując na swojej osobie. Nie jestem miłośniczką kombinowania z makijażem. Noszę przedłużane rzęsy, by nie musieć malować na co dzień oczu. Konturowanie twarzy ograniczam tylko (lub aż) do bronzera nałożonego na kości policzkowe. Czasem jednak lubię zaszaleć i nałożyć nieco różu i rozświetlacza. Tą prostą analizą swojej "makijażowej sylwetki" doszłam więc do wniosku, że ja zdecydowanie bardziej ucieszyłabym się z palety do konturowania, ponieważ dałaby mi większą przyjemność codziennego nakładania makijażu. Taki prezent byłby przeze mnie używany, a nie zalegał na dnie szafy. Bardzo dobrze zastanowić się w ten sposób i przeanalizować osobę, którą chcemy obdarować. 

Zadajmy sobie, lub osobom z najbliższego otoczenia kilka podstawowych pytań:

↬ Czy osoba obdarowywana maluje się na co dzień mocno, czy lekko?
↬ Jaka jest kosmetyczna zawartość kuferka osoby obdarowywanej?
↬ Jeśli jest to osoba malująca się mało, warto zastanowić się nad kupnem pędzla odpowiedniego do nakładania cieni lub zestawu do modelowania twarzy.
↬ Jeśli osoba często podróżuje, to czy paleta wejdzie jej do przenośnej kosmetyczki?

Dzięki takim działaniom gwarancja udanego prezentu znacznie wzrośnie. Udanych zakupów na prezent!

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam paletki od Makeup Revolution, są cudowne ♥ Mam 2 czekoladki i jeszcze jakąś. A ta kolorowa wygląda mega, choć dla mnie kolory za wyraziste, ale to nie zmienia faktu, że naprawdę świetnie się prezentuje.

    Pozdrawiam! ;)

    jestem-niedoskoala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mojej siostry to super pomysł na prezent. Piękne te palety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą paletke do konturowania i ją uwielbiam ją:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale chciałabym mieć taką profesjonalną paletę cieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty

    OdpowiedzUsuń