niedziela, 13 września 2015

TANIA STYLIZACJA NA WESELE | SUKIENKA ZA 23 ZŁOTE

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

Jak się ubrać elegancko na wesele i zaoszczędzić.

Sukienka za 23 złote? Oszalałam? Niee, po prostu udało mi się dorwać prawdziwą okazję online. Szukałam sukienki na wesele, a na ubrani.com.pl mieli akurat wyprzedaż. To była miłość od pierwszego wejrzenia i mimo że w pierwszej wersji zamawiałam ją dla siostry, ponieważ dla mnie była za duża, to okazało się, że moja kochana siostra jednak mi ją oddała, a sama również trafiła na super okazję i kupiła piękną sukienkę z Reserved za 40 zł. Wracając jednak do mojej kreacji, jej cena pierwsza oscylowała około 33 złotych, jednak akurat trwała solidna wyprzedaż, więc nabyłam ją za 13 złociszy (achh ta cena ♥), zaniosłam do krawcowej ponieważ musiałam mieć ją zmniejszoną i chciałam doszyć drugie ramiączko (w pierwszej wersji była na jedno ramię, ale nie czułam się z tym dobrze), dlatego dorzuciłam 10 zł na materiał i zmniejszenie, i tak oto mam sukienkę za 23 złote :).

Ostatnio zafiksowałam na punkcie metalicznych dodatków, więc i tu się znalazły. Jestem zaskoczona szpilkami, ponieważ na co dzień w większości preferuję płaskie buty, a tu nagle takie szpile? Pomyślałam, dobra będą do kościoła, a potem przebiorę. Nie uwierzycie, wytrzymałam w nich połowę wesela i ściągnięcie ich przyniosło mi wręcz smutek, ale szkoda mi było biednych nowych balerinek, które smutne leżały w samochodzie i chciałam im również dać szansę. Niestety było już dosyć ciemno i nie mam zdjęć odsłony z drugimi butami. 

Czasem to czysty przypadek, że znajdziecie coś w internecie w bardzo atrakcyjnej cenie, czasem jednak szukając i porównując ceny można zaoszczędzić. Nawet kupując w sieciówkach zawsze porównajcie cenę z ofertą w sklepie internetowym danego sklepu, ponieważ często online można nabyć tą samą rzecz znacznie taniej. Nie bójcie się też lumpeksów tych stacjonarnych i tych internetowych, tam także często znajdziecie perełeczki za grosze.

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks

elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks


elegancja, moda, stylizacja, sukienka, szpilki, weselna, czółenka, wesele, tanio, 50zł, born2be, lumpeks
a tu selfie przed samym wyjściem, zapewne widzieliście je na moim fb i instagramie


za fotki dziękuję mojej Siostrze, którą jak zawsze zmusiłam do pstryknięcia kilku


sukienka: UBRANI | buty: BORN2BE | torebka: BUTIK 
_____________________________________________
________________________________
A jakie Wy lubicie sukienki na wesele? Stawiacie na 100% sukienkowej elegancji, czy może wybieracie spódniczkę i bluzkę?

48 komentarzy:

  1. sukienka jest obłędna, a ta cena to już wgl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super okazja, a sukienka jest naprawdę świetna :-) Bardzo ładnie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka ! I cudowne zdjęcia :) zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka! Jak księżniczka <3
    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to masz nosa moja droga, taki traf !! Sukienka jest przecudna, kolor bajeczny , a Ty wygladasz jak księżniczka :))
    Uwielbiam takie perełki za grosze, nieraz znajduję coś cudnego albo na wyprzedazach, albo w SH i nie wstydzę się tego nic a nic :D
    Kupiłam kiedyś botki Isabel Marant za parę złotych, skórzane, piękne..az nie mogłam uwierzyc :P

    PS fryzura sliczna, a szpilki megggaaa <3 zdolniacha :**
    Miłego wieczorku kochana,
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wręcz chwalę, że dorwałam coś za grosze lub w SH, bo znam osoby, które ukrywają ten fakt nie wiedzieć dlaczego.
      A botki skórzane za grosze wow, ciężko takie dorwać :)

      Usuń
  6. Świetna sukienka i buty, fajnie skompletowane :))
    Ślicznie wyglądałaś!
    Na wesele jak najbardziej sukienka.

    http://tallkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka robi mega wrażenie! aż nie moge uwierzyc ze dalas za nią takie grosze :O
    szukam właśnie na moja studniówkę takich silverków jakie masz!! prze cudne <3
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienkę widziałam już na selfie, ale nie sądziłam że jest była taka tania. Wow, ale udało ci się dorwać okazję ;)


    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajeczna sukienka! Super, że udało Ci się ją kupić za taką cenę :) Pięknie w niej wyglądasz ;) A fryzurka wyszła rewelacyjnie! :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, fryzurka to zasługa fryzjerki, bo sama aż takiego talentu nie mam :p

      Usuń
  10. wielkie "wow" ode mnie - za ten Twój talent do ogarniania wielu rzeczy tanio i duuuużą pomysłowość.
    No i te chęci wszystkie do kombinowania z ciuchami!
    Ja jak mam coś przerabiać, to się zimnym potem oblewam - bom leniwa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości są to przypadki, ale zdarza się również, że to planowana oszczędność zrealizowana poprzez to o czym piszę, czyli porównywanie cen i szukanie tańszych środków :)
      A co do przerabiania też nie byłam za, ale odkryłam krawcową niedaleko mojej pracy, więc teraz podrzucenie jej czegoś to dosłownie chwilka :)

      Usuń
  11. To faktycznie dałaś czadu z tą sukienką :D SUPER! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądałas ! ;)))
    A fryzura cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Znakomicie wyglądałaś :) sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest cudowną;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. jakbym miała wybrać najbardziej sympatyczne blogerki, to jesteś na podium :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję :) Staram się być szczera w tym co robię i cieszę się, że to widać :)

      Usuń
  17. Piękna sukienka, i taka cena wow :)
    Zapraszam na mój szyciowy blog: http://szyciowemarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka, za grosze! Sama uwielbiam szukać takich wyprzedaży i często zaglądam do lumpeksów - już nieraz znalazłam gdzieś fajną kieckę na wesele, za mniej niż 50 zł!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka, takie okazje to ja uwielbiam :) Byłam w tym tygodniu na weselu i sukienkę miałam z SH, jak i zresztą na 4 ostatnich weselach, w tym swoim. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sukienka, wyglądałaś na pewno prześlicznie :) Jestem zdania, że nie ma sensu przepłacać na sukienkach na wesele, bo to najprawdopodobniej kreacja na jeden wieczór, więc jak się da za niewielki koszt to super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z Tobą :) - człowiek straci trochę czasu na szukanie w necie i sh, ale perełki jakie można znaleźć i ich cena, to najlepsza nagroda za poświęcony czas :). Sukienka jest piękna - jak na nią patrzę, to mam wrażenie, że to taki styl "wielkiego świata starożytnej Grecji" - tylko długość troszkę krótsza niż u Greczynek :) A i dodatki też super! Przepięknie wyglądałaś :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starożytna Grecja hmm coś w tym jest faktycznie, jakby była maxi tak jak piszesz, to rzeczywiście niczym Greczynka :)

      Usuń
  22. Cudowna sukienka, prześlicznie w niej wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest prześliczna, a jej cena... kusząca!!!
    Fantastycznie wyglądałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. OOo tak, dołączam się, nie bójcie się lumpeksów ! można tak złowić na prawdę świetne łupy za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo :)

    Kochana ta sukienka jest fantastyczna- te jedno ramiączko tak trochę skojarzyło mi się z grecką boginią :D hehe
    pięknie wyglądasz, na pewno byłaś gwiazdą na tym weselu :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś drugą osobą z takim skojarzeniem heh.
      Gwiazdą była przepiękna panna młoda, ja tam tylko się gościłam :)

      Usuń
    2. EEeee czyli dobrym tropem szłam :P hehe
      oczywiście,panna młoda na pierwszym miejscu- ale na pewno za dużo od niej nie odstawałaś - bardzo mi się podoba :) :*

      Usuń
  25. no kochana to Ci się udało!! sukienka piękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna sukienka i ta cena! Szaleństwo! ;) Wyglądałaś przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow za taką cenę taka sukienka szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. przepięknie wyglądasz :))
    cudny kolor sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna!!! Nie wygląda na tanią :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor twojej sukienki robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń