poniedziałek, 14 marca 2022

STYLIZACJA CIĄŻOWA NA WIOSNĘ | SUKIENKA DO KARMIENIA W KRATĘ

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,
Jestem w ciąży i czas najwyższy napisać o tym kilka słów na blogu. Na początek modna stylizacja dla kobiety w ciąży.

Jeśli myśleliście, że na blogu już nigdy nie pojawi się żadna stylizacja, właśnie wyprowadzam was z błędu.

Czasem życie układa się tak, że trzeba przenieść priorytety na inne sfery. Ja musiałam w taki sposób postąpić. Praca wymagała ode mnie maksimum energii i na prowadzenie bloga zostawała zaledwie cząstka. A później.... jak sami widzicie pojawiła się mała niespodzianka. Okazało się, że jestem w ciąży. Nie mogę uwierzyć, że to już ósmy miesiąc!

W związku z tym czas na coś innego, ponieważ, jak zawsze, czuję potrzebę kreatywnego wyżycia się w nowej sferze. Blog cały czas się rozrasta i czas na zakładkę: Dziecko, w której znajdziecie wpisy ciążowe i (mam nadzieję) w późniejszym czasie także dzidziusiowe. Oby mój dzidziuś pozwolił mamie blogować. Mam już na koncie dwa posty dotyczące ciąży, więc ten dołączy do nich jako trzeci. Myślę, że to dobry początek nowego działu, jak i rozdziału w moim życiu.

Stylizacja dla kobiety w zaawansowanej ciąży to trudne wyzwanie. Brzuszek jest już dosyć spory, ciało zmęczone, a ubranie butów graniczy z cudem. Zdradzę wam, że w tej ciężarnej stylizacji wiosennej miały być zupełnie inne buty, ale poległam podczas ich ubierania. Okazało się, że moje nogi stały się nieco "grubsze" niż myślałam. Na szczęście beżowe kowbojki też świetnie dały radę.

Głównym punktem stylizacji jest flanelowa sukienka w kratę z Bon Prix, która jest zarówno ciążowa, jak i do karmienia. Kiedy założyłam ją po raz pierwszy, nie byłam przekonana, jednak wraz ze wzrostem mojego brzuszka pokochałam tą sukienkę. Przemiła flanela i wygodny fason, sprawiają, że czuję się wspaniale. Połączenie, które lubię najbardziej: moda i wygoda. Dodatkowo sukienka rozpina się dosyć mocno na dekolcie co na pewno ułatwi karmienie.

Krata nie wymaga wielu dodatków, dlatego postawiłam na stonowany beż i brąz. Jedynie zegarek oddala się nieco kolorystyczną tonacją, ponieważ jest w kolorze pudrowego różu. Nie wyobrażam już sobie życia bez zegarka typu smartwatch, dlatego jest to nieodzowna część każdej mojej stylizacji od dłuższego czasu. Model, który mam na ręce to Rubicon i jestem w nim zakochana. Do tego wygląda bardzo stylowo i jest leciutki jak piórko.

Mam nadzieję, że dzisiejsza kompozycja ubrań dla kobiety w ciąży wam się spodoba, a także do gustu przypadnie wam dzidziusiowa zakładka. Jestem pełna pozytywnej energii i mam już nawet kilka pomysłów na ciekawe wpisy z poradami.

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

ciąża,stylizacja,stylizacjaciążowa,bonprix,bonprix.pl,czasnabuty,czasnabuty.pl,kowbojki,kapelusz,dworzec,smartwatch,współpraca,paqstudio,rubicon,zegarek,dziecko,

SUKIENKA CIĄŻOWA: BONPRIX | SMARTWATCH RUBICON: ZEGARMISTRZ.COM | KOWBOJKI: CZASNABUTY | PŁASZCZ: PRO-BE | PASEK SKÓRZANY: BONPRIX

49 komentarzy:

  1. W tej sukience wyglądasz rewelacyjnie!
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kreacja, kratka zawsze wygląda modnie i ponadczasowo. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie z ciążowym brzuszkiem stawiają przede wszystkim na wygodę, ale można dobrać komfortową i jednocześnie modną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  4. modna i wygodna stylizacja, bardzo ładnie ci w tej sukience :D ja już jestem blisko rozwiązania, zatem szykuję torbę do szpitala, rezerwuję restaurację na chrzciny i staram się wypocząc na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w ciąży stale nosiłam sukienki dzianinowe (jesień-zima) albo takie luźne bawełniane (wiosna-lato), bo nie uciskały brzucha, były bardzo wygodne no i od razu stylizacja z głowy, trzeba tylko dobrać dobre buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Pozdrawiam w słoneczną środę, czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. W ciąży też można wyglądać modnie i stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. W ciąży trzeba czuć się komfortowo ale i modnie. Śliczna kreacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krata jest bardzo modna, a poza tym na pewno taki krój będzie wygodny dla ciężarnych kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewątpliwie nie jest prosto skomponować stylizację, którą z jednej strony będzie się wygodnie nosić, a z drugiej której nie zabraknie modowego twistu. W takiej wiosennej odsłonie z sukienką w roli głównej z pewnością można uznać oba te założenia za spełnione! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na wiosnę na pewno ciężarne kobiety muszą wybierać takie wygodne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz, podoba mi się ten styl

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się doczekać nowych postów! Mam nadzieję, że wszystko w porządku i wkrótce zobaczymy więcej stylowych odsłon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tyle planów na nowe posty, ale rzeczywistość z dzidziusiem mnie pokonała. Dopiero teraz, kiedy młody ma rok, wracam do blogowego życia :)

      Usuń
  14. Aww, piękny zestaw. Człowiek czuje się, jakby patrzył na mieszkankę Dzikiego Zachodu :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka. Kapelusik super do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy na pewno bardzo docenią taką sukienkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. to jak, będą jakieś posty modowe i parentingowe? dawno tu nic nie wrzucałaś :D na wiosę i lato najlepsze będą damskie i męskie koszule z lnu i luźne spódnice/spodnie, zdecydowanie przy tej temperaturze warto zrezygnować z obcislych ubran i z tych z syntetycznych tkanin

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka na pewno jest wygodna, a to jest ważne w ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna luźna sukienka do biura, na spacer i na zakupy :) ładnie ci w takiej stylówie, a jak do tego jest wszystko wygodne to tym lepiej :) nadal czekam na nowe posty, bo dawno cię tu nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponadczasowa krata z dodatkiem kowbojek i beżowego płaszcza wygląda obłędnie! Bardzo ciekawe, modne połączenie. Super, że pokazujesz, że ciążowe stylizacje nie muszą być nudne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna ciążowa stylizacja. Na pewno wygodna a przy tym modna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka wydaje się bardzo wygodna, więc warto taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest wręcz doskonała. Jak najbardziej można spoglądać na takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka na lato. Idealna

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno taka sukienka jest idealna na czas ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  26. Praktyczna sukienka. Na pewno każda mama ją doceni.

    OdpowiedzUsuń
  27. W ciąży konieczne są takie modne i wygodne ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  28. podbijam komentarz dotyczący ciążowej pielęgnacji :D tyle się muszę naczytać na temat kosmetyków bezpiecznych i niebezpieczych że czuję iż mniej wiem niż na początku, nie wiem nawet czy masło shea w ciąży jest dobre, nie wspominając o innych mocniejszych substancjach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem najbezpieczniej stosować w ciąży kosmetyki dedykowane dla tego stanu, najczęściej oznaczone napisem MAMA :)

      Usuń
  29. Świetna stylizacja, naprawdę bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  30. to może doczekamy się wpisów bobasowych? :D czy kupić bambusowy czy bawełniany kocyk dla niemowlaka, na co nie warto wydawać pieniędzy, a czego żałowałaś że nie poznałaś wcześniej, ile ubranek z każdej kategorii zamówiłaś na początek?

    OdpowiedzUsuń
  31. Kreacja jest bardzo wygodna i na pewno się sprawdzi w czasie ciąży.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny post i bardzo modne kreacje. Warto na nie spojrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny wpis! Super inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  34. Krata jest modna zawsze i wszędzie. A taką sukienkę na pewno docenią mamy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie dosyć, że sukienka jest piękna to jeszcze wygodna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uważam, że ponadczasowy zegarek pasuje do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a zdecydowałaś się na profesjonalną sesję ciążową czy tylko sama sobie robiłaś zdjęcia? zastanawiam się czy warto inwestować w sesję w studiu lub plenerze, takie wiecie, w eleganckiej sukience, na różnych tłach, czy samodzielnie coś pokombinować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zdjęcia robił mój narzeczony. Nie miałam profesjonalnej sesji zdjęciowej, ale uważam, że warto :)

      Usuń
  38. chcemy więcej o ciążowych stylizacjach i pielęgnacji :D jak znaleźć dobre ciuchy które nie wyglądają jak namiot a jednocześnie są komfortowe i jak dbać o siebie w ciąży i po niej :D wiadomo że np. retinolu stosować nie można a kwas hialuronowy jest zawsze bezpieczny, podobno też ciężarne często narzekają nie tylko na rozstępy ale też na przebarwienia skórne. czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  39. Na wiosnę to tylko takie kreacje ciążowe. Super

    OdpowiedzUsuń
  40. urocza sesja, choć ja jednak wybrałam studio fotograficzne bo nikt ze znajomych nie ma talentu w tej dziedzinie ;) no i mogłam spokojnie pozować z mężem, który nie był zajęty trzymaniem aparatu ;) w końcu to ma być pamiątka na całe życie także dla maluszka :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienki tego typu są idealne nie tylko na wiosnę. Super

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja na pewno zapewni komfort, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna kreacja, sprawdzi się na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  44. To nie tylko modna kreacja ale i bardzo wygodna dla mam. Pięknie

    OdpowiedzUsuń