piątek, 19 lutego 2016

JAK SIĘ ZMIERZYĆ KUPUJĄC SPÓDNICĘ ONLINE


Kilka przydatnych porad, które pomogą Ci dobrze zmierzyć się przed zakupem spódniczki.

Jakiś czas temu pokazywałam Wam Jak wystylizować się na jesień, gdzie po przeszukaniu sieci znalazłam dla Was całkiem sporo sukienek do 50 zł, które możecie nabyć online nie wychodząc z domu. Post bardzo się spodobał (ku mojej wielkiej uciesze), stąd kolejny z tej serii tym razem ze spódnicami. 

 spódnice

Na początek kilka porad. Zamawiając spódnicę online, koniecznie musicie dobrze się zmierzyć i przede wszystkim dobrać odpowiednio fason do Waszej sylwetki. Mierzenie jednak jest rzeczą istotną, której nie można pominąć. Wierzcie mi, że nawet ja czasem kupując na "czuja" niestety muszę potem wymieniać rozmiar w sklepie, przez co czekam dłużej na moją upatrzoną spódnicę. Nie jest to łatwe dla osoby w gorącej wodzie kąpanej, która chce wszystko już i teraz :p

Jak się prawidłowo zmierzyć?

Nie jest to hiper trudne i z pewnością każda z Was sobie poradzi. Wystarczy zwykła miara krawiecka i kilka wymiarów:

Każda z nas ma swoją długość, którą lubi. Sprawdź więc dokładnie czy spódnica nie będzie dla Ciebie zbyt długa, lub krótka, najlepiej mierząc długość ulubionej spódnicy, którą masz w domu i porównując z tą w sieci. Uwaga! Fason spódnic musi być taki sam.

Obwód talii i bioder to kluczowe wymiary, spódnica musi być piękna, ale jak będzie ci spadać z tyłka to na nic się nie zda. Zmierz dokładnie obwód talii (miejsce wcięcia), a później mniej więcej 20 cm niżej zmierz linię bioder. Uwaga! Jeśli fason jest rozkloszowany to wymiar talii jest kluczowy, ALE nie zapominaj sprawdzić wymiaru szerokości spódnicy i z jakiego materiału jest zrobiona, żeby potem nie było jakbyś zaraz miała odfrunąć w nieznane.


Teraz wiesz już wszystko i pozostaje wybrać spódnicę. Przeszukałam dla Was sieć by znaleźć 5 najbardziej oryginalnych modeli w cenie do 50 zł, bo przecież coś musi zostać na buty yy.. to znaczy na waciki rzecz jasna :) Wszystkie rzeczy macie podlinkowane, więc szybko możecie sprawdzić gdzie co i jak.

edit z roku 2017: Kochane, musiałam usunąć linki ponieważ spódniczki nie są już dostępne. Mam nadzieję, że nie przeszkodzi Wam to w odbiorze postu.


Butelkowa zieleń tej SPÓDNICY (32,99 zł) to bardzo szlachetny kolor, połącz ją ze SREBRNYMI SZPILKAMI i WZORZYSTĄ BLUZKĄ. Dodatkowo całość świetnie podkreśli ZABAWNA KOPERTÓWKA. Efekt z pewnością będzie powalający :)


















SPÓDNICZKA Z ZAKŁADKĄ (47,99 zł) to bardzo nowoczesny fason. Świetnie nada się do stylizacji biurowej. KOSZULA i CZARNE CZÓŁENKA, a także TOREBKA w tym samy kolorze to idealny wybór dla Pań na co dzień pracujących w biurze.













Plisy są ponadczasowe i z każdym sezonem wracają w zmienionej formie. W zeszłym sezonie nosiliśmy plisowane spódniczki midi, a jak będzie teraz? Zobaczymy. PLISOWANA SPÓDNICZKA (59,99 zł, postanowiłam w tym przypadku nadciągnąć nieco budżet) to wybór uniwersalny do wszystkiego. Ja wybieram połączenie z BLUZĄ, PLECAKIEM i SNEAKERSAMI. Wyróżnij się z tłumu!











Asymetryczna BŁYSZCZĄCA SPÓDNICA (43,60 zł) to wybór dla odważnych kobiet. Połącz ją z gładką bluzką, lub w nieco bardziej zwariowany sposób z BLUZKĄ w delikatny kwiatowy wzór i CIELISTYMI SZPILKAMI. Dopraw to wszystko mocną fioletową KOPERTÓWKĄ i możesz szaleć do rana na bankiecie czy imprezie.











Trapezowa forma to jeden z modniejszych fasonów tej zimy. SPÓDNICA (44,70 zł obecnie w promocji) w wielbłądzim kolorze z ozdobnymi guzikami z pewnością będzie jedną z Waszych ulubionych rzeczy w szafie. Połącz ją bardzo nowocześnie z JEANSOWĄ KOSZULĄ, krótkimi BOTKAMI i KAPELUSZEM.












___________________________________
czekam na Wasze komentarze :)

9 komentarzy:

  1. Super post! Bardzo przydatne informacje i świetne pomysły na stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta błyszcząca spódnica jest genialna! a mierzenie mam w jednym paluszku;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie zielona jest super. Uwielbiam koronki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tekst!!! Bardzo przydatne informacje i tak kobieco się zrobiło. : ) Ostatnia to mój numer jeden :). Poczytam jeszcze, a co! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post bardzo przydatny!
    A ja całkiem z innej beczki... dopiero zaczęłam przygodę z blogowaniem i prosiłabym o zajrzenie do mnie. Chcę dowiedzieć się czy wprowadzić jakieś zmiany itd. Z góry dziękuję :)
    www.yummy-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post. Chyba skuszę się na plisowaną skórkę;)
    Pozdrawiam,
    http://messsinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Super porady odnośnie mierzenia, a przedstawione propozycje bardzo mi się podobają :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń