wtorek, 8 września 2020

FALE NA PASEK OD SZLAFROKA | POKOCHASZ TĄ METODĘ!

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

Pokochasz tą metodę robienia fal na włosach.
Jakiś czas temu pokazywałam metodę na loki na bandankę. Tym razem coś innego. Loki lub fale na pasek od szlafroka. System, który pokochałam całym sercem i odkąd nauczyłam się kręcić lub falować włosy w ten sposób, prostownica i lokówka poszły w odstawkę. To bardzo prosta i szybka droga do uzyskania niebanalnej fryzury, której pozazdroszczą koleżanki.

Jak zrobić piękne loki/fale na pasek od szlafroka?

Kroków nie ma wiele, a wszystkie są bardzo proste. Nawinięcie włosów na pasek zajmuje około pięciu minut, a efekt można uzyskać już po 30 minutach. Metoda ekspresowa! To jaki mocny skręt osiągniecie, zależy tylko od Was. Moje włosy zamieniają się w naturalne fale już po wyżej wspomnianych 30 minutach. Jeśli natomiast chciałabym uzyskać skręt loków, które utrzymają się do następnego dnia potrzebuję na to około dwóch do trzech godzin. Wszystko zależy oczywiście od podatności włosów na kręcenie.

Metoda na szybkie loki lub fale

Krok 1 

Umyj włosy, dokładnie je wysusz (muszą być suchuteńkie) i rozczesz. Nie używaj dodatkowych preparatów, nie będą potrzebne.

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

Krok 2
Podziel włosy na pół, nałóż pasek od szlafroka i zepnij z jednej strony, aby pasek się nie przesuwał.

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

Krok 3
Teraz zaczyna się cała zabawa. Rozpoczynamy nawijanie włosów na pasek, by uzyskać piękne fale. Mnie za każdym razem wychodzi inny efekt. Mam wrażenie, że nie da się nawinąć włosów dwa razy tak samo i dzięki temu ta metoda jest taka ciekawa.

Jak to zrobić?
Chwyć pasmo włosów, owiń wokół paska od szlafroka i dobierz kolejne pasmo. Trochę jak we francuskim warkoczu. Można brać raz pasmo z przodu, raz z tyłu głowy, aby uzyskać bardziej równomierny efekt. Mam nadzieję, że trzy poniższe instrukcje pomogą w osiągnięciu pięknych fal bez użycia ciepła zrobionych na pasek do szlafroka.

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

Krok 4
Kiedy już włosy są nawinięte, czas zawiązać pasek. Nie potrzeba do tego żadnych dodatkowych sprzętów typu wsuwki. Wystarczy owinąć pasek wokół własnej osi i włożyć końcówkę w utworzony koczek. Będziecie wyglądać niczym bohaterka Star Wars. Mój tata raz myślał, że mam na uszach słuchawki. W takiej kompozycji można spokojnie jechać nawet samochodem. Raz jechałam tak owinięta na imprezę i włosy rozplątałam dopiero przed wyjściem z samochodu. Szybko, wygodnie i efektownie. Nie rozczesujcie włosów, tylko lekko roztrzepcie je palcami.

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

Finał
Po ściągnięciu paska, cieszcie się pięknym efektem końcowym. Nie martwcie się, jeśli za pierwszym razem nie wyjdzie. Kwestia wprawy i odnalezienia swojej metody zawijania. Może lepiej będzie jeśli będziecie brać włosy tylko z przodu? A może bardziej sprawdzi się moja metoda zamienna kiedy raz bierzecie włosy z przodu, a raz z tyłu? Znajdźcie swój styl nawijania. Po drugim razie z pewnością będziecie wiedzieć już co i jak. Poniżej moje propozycje włosowe z falami. 

Na zdjęciach widzicie efekt po 40 minutach trzymania nakręconych na pasek włosów. Dziś miałam ochotę na lekkie fale, jeśli potrzymam włosy dłużej osiągam ładny skręt.

fale, loki, pasekodszlafroka, szybko, uroda, włosy, bandana, bandanka,

Mam nadzieję, że pokochacie tą metodę tak samo jak ja i na waszych włosach sprawdzi się rewelacyjnie. Dajcie znać w komentarzach jaki efekt uzyskałyście. Niech moc fal będzie z Wami!

Sprawdźcie też jak zrobić LOKI NA OPASKĘ. To również naturalna i bardzo prosta metoda zakręcenia włosów. Świetnie sprawdzi się na krótszych włosach. Kliknij w zdjęcie i przenieś się do wpisu.

20 komentarzy:

  1. Kurczę, czego to człowiek nie wymyśli, potrzeba matka wynalazku :P hehe

    kiedyś gdzieś slyszałam o tej metodzie, ale nie sądziłam, że takie ładne fale wychodzą :O
    Aż jestem w szoku, jutro aż sama wypróbuję :) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fale wyglądają ślicznie ! Muszę wyprobować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować te fale u mnie. Jestem ciekawa efektu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zainspirowałaś. Jestem w szoku że taki ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super patent, pierwszy raz widzę takie loki i to za pomocą paska od szlafroka :), super pomysł - muszę sama go przetestować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow efekt naprawdę robi wrażenie. Muszę spróbować zrobić takie loki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bohaterka Star Wars, a nie Star Treka!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie! Jesteś odkrywcą nowej metody ploppingu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sposób na śliczne włosy. Bardzo prosty a jaki skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreatywne rozwiązanie na pewno. Najważniejsze, że efekt zadowalający.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny patent na fale bez niszczenia włosów. Efekt również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe rozwiązanie, a włoski wyszły naprawdę cudowne. Wow

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentują takie fale. Super metoda.

    OdpowiedzUsuń
  14. No proszę, jak szybko można zrobić piękne włoski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki różnorodnym funkcjom, suszarki do włosów stały się niezbędnym narzędziem nie tylko w salonach fryzjerskich, ale i w wielu domach. Umożliwiają nie tylko szybkie wysuszenie mokrych włosów, ale także ich modelowanie, co jest szczególnie cenione przez osoby dbające o swój wygląd.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki regularnemu stosowaniu odżywek do włosów, pasma stają się mocniejsze, bardziej lśniące i mniej podatne na uszkodzenia. Produkty te dostarczają włosom niezbędnych składników odżywczych, poprawiając ich strukturę.

    OdpowiedzUsuń