środa, 9 kwietnia 2014

CASUAL W MIEŚCIE | CZERWONA DRESOWA SUKIENKA

Casual to styl, w którym czuję się najlepiej. Miejska wygoda z lekką nutą elegancji zawsze pozostawia nieco elastyczności w doborze stylizacji i chyba to podoba mi się w tym najbardziej. 
Dzisiaj w miarę klasycznie, bo jak inaczej można by określić połączenie czerwieni i czerni? Tak więc czerwona sukienka okraszona czarnymi dodatkami daje nam poniżej całkiem fajny efekt. Założeniem stylizacji był miejski szyk i jak się można domyślać owym szykiem ma być kopertówka, którą postanowiłam nieco podrasować stylizację.





nogi zapożyczone od siostry z innej sesji, ponieważ zależało mi na pokazaniu tych świetnych botków :)






Żeby nie było nudno, postanowiłam pokazać Wam tą samą sukienkę w bardziej eleganckiej wersji. Lubię to w modzie, kiedy jeden ciuch mogę wykorzystać na kilka sposobów, i tak z codziennej stylizacji przechodzę do całkiem wieczorowej zmieniając jedynie dwie rzeczy: botki zamieniam na szpilki i dodaję pasek w talii :)



Na zakończenie mała "chwalebność" nastąpi. Tak się składa, że ta stylizacja została doceniona przez Maję Sablewską w jednym z konkursów. Bardzo się Majce podobało całe zestawienie i powiedziała mi, że jedyne co by zmieniła to kolor kopertówki, który ożywiłby te dwa dosyć mocne kolory.



Skład stylówy:

sukienka: razar.pl
kurtka: laredoute.com
kapelusz: H&M
kopertówka: shwrm.pl
botki: camaieu
naszyjnik: sukienkowo.eu (Sukienkowo na FB)
rajstopy: takko

3 komentarze: