sobota, 29 września 2018

IDEALNY PREZENT NA DZIEŃ CHŁOPAKA | MYGIFTDNA.PL

dzieńchłopaka, mygiftdna, multitool, kartka, życzenia, poradnik, personalizowany, prezent

Personalizowany prezent zawsze sprawia wiele radości. Zobaczcie co wybrałam z okazji Dnia Chłopaka dla mojego lubego.

Z kobietami to jednak jest prościej. Nowa torebka, bon na buty, czy romantyczny obiad w restauracji, potrafią wywołać na naszych buziach wielki uśmiech. Z panami sprawa wydaje się nieco bardziej skomplikowana. Oryginalny i ciekawy prezent na Dzień Chłopaka to prawdziwe wyzwanie. 


Już od jakiegoś czasu myślałam intensywnie co podarować moim chłopakom w tym wyjątkowym dniu. Z synem poradziłam sobie bardzo szybko, ponieważ konkretnie określił mi czego potrzebuje. Z moim mężczyzną było już nieco trudniej, ponieważ zawsze twierdzi, że wszystko ma i sam nie wie co konkretnie by mu się przydało.

Godziny przemyśleń w końcu dały efekt. Przypomniało mi się, że na święta Bożego Narodzenia podarowałam mojemu tacie personalizowany multitool ze strony MyGiftDNA.pl. Tata do dziś korzysta z niego i jest bardzo zadowolony. Ponownie postawiłam więc na sprawdzony prezent. Tym razem wybrałam inny grawer dla mojego chłopaka. Coś bardziej skromnego, ale nadal personalizowanego. Multitool to idealny prezent dla każdego mężczyzny. Niewielki gabaryt pozwala wozić go w samochodzie, czy nawet przypiąć do paska od spodni. Zawiera on w sobie nóż, śrubokręt krzyżowy i płaski, otwieracz do butelek, piłę, pilnik, przecinak do drutu, kombinerki i młotek. Taki zestaw z pewnością zapewni naszym panom wiele radości i pożytku. 

Do całości dołożyłam kartkę z życzeniami. Niby zwykła kartka, ale dzięki temu, że możemy spersonalizować ją na swój sposób, nabiera indywidualnego charakteru. Na pierwszej stronie kartki, firma może wydrukować Wasze wspólne zdjęcie, a w środku możecie zamieścić dowolne życzenia. Ja wybrałam krótki, acz treściwy wiersz wyrażający moje uczucia.

Zdaję sobie sprawę, że Dzień Chłopaka jest już jutro, ale jeśli zamówicie prezent już dziś, dostaniecie przesyłkę już we wtorek. Możecie dzięki temu potrzymać Waszych mężczyzn chwilę dłużej w niepewności, by sprawić im radość personalizowanym prezentem stworzonym specjalnie dla nich.

dzieńchłopaka, mygiftdna, multitool, kartka, życzenia, poradnik, personalizowany, prezent

dzieńchłopaka, mygiftdna, multitool, kartka, życzenia, poradnik, personalizowany, prezent

dzieńchłopaka, mygiftdna, multitool, kartka, życzenia, poradnik, personalizowany, prezent

dzieńchłopaka, mygiftdna, multitool, kartka, życzenia, poradnik, personalizowany, prezent

dzieńchłopaka, mygiftdna, multitool, kartka, życzenia, poradnik, personalizowany, prezent
Serdecznie polecam Wam także inne personalizowane prezenty ze strony MyGiftDNA.pl Mnie w oko wpadły różnego rodzaju kubki, a najbardziej ten w formie kubka Batmana, czyli uwielbianego, szczególnie przez mężczyzn, superbohatera. Czyż nie jest oryginalny?
Koniecznie napiszcie też mi, co w tym roku dostaną Wasi Panowie na Dzień Chłopaka.

15 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Muszę zajrzeć na tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły :) nie jednemu facetowi taki prezent by się spodobał :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysły supper! :) Ja swojego zabrałam na dobrą kawę do popularnej kawiarni w moim mieście :p
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. My idziemy jutro do teatru w ramach tego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swojemu wybrankowi sprezentowałam ładowarkę indukcyjną wmontowaną w magnetyczny uchwyt do telefonu. Był zachwycony. Faceta to łatwo zadowolić. Wystarczy jakaś nowinka technologiczna i już prezent z głowy. Ale Twój prezent świetny, wyszukany, widać, że włożyłaś w niego serduszko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny prezent! Na pewno chłopak się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość facetów trzeba ubrać, sami nie daja sobie z tym rady:P Może własnie jakiś dodatek modowy, czy też coś z eleganckich ubrań

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ten zestaw zdecydowanie jest dla każdego mężczyzny. Faceci kochają rzeczy praktyczne, niekoniecznie muszą być super piękne i zdecydowanie nie mogą być błyszczące. Ten sprzęt akurat jest praktyczny i stylowy, powinien się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za super post, to już wiem co szukać na Dzień Chłopaka w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój chłopak dostał w tym roku słuchawki dla aktywnych bo narzekał, że jego słuchawki nie sprawdzają się na siłce ;)

    OdpowiedzUsuń