niedziela, 15 października 2017

4 POMYSŁY NA NUDNE OBCISŁE JEANSY


Zobacz, jak ciekawie wystylizować zwykłe dopasowane jeansy.

Jeansy

W modzie przewijają się od lat. Przechodziły różne fazy, od tych bardzo szerokich, do zupełnie wąskich opinających nasze kształty. Miały swoje wzloty i upadki, ale zawsze w modzie trzymały się mocno i wytrwale. W obecnym sezonie w trendach są umiejscowione na podium, najlepiej w jeansowym total look'u.

Dziś chciałabym zaprezentować Wam cztery pomysły na zwykłe jeansy. Te spodnie niektórym wydają się nudne, ale jeśli odpowiednio je wystylizujemy, mogą nabrać niesamowitego charakteru. Pomysł na ten post podsunęła mi moja siostra, która stwierdziła: "Na Twoim blogu brakuje zwykłej stylizacji dla każdej z nas." Było to dla mnie prawdziwe wyzwanie i jestem ciekawa czy moje pomysły look'u z dopasowanymi jeansami uznacie właśnie za zwykłe stylizacje dla każdej z nas. Bardzo starałam się "nie udziwniać", a wierzcie mi - w moim przypadku tworzenie prostych stylizacji jest nieraz bardzo trudne, bo zawsze brakuje mi jeszcze jakiegoś elementu, który chętnie dodałabym do całości. Mam jednak nadzieję, że dałam radę. Zapraszam na cztery pomysły na stylizację z jeansami.



NA SPORTOWO

Prosta stylizacja bez kombinacji. Idealnie nada się dla mam. Plecak pozwoli schować wiele bibelotów, a skórzane botki z pewnością dobrze sprawią się na spacerze, czy wspólnych zakupach. Dodatkowo jeansy w wysokim stanem i motyw ananasa na bluzce świetnie ukryją brzuszek (jeśli posiadamy mały nadmiar po ciąży).

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

kurtka jeansowa: BONPRIX | t-shirt: ZAFUL | skórzane botki: CZASNABUTY | czapka: H&M

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

DZIENNA ELEGANCJA

To look we francuskim stylu dla odważnych kobiet. Jeśli nie boisz się kombinacji, postaw na to połączenie. Botki wyglądające jak skarpeta są w tym sezonie bardzo modne, natomiast beret przeżywa teraz drugą młodość i został mocno osadzony w obecnych trendach. Tą stylizację polecam dziewczynom, które mają długie nogi, ponieważ wiele warstw nieco optycznie je skraca. Jeśli masz krótsze nogi, nałóż nogawkę na but, lub wybierz krótszą cholewkę. W innej wersji zostaw buty, ale załóż krótszą koszulę, by odsłonić nieco więcej nóg.

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

kurtka: LA REDOUTE | bordowe botki: BRILU | koszulowa tunika: SUKIENKOWO | skórzana torba: SUPERGALENTERIA

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

NA SZARO

Szary to bardzo wdzięczny kolor. Odpowiednio dobrany odcień świetnie ożywia i wygładza optycznie cerę. W tej stylizacji postawiłam na warstwy, by było nam cieplej. Bluza w fasonie oversize i wystająca z niej koszula z kołnierzykiem świetnie się ze sobą łączą. Dodatkowo buty na ukrytym koturnie bardzo ładnie wyszczuplają i wydłużają nogi. Kapelusz jest dodatkową opcją, możesz z niego zrezygnować lub zastąpić go zwykłą szarą czapką "smerfetką".

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

bluza w ptaki: EBUTIK | botki na ukrytym klinie: BRILU | 
jeansowa koszula: BONPRIX | niebieska torebka z ćwiekami: EBUTIK

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

Z PAZUREM

Złota kurtka z dziurami jest tak wyrazista, że nie trzeba już do niej wiele. Chciałam jednak pokazać, że kilka dodatków w tym samym kolorze będących na granicy kiczu może idealnie się ze sobą połączyć. Do jeansów założyłam czarne body z golfem, moja baza jest więc ciemna. Dodatki takie jak torebka, buty i czapka także są w czarnym kolorze, ale detale na nich zawarte idealnie uzupełniają się z kurtką. Czasem nie trzeba wiele by wyglądać oryginalnie, ale jeśli szukacie ciepła w tej stylizacji, lepiej poczekać do wiosny. Ewentualnie można zastąpić moją kurtkę zwykłą metaliczną o grubszym materiale, których teraz w sieciówkach mamy dosyć sporo. 

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

złota kurtka: ZAFUL | botki: CAMAIEU | body: EBUTIK | czapka: TALLY WEIJL | mała skórzana torebka: SUPERGALANTERIA

jeansy, poradnik, porady, stylizacje,

Koniecznie napiszcie mi która z propozycji najbardziej przypadła Wam do gustu. Piszcie mi też, czy chcecie więcej takich postów.

11 komentarzy:

  1. Dzienna elegancja bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się wersja na szaro, chodź wszystkie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ostatnia najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacje, bluza z ptaszkami wymiata !!! :o =)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie stylizacje są przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każda propozycja wygląda naprawdę świetnie muszę przyznać, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się opcja na sportowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdza się po raz kolejny, że dżinsy pasują do wszystkiego. Wersja sportowa dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie opcje bardzo fajne! ;)

    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog - super, że ktoś tworzy takie treści. Jeansy zawsze będą nr. 1 ze wszystkich spodni, przynajmniej u mnie. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń