wtorek, 12 kwietnia 2016

PRACA STYLISTKI | JAK MINĄŁ MI WEEKEND

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

Uwielbiam fakt, że mogę śmiało mówić: I LOVE MY JOB! Praca stylistki przynosi mi bardzo dużo satysfakcji.
Co działo się w miniony weekend? Bardzo dużo bardzo przyjemnych rzeczy. 

Salon Optyczny Bloch zaprosił mnie do spędzenia czasu z ich klientkami w swoim salonie w galerii Avenida w Poznaniu. Było to wydarzenie otwarte i każdy kto się pojawił mógł skorzystać z moich usług dotyczących mody. Oferowałam mini porady stylistki klientkom salonu optycznego. Wspólnie przeprowadziłyśmy analizę sylwetki, zahaczyłam o analizę kolorystyczną i dobrałyśmy do stylizacji wiosennej okulary z oferty salonu.

Cieszę się, że moja praca stylistki mogła zostać spożytkowana podczas tej soboty i niedzieli w tak kreatywny sposób. Dziewczyny, które do mnie przyszły uzyskały kilka niezbędnych porad i wyszły bogatsze w wiedzę.

Efekty mini-metamorfozy możecie oglądać poniżej. Warto zwrócić uwagę na uśmiechy, które pojawiają się "po" przemianie.

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

Czasem niewiele trzeba, a efekt jest zjawiskowy. Postanowiłam nieco ożywić Agatę i dodać jej kolorów, w których wygląda wspaniale. Podczas analizy kolorystycznej okazało się, że do Agaty idealnie pasują wszelakie pastele.


Pozostałe dziewczyny także potrzebowały nieco koloru i jak widać wraz z dodaniem elementów kolorystycznych, na ich twarzach pojawił się szczery uśmiech.




Dziewczyny pięknie dziękuję za przyjście i zaufanie, pamiętajcie: wszystkie jesteście piękne, a Wasze figury niezwykle apetyczne :) Salonowi Bloch także dziękuję za współpracę i serdecznie polecam Wam salon w Poznaniu w City Center, ponieważ obsługa jest tam na naprawdę wysokim poziomie :)
----------------------------------------------------------------------
a to mój look z dwóch dni :)

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

To była moja pierwsza styczność z okularami korekcyjnymi i muszę przyznać, że ten model Dolce & Gabbana bardzo przypadł mi do gustu. Na FB również pisaliście mi, że pasują mi takie okularki :)

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,

BlochOptyk, Poznań, praca, stylistka,


Zastanawiasz się jak się ubrać TANIO i MODNIE? Może te moje wpisy pomogą:

7 komentarzy:

  1. Taka praca to coś świetnego! Można zarabiać ze swojej pasji :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie akcje "przed" i "po", widać, że styliści są bardzo potrzebni na naszym rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde ale super inicjatywa, szkoda że dopiero teraz dowiedziałam się, że byłas w Poznaniu, chętnie bym wpadła zobaczyć, może i pogadać jak by czasu starczyło. Cóż nie tym razem :)
    pozdrawiam ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to wielka szkoda, też chętnie bym się spotkała. Może przy następnej akcji, jeśli będzie. Śledź moje fb, jak coś to wrzucę info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, rób dalej to co kochasz! Wyglądasz na bardzo szczęśliwą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że czujesz się w roli personal shopper i świetnie Ci to wychodzi! :D Sama zastanawiam się nad skorzystaniem z takich usług, ponieważ chciałabym całkowicie odmienić swój styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie czego zapraszam do skorzystania z moich usług :) Poznań i okolice.

      Usuń