niedziela, 25 marca 2018

KOLORY HYBRYD IDEALNE NA WIOSNĘ

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna, niebieski, nude, fioletowy, brzoskiwiniowy

Zobacz jakie kolory lakierów hybrydowych pięknie wkomponują się w wiosenne stylizacje.

Kolejny przegląd najładniejszych kolorów lakierów hybrydowych. Tym razem pod lupę bierzemy wiosenne barwy.

Ostatnimi czasy nie ma dnia, by ktoś nie trafił na mój blog po wpisaniu w google hasła dotyczącego hybryd. Oczywiście jest mi z tego powodu bardzo miło, ale cały czas zastanawiam się gdzie tkwi haczyk. Przecież moje przeglądy są proste i nie ma ich wiele. Póki co traktuję to jako wielki komplement i w związku z zainteresowaniem nie mam zamiaru zamykać tej serii. 

Idealnym dowodem na to jest dzisiejszy post, w którym wybrałam dla Was kilka najciekawszych kolorów hybryd na wiosnę. Nie ma tu wielkiej filozofii. To po prostu moje ulubione i sprawdzone kolory lakierów Semilac, które wiosną noszę najchętniej. Jestem bardzo ciekawa czy podzielicie moje zdanie. Zapraszam na przegląd.

P.S. Cały czas staram się urozmaicać moje produktowe zdjęcia i mam nadzieję, że z postu na post jest coraz lepiej. Nieskromnie przyznam, że z dzisiejszych zdjęć jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że poczujecie razem ze mną wiosenny klimat tych fotek.


165 BOYFRIEND JEANS - Niebieski dobrze nasycony kolor idealnie wkomponuje się w jeansowy total look, który w nadchodzącym sezonie nadal będzie modny. To chłodny odcień niebieskiego, który pięknie ozdobi kobiety z jasną karnacją. Wygląda gustownie zarówno na krótkich, jak i długich paznokciach.

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

004 CLASSIC NUDE - Uwielbiam ten odcień nude. Jest moim ulubionym nudziakiem z całej palety Semilac. Classic nude to lakier hybrydowy, który wpada lekko w róż i pasuje do niemalże każdej stylizacji. Dodatkowo optycznie wydłuża palce, co na pewno spodoba się paniom, które wolą krótsze paznokcie.

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

184 TAGIATELLE TUSCANY - Od razu informuję, jestem świadoma błędu w numeracji. Prawidłowy numer tego lakieru marki Semilac to oczywiście 184. Ten cudowny makaronowy odcień żółci sprawi, że natychmiast się w nim zakochasz. Idealny dla spragnionych koloru po zimie. Cudownie podkreśla lekką jak i mocniejszą opaleniznę.

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

073 CARIBBEAN SEE - Ten pastelowy oceaniczny błękit będzie idealnym preludium do lata. Lekko rozbielony niebieski doda każdej kobiecie subtelności i elegancji. Wbrew pozorom pasuje do wielu stylizacji np. w odcieniach szarości, granatu, czy zieleni. Przywołaj wiosnę już dziś tym lakierem hybrydowym w kolorze morskiej wody.

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

010 PINK & VIOLET - Pokazywałam Wam go również w przeglądzie moich ulubionych kolorów lakierów hybrydowych marki Semilac. Skoro ten róż z domieszką fioletowych tonów pojawia się po raz drugi, musi to oznaczać tylko jedno. Jest idealny nie tylko na wiosnę, ale i na wiele innych pór roku, w których pragniemy nieco szaleństwa na paznokciach. 

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

101 JUICY PEACH - Bardzo subtelna brzoskwinia, która sama w sobie dale tylko delikatną mgiełkę koloru. Najlepszy efekt można osiągnąć łącząc ją z białym lakierem dodanym jako pierwszą warstwę. To właśnie wtedy Juicy Peach pokaże nam swoje prawdziwe oblicze i doda stylu każdej wiosennej stylizacji.

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

225 SMOKY LILA - Przydymiony fiolet dla odważnych kobiet. Nie bez powodu znalazł się w kolekcji biznesowej. To lakier hybrydowy, który pokazuje, że jesteśmy kobietami twardo stąpającymi po ziemi, ale nadal bardzo kobiecymi i delikatnymi. Bardzo ładnie wyglądają na nim motywy kwiatowe, z którymi możecie zaszaleć np. podczas urlopu.

hybrydy, lakiery, paznokcie, semilac, uroda, wiosna,

Piszcie śmiało, który kolor będziecie chętnie nosić na paznokciach wiosną. 

14 komentarzy:

  1. Śliczne kolory, niektóre posiadam. Teraz na paznokciach mam classic nude.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kolorki, idealne na wiosnę i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pastele - piękne, modne, ponadczasowe :) Wybrałaś śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  4. o tak, boyfriend jeans mam i jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 010 PINK & VIOLET - najpiękniejszy <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę chyba nie potrafiłabym się zdecydować, bo wszystkie kolory są przepiekne ajćć <3
    już nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam takie ładne pazurrrki :/
    ale niedlugo soboe odbiję <3 hihihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Classic Nude jest moim ulubieńcem cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super kolory, ale chyba carabean see najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń