wtorek, 27 listopada 2018

JAK POWIĘKSZYĆ BIUST BEZ INGERENCJI SKALPELA

uroda, frashe, biust, powiększenie, naturalnie, kosmetyki, serum,

Zobacz, jak powiększyć biust w miesiąc bez operacji plastycznej.

Kiedy dowiedziałam się o istnieniu tego produktu, nie chciało mi się wierzyć w jego kosmetyczną moc. Ciężko było mi zrozumieć, że coś co będę co dziennie nakładać na mój biust sprawi, że nabierze on pełniejszych kształtów. Dodatkowo wszystko ma być w naturalnej formie. Do testu podeszłam więc bardzo sceptycznie.

Nie omieszkałam również sprawdzić opinii we wszechwiedzącym internecie i tu również nastało małe zaskoczenie. To serum nie ma negatywnych opinii. Strona, na której możemy je kupić, także odpowiada szczegółowo na wszystkie nurtujące nas pytania. To w ogóle możliwe?

Ta niepozorna biała butelka z minimalistycznym opakowaniem do serum marki Frashe. Ten produkt ma sprawić, że nasze piersi nabiorą życia, podniosą się, ujędrnią, a rozstępy pójdą w siną dal. W skrócie - serum marki Frashe powiększy nasz biust. Oczywiście producent od razu zaznacza, nie będzie to efekt jak spod skalpela. Będzie to subtelne, naturalne upiększenie biustu, który odzyska dawną moc. Wszystko zależy też od naszego biustu

Jaka jest moja opinia

Specjalnie na potrzeby tego wpisu zapoznałam się kształtami biustów. Nie miałam nawet pojęcia, że biusty jak sylwetki mają swoje nazewnictwo w zależności od swojego kształtu. Niestety ciężko mi określić, który biust jest mój. Wiem jedno, wcześniej był zdecydowanie pełniejszy w dolnej części. Teraz jego stan zmienił się na pełny zarówno na dole, jak i na górze. Po miesiącu używania serum nabrał pełnego kształtu i stał się nieco cięższy. Nie zauważyłam jednak bym musiała nosić stanik o rozmiar większy. Zapewnienia producenta sprawdziły się więc całkowicie. Noszę miseczkę B i używałam serum do powiększania biustu raz dziennie. Masowałam nim piersi co dziennie po kąpieli. Po miesiącu nadal mam go sporo w opakowaniu. Producent zaleca używać kremu dwa razy dziennie. Mam wrażenie, że nawet wtedy w opakowaniu zostałoby sporo kosmetyku. Wydajność produktu jest na duży plus jeśli chodzi o nieco mniejszy biust.

Podsumowanie

Nie jest to tani produkt. Jedna butelka kosztuje obecnie (w promocji) 169 zł. Dostępne są trzy warianty: kuracja na 30 dni - jedna butelka, kuracja na 60 dni - dwie butelki i 120 dni, gdzie do 3 butelek dostajemy jedną gratis. Ostatnia opcja to koszt 357 zł przeceniony obecnie z 591 zł. Produkty można zamówić bezpośrednio ze strony, lub przez allegro. 
Jeśli chodzi o efekty to krem do biustu spełnił całkowicie moje oczekiwania. Biust jest pełniejszy i ujędrniony. Nie miałam problemów z rozstępami, więc nie potrafię tylko określić kwestii ich znikania. Polecam jednak serdecznie ten produkt.

Czy mam jakieś wątpliwości?

Właściwie są to raczej kwestie, które mnie ciekawią. 
↣ Czy po zaprzestaniu używania produktu piersi wrócą do stanu pierwotnego? Na stronie widzę informację o długofalowym efekcie, więc liczę na to, że nie.
↣ Co by się stało gdyby zacząć używać serum powiększające biust do pośladków? Czy efekt byłby taki sam? Wyobrażacie sobie pośladki, które unoszą się i wypełniają w miesiąc, a rozstępy całkowicie znikają. 
Jestem bardzo ciekawa tych dwóch spraw.

Dzięki uprzejmości marki, mam dla Was kod rabatowy obowiązujący na cały koszyk w sklepie Frashe. Na hasło STYLOWAMISJA kupicie produkty taniej o 12%.

uroda, frashe, biust, powiększenie, naturalnie, kosmetyki, serum,

Naturalne rozwiązanie na piękny biust.
(...) To kosmetyk o naturalnym składzie Nie znajdziemy tu ani grama chemicznych dodatków. Zamiast tego krem zawiera bogactwo naturalnych składników, jak na przykład: acanthopanax senticosus extract, wyciąg z kwiatów lawendy, ekstrakt z ruszczyka kolczastego, ekstrakt z pąków, kofeina, dipalmitoyl hydroxyproline, ceramide 6. Substancje te z dnia na dzień czynią skórę zdrowszą i piękniejszą. A mocna i jędrna skóra to doskonałe rusztowanie dla biustu. Dzięki temu zyskuje on piękny kształt, wydaje się pełniejszy i uniesiony.
(...) Serum do biustu Frashe ma długofalowo poprawiać faktyczny stan skóry. 

Korzyści płynące ze stosowania Frashe:
+ zwiększenie objętości biustu
+ ujędrnienie piersi
+ lepsza jakość skóry
+ redukcja rozstępów
+ zapobieganie wiotczenia biustu


uroda, frashe, biust, powiększenie, naturalnie, kosmetyki, serum,

uroda, frashe, biust, powiększenie, naturalnie, kosmetyki, serum,

Dajcie mi znać czy kiedykolwiek miałyście styczność z produktami do biustu i jakie były efekty.

9 komentarzy:

  1. Świetny wpis, az sama mam ochote skorzystac z tej calej promocji :D Ogolnie fajnie, ze mamy jakies kremy ktore podchodza do tematu innowacyjnie i stawiaja na polaczenie skutecznego dzialania i naturalnego skladu. Zwlaszcza, ze takie skladniki tez zmniejszaja ryzyko jakis ewentualnych zlych reakcji przez skore, nie? Czekam z niecierpliwoscia na info czy efekt ci sie utrzymał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszyscy na szczęście lubią duże biusty ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym musiała mieć jakiś produkt cudo, bo moje piersi są tak małe, że chyba nic mi nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie. Marzy mi się po prostu bardziej okrągły biust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z frashe korzystam juz 2 miesiące praktycznie i widzę poprawę <3 jak dla mnie to jest efekt takiego ujędrnienia i wypełnienia biustu, wygląda na pewno bardziej kształtniej :) więc jeśli Tobie się marzy bardziej okrągły, to to jest idealne rozwiązanie :D

      Usuń
  5. No jestem ciekawa tego produktu, czy rzeczywiście działa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy te sposoby są naprawdę skuteczne i jak długotrwały jest efekt :) Na pewno coś to da ale, pewnie nie na długo. Fajny wpis, lubię takie ciekawostki , na pewno będę tutaj wracać;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na powiększeniu mi nie zależy, pod względem wielkości jestem całe szczęście zadowolona z mojego biustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega fajnym sposobem na ujędrnienie biustu są ćwiczenia, które można wykonywać w domu. Zajrzyjcie na przykład na youtuba. Poza tym można stosować kremy powiększające lub suplementy diety :) ja marze o większym biuście. Może kiedyś zrobię sobie operację plastyczną.

    OdpowiedzUsuń