poniedziałek, 25 października 2021

4 ROMANSE PRZEZ KTÓRE WYLEJESZ MORZE ŁEZ


Przygotuj herbatę i paczkę chusteczek. Zdecydowanie przydadzą się podczas czytania tych powieści.

Romantyzm i wrażliwość są wpisane w naturę każdej kobiety. Odczuwamy emocje wszystkimi zmysłami i czasem ciężko nam sobie z tym poradzić. Książki romantyczne są jak kobiety. Dobra książka romans nie jest łatwa do znalezienia, ale kiedy już na nią trafimy, pragniemy oddać się całkowicie historii w niej zapisanej. Świetnie napisany romans potrafi wzruszyć, rozbawić i przejąć. Taka książka pozwala czuć się całą sobą i pochłania nas emocjonalnie. W życiu spotkałam kilka takich książek, które dziś pragnę przedstawić wam w rankingu czterech romansów, przez które wylejecie morze łez. Często taka książka jest dobra na oczyszczenie negatywnych emocji. Czasem dobrze sobie popłakać, by później zrobiło nam się lepiej na sercu. 

Zapraszam na przegląd książek romansów, które warto przeczytać.


POWIEDZ, ŻE ZOSTANIESZ - Corinne Michaels

↬ ilość stron 467
↬ dodatkowe informacje: W tej książce znajdziecie wiele emocji. Początek może być nieco szokujący i dynamiczny. Później akcja nieco zwalnia. Mamy tu także wątek, który wzbudzi niepokój i zmartwienie. Książka na szczęście nie jest dołująca. To bardzo ciekawa historia, w której znajdziemy także wiele radości.


Roztrzaskał mnie na kawałki, złożył w całość. Jest moją trucizną, jest moim antidotum.

Jedno słowo. Zostań.

To było wszystko, co miał zrobić. Zamiast tego wsiadł do autobusu, zabierając ze sobą moje serce. To było siedemnaście lat temu. Ruszyłam naprzód. Małżeństwo. Dzieci. Biały płotek. Wszystko czego kiedykolwiek pragnęłam. Jednak mój mąż mnie zdradził i ponownie zostałam porzucona. Osamotniona, bez centa przy duszy i z dwójką chłopców nie miałam innego wyboru, jak tylko wrócić do Tennesse. Nie miało Go tam być. A ja powinnam była być bezpieczna. Jednak przeznaczenie zawsze znajdzie sposób, żeby dać o sobie znać. Tym razem role się odwróciły. Czas na moje decyzje. Drugie szanse istnieją naprawdę, ale nie wiem czy uda nam się naprawić coś, co kiedyś zostało popsute.


ZAPISANE W BLIZNACH - ADRIANA LOCKE

↬ ilość stron: 372
↬ dodatkowe informacje: To historia o drugich szansach i o tym, że  małżeństwie zawsze trzeba grać do jednej bramki. Łzy same napływają do oczu.

Łatwo jest się zakochać. Z kolei odkochanie to najtrudniejsza rzecz na świecie. Elin i Ty Whitt są w tym beznadziejni... Gdy lokalna gwiazda gwiazda koszykówki uśmiechnęła się do Elin, było po niej. Tak łatwo przyszło jej zakochać się w ciemnowłosym bohaterze z czarującym uśmiechem i silnym, atletycznym ciałem. Aż uderza rzeczywistość. I robi to naprawdę mocno. Zakochanie się było zdecydowanie tą łatwą częścią. Patrzenie jak to wszystko ulega rozpadowi, okazało się nie do zniesienia. Gdy Ty wraca z nowo odnalezioną determinacją, by odzyskać rodzinę, Elin czuje się rozdarta przez walkę między przeszłością, a możliwością nowego startu. To mężczyzna, do którego należy jej serce. A zarazem jedyna osoba, która może sprawić jej niewyobrażalny ból. Życie nie zawsze jest łatwe. Miłość nie jest dla wrażliwych. Ale życie wciąż czegoś uczy, a Ty i Elin, oboje poznaczeni bliznami, sątego najlepszym dowodem. Jednak w tych bliznach zapisana jest ich miłość, która albo zwiąże ich ze sobą ... albo rozdzieli na zawsze.


CONSOLATION - Corinne Michaels

↬ ilość stron: 344
↬ dodatkowe informacje: Jeśli zobaczycie na półce w sklepie, księgarni, czy bibliotece książkę Corinne Michaels - bierzcie w ciemno. Ta książka to pierwsza część i gwarantuję, że zakończenie sprawi, że od razu sięgniecie po kolejną. Najlepiej nabyć więc od razu pakiet.

Liam nie miał być moim szczęśliwym zakończeniem. Nawet nie byłam nim zainteresowana. Był najlepszym przyjacielem mojego męża - zakazanym owocem. Tyle, że mój mąż nie żyje, a ja czuję się samotna. Tęsknię za nim i ląduję w ramionach Liama. Jedna wspólna noc zmienia wszystko. Teraz muszę zdecydować, czy naprawdę go kocham, czy jest dla mnie tylko nagrodą pocieszenia.


POŚWIĘCENIE - Adriana Locke

↬ ilość stron: 444
↬ dodatkowe informacje: Bardzo przygnębiająca książka, cały czas płakałam. Nie znajdziecie w niej wielu pozytywów. To przykra i szara odsłona życia pełnego tragedii.

Moje życie zmieniło się na zawsze, kiedy zmarł mój mąż. Zostało mi tylko zmiażdżone serce, sterta rachunków i nasza córka, Everleigh. Nie chcę polegać na nikim, a już zwłaszcza nie na Crew Gentrym. Był moją pierwszą miłością i facetem, który prawie mnie zniszczył. Człowiekiem, który zawodził zawsze, gdy go potrzebowałam. Ale kiedy tragedia uderza po raz drugi, Crew może okazać się moją jedyną nadzieją. 

Moje życie zmieniło się raz na zawsze, kiedy zmarł mój brat. Zostało mi tylko poczucie winy, sterta błędów i niewiele więcej. Opiekuję się Julią Gentry, wdową po moim bracie oraz ich córką. Wiem, że nie chce mojej pomocy, ale i tak ją dostaje. Jestem jej to winien. Kiedy nadchodzi kolejna katastrofa, staję przed szansą, by wszystko naprawić. Muszę to zrobić! I dla tej sprawy jestem gotowy poświęcić wszystko.


Jeśli, tak jak ja, kochacie dramatyczne romanse, mam nadzieję, że te książki przypadną Wam do gustu. A może macie inne ulubione typy? Napiszcie mi o nich w komentarzu.

30 komentarzy:

  1. Romans to ja ewentualnie mogę przeżyć 😉 ale czytać? Nie ma mowy 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pozycje na jesienny wieczór. Mnie przekonują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Któraś z tych książek na pewno by się okazała doskonałym prezentem na święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro przy tych pozycjach można płakać to ja je wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonałe pozycje, obok nich na pewno nie da się przejść obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham książki które bardzo poruszają. Zapoznam się z tymi również.

    OdpowiedzUsuń
  7. Romanse są idealne na leniwy wieczór z gorącą herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki które wzruszają do łez są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozycja inna niż wszystkie. Ciekawi mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem właśnie mam ochotę na takie książki, które wzruszają. Super

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki które poruszają emocje są właśnie najlepsze. Świetne pozycje na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłem się, wydaje się inna niż wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam książkę "Zanim przekwitną wiśnie". Piękny romans na wielu płaszczyznach w japońskiej otoczce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie pozycje, przy których po prostu można popłakać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozycje nieprzeciętne. Na pewno też mnie by wciągnęły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma to jak romans na wieczór. Super pozycje

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma to jak właśnie takie romanse. Super na każdy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super książka, nawet jak przy niej się płacze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pozycje na jesienny wieczór. Przeczytam je z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno takie pozycje będzie przyjemnie poczytać jesienią. Super

    OdpowiedzUsuń
  21. To dla mnie nowe pozycje, więc chętnie je przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przy dobrym romansie trzeba się popłakać

    OdpowiedzUsuń
  23. Czasem to z przyjemnością popłaczemy przy dobrej książce.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ma to jak romans na wolny wieczór. Super

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam czytać takie książki w chłodny zimowy wieczór pod kocykiem

    OdpowiedzUsuń
  26. Książki do popłakania także są super, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne pozycje. Na pewno godne przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego typu książki także wciągają. Na pewno warto przy nich popłakać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Doskonałe pozycje na długi wieczór, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna książka na wolny wieczór. Nawet popłakać przy niej warto.

    OdpowiedzUsuń