sobota, 25 lipca 2015

LATO W PEŁNI | SPODENKI Z WYSOKIM STANEM


W skrócie: wąż w słonecznikach przykryty kapeluszem. Taka sytuacja.


Nie wiem jak to się dzieje, zawsze staram się Wam pokazać jakąś propozycję fryzury do danej stylizacji, a i tak kończy się na rozpuszczonych włosach. Zastanawiam się nad tym od dawna, bo przecież rozpuszczone włosy wieją nudą kiedy pokazuje się je zawsze i wszędzie. Postanowiłam sobie więc, że będę starać się być bardziej kreatywną fryzurowo, bo przecież to też część całego looku całkiem istotna zresztą.


Dziś na tapecie spodenki z wysokim stanem, które uwielbiam, ponieważ przy mojej chłopięcej sylwetce i braku bioder tworzą mi ładny ich zarys, co zbliża mnie optycznie do sylwetki do osiągnięcia której dąży każdy stylista w swoich stylizacjach - mianowicie klepsydry. Dodatkowym atutem jest to iż takie spodenki doskonale imitują spódniczkę, co jeszcze zwiększa ich wartość :)











i mały backstage z moją latoroślą, która jak zawsze "przypadkiem" weszła w kadr :) 
mamy-blogerki, czy też tak macie?


stylizacja pochodzi ze sklepu Sukienkowo, zajrzyjcie koniecznie
KLIK W BANER :)

 sukienkowo
__________________________________________________________________________
jak zawsze komentujcie dużo, bo czytam wszystko i sprawia mi to wielką radość :)

22 komentarze:

  1. Cudownie <3 Buty są bardzo fajne ;) A spodenki - rewelacja :)

    Pozdrawiam ♥
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajna stylizacja :) super spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne spodenki, faktycznie masz w nich świetną sylwetkę, chociaz wydaje mi się, ze taką własnie po prostu masz !!! Piękne długie nogi !!! A buty - genialne ❤ Lubię te Twoje rozpuszczone włoski, chociaz w spiętych ostatnio tez wyglądałas slicznie! Zmiany są fajne i o to chyba chodzi :)

    Miłego weekendu :**
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sylwetkę mam trochę chłopięcą z przewagą szerokich ramion, więc szału nie ma, ale jest całkiem spoko :)

      Usuń
  4. Spodenki są extra- meeeega pozytywne kolory, aż miło oko nacieszyć <3
    Super zestaw, taki luźny i swobodny, idealny na obecną pogodę :)

    Fantastycznie wyglądasz kochana i jak zwykle pięknie uśmiechnięta- to lubię :)

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mówi :D hehehe

      Dzięki kochana za miłe słowa... :*:*

      Usuń
  5. Świetna stylizacja! Te spodenki są MEGA! :) Cudny print! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się uśmiechasz !!! Koturny super!

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. E tam nudą - ja jestem zdania, że jak jakaś fryzura nam pasuje, to choćbyśmy miały ją non stop nosić, to nosić trzeba.
    Bo ważne, żeby się sobie w czymś podobać.
    To, jak inni to coś odbiorą, to jest już kwestia drugorzędna.
    Choć jeśli się podoba, to zawsze miło jest ;)

    Ale co tam dywagacje o fryzurach - Ty jesteś mamą?
    Rany, jaka ja jestem zaskoczona!
    Pewną byłam, że jesteś nastolatką ;P

    a spodenki super są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ło matulu, chyba sobie ten koment na ścianie powieszę, nastolatkowe czasy minęły mi już wieki temu, ale dobrze wiedzieć, że się dobrze konserwuję :D
      co do fryzury to zgadzam się, ale sama lubię eksperymentować, więc zobaczymy co z tego wyjdzie :)

      Usuń
    2. Ja mam 27 lat, jesteś ode mnie starsza czy młodsza?
      Bo dam sobie głowę uciąć, że młodsza ;)

      Usuń
    3. jeśli jesteś rocznik 87 to jesteśmy w tym samym wieku :)

      Usuń
  8. wąż w słonecznikach- dobre! :D bardzo fajne zdjęcia, szczególnie podoba mi się te pół na pół / kolor na czerń- ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie wyglądasz :) i ten cudowny uśmiech - mega pozytywna energia :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo tego, że wszystkie wzory się ze sobą gryzą, całkiem mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie właśnie miałam założenie, niechaj się gryzą, ale jednocześnie w pewien sposób grają ze sobą :)

      Usuń
  11. Cudowne spodenki w takich wyrazistych kolorach! Poza tym osobiście lubię takie ze względu np. na swoje szersze biodra, które wtedy są idealnie zakryte :) ale Tobie też pasują! No i jako miłośniczka kapeluszy też uwielbiam :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + jutro u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. So beautiful summer outfit my dear! I like very much your shorts and his print!!! Have a nice day, kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń