wtorek, 1 marca 2016

SZARY MELANŻOWY PŁASZCZYK, JEANSY I SNEAKERSY | CASUAL DLA MAMUŚKI


Czasem warto postawić na prostą niezobowiązującą stylizację :)



Dobrze mieć cierpliwego chłopaka, który nawet kiedy zimno doskwiera, a dzieci marudzą pstryknie ci kilka fotek na blog :p. W ostatnim poście (klik) zaprezentowałam Wam szaleńczego zwyklaka, a dziś stylizacja mamuśkowa idealna na rodzinny spacerek. Tak tak, nawet ja przywdziewam czasem zwykłe kombinacje. 
Podstawą jest mój najnowszy nabytek, który niedawno pokazywałam Wam tu na fb mianowicie cudowny melanżowy płaszczyk z ebutik )klik(. Wielki kaptur i oversize'owy krój sprawiają, że czuję się w nim wyśmienicie i napakowałabym pod niego jeszcze ze dwa swetry co dla takiego zmarzlucha jak ja jest niezbędnikiem zimowym. Dobrałam do niego duży szal kupiony wieki temu w sh za całą złotówkę (mam nadzieję, że nie przepłaciłam :p). Reszta jest jeszcze prostsza, koszula w kratę połączona z kamizelką sprawi, że będziesz wyglądać ciekawie, a jeansy (klik) nadadzą całości niezobowiązującego wyrazu. Sneakersy już znacie, pokazywałam je Wam tutaj i wiem, że nie każdemu przypadły do gustu, ale wierzcie mi, po założeniu zmienilibyście zdanie :)
Jak zawsze piszcie w komentarzach śmiało co myślicie, aa i dziękuję za wszystkie miłe słowa na temat moich nowych włosów, ja również je uwielbiam :)












fot. Marcin (:*)


płaszczyk: TU | jeansy: TU | sneakersy i torebka: SUKIENKOWO | koszula: C&A | kamizelka: SH podobna TUTAJ | rękawiczki: TU
__________________________________________
POLECAM CIEKAWE PREZENTY NA DZIEŃ KOBIET :)

18 komentarzy:

  1. Jak masz obcięte włosy, dobrze widzę czy mi się zdaje że tył jest krótszy niż przód...??

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk jest piękny!
    ale czy on nie jest czasem robiony splotem boucle?
    bo wygląda buklowo, a takie ciuchy lubią się niszczyć bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie miałam pojęcia czym jest ten splot, poszukałam poszperałam i już wiem. Myślę, że to właśnie ten splot, chociaż nie wygląda na to by płaszczyk miał się szybko zniszczyć. Wszystko zapewne zależy od użytkowania :)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia, płaszczyk super ;)
    mikastylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super modna i fajna z Ciebie mamuśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk bardzo gustownie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary melanż teraz w modzie. Nawet taka bluza jak http://www.redisbad.pl/produkt/bluza-haft-kotwica-kolekcja-dyskretna wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahhh co Ci faceci się z nami mają :P hehehe
    nie ważne czy zimno, czy mrozy, czy deszczowo, czy upaly- zdjęcia muszą być i koniec, a jak są brzydkie, to druga tura- aż wkoncu bedzie nam pasowalo i wrocimy do domu z usmiechem na twarzy :P hehehe
    Skąd ja to znam :P


    swietny masz ten plaszczyk kochana! bardzo fajny fason :)
    i podoba mi się, że dodalas tu sportowe bucisze- swoją drogą czadowe bucisze !

    super wyglądasz !

    milego dnia :)
    DariA

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny płaszczyk! można go wykorzystać na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki rozmiar płaszczyka kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygladasz , super stylizacja
    bardzo ładne zdjecia
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny taki zwyklak! Sama często się tak noszę zwłaszcza na spacery z synkiem czy jakieś szybkie wyjścia :-) Płaszczyk jest rewelacyjny i podoba mi się w nim wszystko od koloru do oversizowego kroju i wielkiego kaptura! Dla mnie sneakersy są rewelacyjne i sama zamówiłam sobie taki model z Carinii tylko musiałam wymienić, bo przysłali chyba oba buty z różnych serii ( różniły się trochę językiem, numerem seryjnym i przede wszystkim szerokością, bo jedne był luźny, a drugi mega wąski ). Mam nadzieję, że teraz przyjdą dobre :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam sneakresy! Są niesamowicie wygodne no i najmodniejsze sneakersy damskie skórzane nosi już połowa miasta :D Oznacza to, ze moda idzie razem z wygoda :)

    OdpowiedzUsuń