wtorek, 24 stycznia 2017

MOJA MODOWA WPADKA | DŁUGI SWETER Z GOLFEM


Mięsisty sweter z golfem i płaszcz w wielbłądzim kolorze -  tej zimy to właśnie one podbiły blogosferę.


Pamiętam bluzki z golfem z dawnych czasów, które ledwo dało się przecisnąć przez głowę, a golf dusił nas niczym wąż boa oplatający szyję. Teraz "modowa technika" poszła do przodu i noszenie golfów to sama przyjemność. Gruby mięsisty materiał, który miło otula naszą szyję pozostawiając jednak nieco luzu, to dla mnie idealnie rozwiązanie na obecną chwilę. Dzisiaj w roli głównej właśnie taki sweter, ciepły, miły, ale jednak jak to na mnie przystało (wiecie, muszę trzymać poziom) nietypowy. Z przodu jak widać jest wycięty w półkole, a na plecach ku zaskoczeniu wszystkich, do których się obrócę, wielki napis HELLO. A co tam, jak szaleć to szaleć. 


Przyznam się Wam szczerze. Ta stylizacja zaliczyła wpadkę, prawdziwą modową wpadkę, która blogerce absolutnie nie przystoi. Oczywiście mogłabym pokazać Wam pierwotną wersję i napisać: "Dziewczyny, ale tak miało być, to wszystko zamierzone", ale nie nie tak być nie może. O co chodzi? O buty, tak dokładnie, buty są tutaj podmienione. W pierwotnej wersji miałam mieć wężowe botki na korku, ale po pierwszych ujęciach okazało się, że całość wygląda jakby wystylizował mnie bazarkowy wodzirej. A mój M. od razu mówił: "Wiesz, te buty nie bardzo pasują", ale ja oczywiście byłam mądrzejsza. M. kajam się na forum, miałeś rację. Ostateczna wersja wyszła bardzo fajnie. Te skórzane botki widzieliście już w ostatniej stylizacji i powiem Wam, nadal je uwielbiam i zachwycam się różnicą między butami z prawdziwej skóry, a tymi z eko. Nie spodziewałam się, że prawdziwa skóra może być tak miękka i wcale nie trudna w utrzymaniu. Myślałam, że po pierwszym wyjściu na chlapę, buty zostaną zniszczone, okazało się jednak że trzymają się świetnie. Oczywiście najpierw zaimpregnowałam je specjalnym preparatem do obuwia skórzanego.


Wybaczcie mi lekko pognieciony płaszcz. Niespodziewałam się, że po godzinie jazdy samochodem może się aż tak wymiętolić. Mam nadzieję, że nie będzie to zakłócało odbioru. Dajcie mi koniecznie znać w komentarzach co myślicie o tej stylizacji i czy Wy też kiedyś zaliczyłyście modową wpadkę.














fot. Marcin <♥>


sweter: ebutik TUTAJ | czapka i płaszcz: H&M | spodnie: ebutik TUTAJ
buty: CZASNABUTY | etui/kosmetyczka: ebutik TUTAJ | zegarek: ZAFUL

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zestawienie! :) Ja też lubię takie golfy.
    W wolnej chwili wpadnij do mnie, właśnie opublikowałam nowy wpis, które może Cię zainteresować:
    Porady dotyczące pierwszego wyjazdu na narty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądasz baardzo ładnie, kocham takie plaszcze :)
      http://blog017.blogspot.com/2017/01/moje-skuteczne-sposoby-na-nauke-jak-sie.html

      Usuń
  2. Widziałam zapowiedź na insta... no i JESTEM :D
    jajciu, jaaajciu, ależ masz fantastyczny golfiak!
    Pierwszy raz taki widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to bardzo mi miło :) staram się coś tam na tym insta tworzyć :)

      Usuń
  3. A mi podobają się Twoje paznokcie, są boskie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dzieło mojej siostry :) Jeśli masz ochotę, jej profil na fb: Hybrydowe Kreacje Marty :)

      Usuń
  4. Kurczę boski masz ten golf kochana :D
    ja to wlaśnie zawsze nalezalam do osob, ktore golfow nie cierpią, bo mialam wlasnie wrażenie, że co raz bardzije mnie podduszają, aż w koncu uduszą :P hehe ale ten jest inny- sama dumnie bym nosiła :D

    a plaszczem się nie przejmuj- przynjamniej widać, że w nim chodzisz, a nie tylko robisz zdjęcia :P hehe

    Ahhh Ci nasi faceci- czasem uda im się znaść na modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie to samo z golfami, były dla mnie strasznie niekomfortowe, dlatego cieszę się, że moda wysłuchała modłów i stworzyła coś bardziej przystępnego :)
      A co do facetów, no tak, zdarza im się :p

      Usuń
  5. cudownie wyglądasz a płaszcz jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zupełnie inaczej, tak stonowanie ;) ale super!
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny zestaw :)
    Jeśli znajdziesz czas zapraszam do mnie :>
    Pozdrawiam ♥
    http://kinasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie dlatego nigdy nie lubiłam nosić golfów w dzieciństwie, wszędzie mnie uciskało i przeszkadzało, podoba mi się pomysł z nieco luźniejszymi w szyi golfami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Super sweter i piękny płaszcz. Extra pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prędzej bałabym się o buty z eko-skóry, to w nie sól potrafi weżreć się tak, że już nawet modły miejscowej znachorki nie pomogą ;P
    Skóra wytrzyma wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie właśnie eko-skóra zawsze sprawdzała mi się najlepiej. Nie miałam nigdy żadnych problemów z butami z tego materiału :)

      Usuń
  11. Kasiu! super stylizacja. ten golf jest boski! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAbawny ten twoj wpis :)) czarny golf jest cudny , idealny do zimowych stylizacji.Calosc bardzo fajna i buty tez :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Golf świetny, płaszcz piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, podoba mi się płaszcz. Genialny look <3

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Wpadki każdemu się zdarzają, nawet najlepszym, więc nie ma co przeżywać :)
    a sweter jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten grubo tkany golf frak hello :) I super kosmetyczka do niego pasi, w ogóle całość bardzo fajna
    i fajna wpadka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń