czwartek, 28 czerwca 2018

TAJEMNICZE PUDEŁKA Z USA | PREZENT DLA MĘŻCZYZNY

zegarek, personalizedcart, drewno, bambus, ameryka, produkt, moda,

Co zawierają tajemnicze pudełka, które przyleciały do mnie z Austin w stanie Texas? Sami zobaczcie.

Kiedy zapytałam Was na moim fanpage'u co mogą zawierać te tajemnicze pudełka, takich odpowiedzi się nie spodziewałam. Większość z Was stwierdziła, że zapewne są to lody znanej marki, której nazwa rozpoczyna się na "M". Sama na pewno bym na to nie wpadła, ale po chwili namysłu stwierdzam, że logo faktycznie jest nieco podobne.

Dziś czas zdradzić tajemnicę. Niestety, nie są to lody. Podejrzewam, że ciężko byłoby im przetrwać podróż ze Stanów Zjednoczonych. Jest to coś, co posłuży na pewno na dłużej. To męskie zegarki od personalizedcart.com, które mogą być świetnym prezentem dla panów. Są to produkty personalizowane, co oznacza, firma może spełnić Wasze specjalne życzenie dotyczące treści wygrawerowanej na wybranych przez Was produktach.
Muszę się przyznać, kiedy firma napisała do mnie z propozycją współpracy, podchodziłam do tego bardzo sceptycznie. Właściwie myślałam, że te zegarki nigdy do mnie nie dojadą. Moje zaskoczenie było ogromne, kiedy po 3 tygodniach listonosz zapukał do mnie z paczką zawierającą dane firmy, która mieści się aż w Texasie. Zegarki były bardzo dobrze zabezpieczone, a ich jakość wywołała we mnie spore zdziwienie. Miękkie paski i piękne tarcze opakowane w piękne drewniane pudełka, wyglądają niesamowicie. Jako, że oba zegarki są prezentem dla mojego M. wybrałam prosty grawer z jedną literą. Bardzo podoba mi się minimalistyczne wykonanie całości.
Bardzo dziękuję firmie personalizedcart za możliwość współpracy. Zegarków szukajcie tutaj: bambusowy brązowy zegarek, drewniany ciemny zegarek.

zegarek, personalizedcart, drewno, bambus, ameryka, produkt, moda,

zegarek, personalizedcart, drewno, bambus, ameryka, produkt, moda,

zegarek, personalizedcart, drewno, bambus, ameryka, produkt, moda,

zegarek, personalizedcart, drewno, bambus, ameryka, produkt, moda,

zegarek, personalizedcart, drewno, bambus, ameryka, produkt, moda,

Napiszcie mi w komentarzach, który zegarek bardziej Wam się podoba i co myślicie o takim pomyśle na prezent.

11 komentarzy:

  1. Wow, obydwa są piękne. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie obydwa się podobaja :) Są piękne i idealne na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba są piękne ale bardziej urzekł mnie ten żólty!
    Mega fajny pomysł na prezent! malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super super te zegareczki!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie. Mój chłopak ma niedługo urodziny i zastanawiałam się co mu kupić prezent. Myślę też o jakiejś fajnej bieliźnie. Niezłą znalazłam w sklepie Gaia (do zamówienia tutaj). Ostatnio też składałam tam zamówienie i muszę przyznać, że przyszła obłędna. Mam nadzieję, że i tym razem tak będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegarek na prezent to bardzo fajny pomysł tylko nie wiedziałabym na który się zdecydować bo obydwa są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwa są piękne i bardzo oryginalne, strasznie mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł świetny, sama bym chciała dostać w prezencie takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że zegarek to zawsze dobry pomysł na prezent. Może spodobają Ci się takie zegarki breitling: https://wsliwinski.pl/pl/k/zegarki-breitling ? Uważam, że to bardzo elegancki wybór.

    OdpowiedzUsuń