środa, 13 czerwca 2018

UBRANIA Z MOTYWEM ANANASA | 4 URODZINY ZAFUL

ananas, przegląd, zaful, urodziny, współpraca

Owocowe motywy na ubraniach nie są już dziecinadą. Teraz to najnowszy trend.

Z okazji swoich 4-tych urodzin, Zaful poprosiło mnie o mały wgląd w ofertę i przekazanie kodu rabatowego dla Was. 

Na wstępnie jednak muszę się wytłumaczyć z mojej nieobecności trwającej prawie miesiąc. To prawdziwy skandal, że tak długo nie było postów, ale komunia syna i moja późniejsza operacja przegrody nosa zakończona dodatkowo infekcją wirusową kompletnie mnie wykończyły. W pewnym momencie ulotniła się ze mnie cała werwa do wszystkiego i przez dłuższy czas skupiłam się głównie na regeneracji samej siebie. Teraz wszystko wróciło do normy, a ja z nową energią wracam do prowadzenia bloga. Mam nadzieję, że dalej będziecie śledzić moje poczynania, bo mam dla Was kilka interesujących wpisów.

Wracając do dzisiejszego przeglądu, tym razem stawiam na ananasy. Jak już pisałam we wstępie, owocowe motywy nie są już zarezerwowane tylko dla dzieci. Teraz to trend, uwielbiany przez fashionistki z całego świata. Ja sama zakochałam się w ananasowym princie już w zeszłym roku, co zresztą mogliście oglądać w moich stylizacjach na blogu. 

Zapraszam na moje rozpoznanie asortymentu sklepu stworzone z okazji 4-tych urodzin Zaful (Zaful 4th). Piszcie mi jak zawsze w komentarzach, co myślicie o oryginalnych motywach na ubraniach.

STRÓJ KĄPIELOWY



BLUZKA



SUKIENKA



PIDŻAMA


Na koniec mam dla Was kod rabatowy ZafulW
Korzystajcie śmiało i łapcie rabaty.

7 komentarzy:

  1. Lubię ten wzór,mam bluzkę i stroj kąpielowy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowy motyw bardzo mi się podoba. Te produkty wyglądają bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam ananasa :D Ostatnio kupiłam bransoletkę z motywem ananasa na stopę hehe
    Akurat wczoraj nagrałam HAUL zakupowy na youtube, także jak coś zapraszam za jakiś czas :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. mam mega torebkę/kosz z bonprix z ananaskiem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokonie kochana, wiadomo, że są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze :)
    Zdrówka życzymy :) :*

    ŚWietnie ananasku :D hehe
    bardzo podobają mi się espadryle i torebka ajćććć <3

    i te dwa stroje kąpielowe, ale ja w tym roku na plaży wystąpię chyba w worku po ziemniakach, tak ciężko mi zrzucić te pociążowe kilogramy grrr

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne są te stroje kąpielowe, bardzo na czasie. Wzór po prostu przyciąga oko, co jest dodatkowym atutem na plaży. Szczerze mówiąc chyba sobie taki zamówię, nigdy nie wiadomo kiedy może się przydać. Z kolei pidżama niczym się nie wyróżnia, nie ma w niej nic ciekawego. Ot to samo co wszędzie. Pozdrawiam i czekam na kolejne świetne wpisy! :)

    OdpowiedzUsuń