poniedziałek, 29 kwietnia 2019

JAK WYGLĄDAĆ NA WYŻSZĄ | CZÓŁENKA W TRZECH KOLORACH

bonprix, bransoletki, charms, czasnabuty.pl, czółenka, Dedicante, golf, kamizelka, kapelusz, moda, panterka, spódniczka, szaleo, torba,

Jeśli chciałabyś dodać do swojego wzrostu kilka dodatkowych centymetrów, ten wpis jest dla Ciebie.


Jak celebryci poprawiają swój wygląd?

Zastanawialiście się kiedyś dlaczego Pharrell Williams nosi bardzo wysokie kapelusze? Odpowiedź jest prosta - chce oczywiście zareklamować własną markę, ale też dodać sobie wzrostu. Mimo iż ma 175 cm, to przy żonie, która jest wyższa o ponad głowę, wygląda dosyć nisko. Podejrzewam więc, że kapelusz i buty na wysokiej podeszwie są jego metodą na optyczne dodanie sobie wzrostu. Oczywiście są to tylko moje przypuszczenia.

A jak my dziewczyny możemy stać się wyższe, niż jesteśmy?

Jest na to kilka prostych metod, które możecie zobaczyć w mojej dzisiejszej stylizacji. Mam około 172 cm wzrostu, ale lubię czasem wyglądać na wyższą. Jak to zrobić? Sprawa jest bardzo prosta:

⇑  Odsłoń nogi - Krótka spódniczka (w granicach rozsądku) zawsze ładnie wydłuża nogi i podkreśla ich walory.
⇑ Załóż obcasy - Nie muszą być wysokie. Ważne abyś odpowiednio dobrała fason do swojego rozmiaru stopy. Ja noszę 39 i wiem, że muszę uważać na fasony, które jeszcze wydłużają nogę. Trzykolorowe czółenka, które mam na sobie pięknie podkreślają kostkę i ładnie zdobią stopy. Jeśli macie krótkie nogi lub tendencję do opuchniętych kostek, wtedy koniecznie zrezygnujcie z pasków na kostce i wybierzcie fason otwartego buta.
⇑  Nie bój się nakryć głowy - Kapelusze wyglądają bardzo stylowo i optycznie dodają wzrostu. Dzięki temu z pewnością będziesz wyglądać na wyższą.
⇑ Kamizelka - Ta część garderoby to świetny patent na wydłużenie sylwetki. Jak widzicie wybrałam kamizelkę w panterkę, która długością odpowiada długości spódnicy. Gdyby była dłuższa osiągnęłabym odwrotny efekt i mogłabym przypadkiem skrócić swoje nogi, zamiast wydłużyć całą sylwetkę.
⇑ Pionowe paski - Wiem, że nie ma ich w tej stylizacji, ale chciałam zaznaczyć, że przy innej kombinacji kolorów kamizelka w pionowe paski również pięknie wydłużyłaby sylwetkę i optycznie dodała kilka centymetrów do Waszego wzrostu.

Mam nadzieję, że te kilka na pozór oczywistych porad pomoże Wam wyglądać na wyższe. Jeśli jednak kompletnie Wam na tym nie zależy, w takim przypadku po prostu zapraszam na nową stylizację.

Jak widzicie kolorami przewodnimi są dziś musztarda i czerń. Panterka pojawiła się tu trochę przypadkiem, ponieważ cały czas mi czegoś brakowało. Kamizelka z delikatny wzór pantery od Bon Prix doskonale uzupełniła całą stylizację i dała mi ciepło, ponieważ tego dnia na dworze panował spory chłód. Na nogach mam trójkolorowe czółenka z paskiem w kostce od Czas na Buty, które okazały się prawdziwym zaskoczeniem. Podczas zamawiania byłam przekonana, że takie buty na pewno nie będą leżeć dobrze na moich chudych stopach. Okazało się jednak, że pasują perfekcyjnie i z pewnością przetańczę w nich wiele imprez. Warte uwagi są także cudowna złota bransoletka z charmsami od Dedicante. Marka wprowadziła niedawno gotowe modele bransoletek i drugą opcję, w której sami możemy stworzyć kombinację z charmsów. Wybór jest naprawdę spory. Ja postawiłam na gotową kombinację, która idealnie mi odpowiadała. Bardzo podoba mi się fakt, że na moich chudych nadgarstkach bransoletka leży idealnie. Drugi ciekawy dodatek to torba od Szaleo w czarno-biały wzór golasów. Taka torba będzie idealna na wiosenne spacery. Mimo swojej wielkości, pomieści wiele. Torebka bardzo dobrze nosi mi się trzymana na krótsze uchwyty.

Zapraszam na resztę zdjęć. Wszystkie linki do produktów jak zawsze znajdziecie na samym dole. Zachęcam też do komentowania.

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

fot. Marcin

moda, panterka, kamizelka, bonprix, spódniczka, czółenka, czasnabuty.pl, bransoletki, charms, Dedicante, torba, szaleo, kapelusz, golf,

wielokolorowe czółenka: CZASNABUTY | kamizelka w panterkę: BONPRIX | złota bransoletka z charmsami: DEDICANTE | torebka w czarno-biały wzór: SZALEO | żółty sweter: SUKIENKOWO | spódnica i pasek: SH

5 komentarzy:

  1. Połączenie idealne :D A buty naprawdę oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty prezentują się fenomenalnie, ja muszę kupić w końcu jakiś kapelusz
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wuglada! Kolory cudowne, takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ciekawe rozwiązania. Napewno skorzystam planując swoje stylizacje... Buty faktycznie fantastyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz świetnie, panterka-kamizelka od razu zwróciła moją uwagę. Ale najbardziej buty, ten model jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń