czwartek, 9 września 2021

METAMORFOZA KĄCIKA BIUROWEGO

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

Czasem trzeba powiedzieć "dość" i wziąć się w garść.

Kącik biurowy w naszym mieszkaniu to twór samoistny. 

Do dziś żył własnym życiem i rozrastał się w siłę w dziwnym tempie. Ktoś położył tam notes, inna osoba klucze. Później (jakimś cudem) znalazły się tam znicze, a następnie karton z lodówką turystyczną. I tak bałagan rósł w siłę i wszyscy patrzyli na to obojętnie. Oprócz mnie!

Pewnego dnia pomyślałam, że to się musi zakończyć i pragnę znów zobaczyć jak wygląda podłoga w tamtym kącie. Przecież słowo "biurowy" kompletnie tam nie pasowało, a takie było przeznaczenie tego zakątka. Zastanawiałam się też, w którym momencie góra niepotrzebnych bibelotów urosła do takich rozmiarów. Niestety nie uzyskałam odpowiednich opinii i refleksji na ten temat, mimo małej ankiety przeprowadzonej w rodzinie.

Wystarczył jeden prosty krok.

Osiągnięcie stanu, do którego dążyłam było prostsze niż myślałam. Wystarczyło poczynić jeden krok - nabyć pojemną komodę, która będzie nie tylko podstawą pod drukarkę, ale także pomieści większość dokumentów, które do tej pory piętrzyły się stosami na biurku. Z pomocą przyszła mi firma Domowanie. To właśnie u nich znalazłam białą komodę idealną, perfekcyjną i taką, która nie dość, że będzie praktyczna to będzie można także docenić jej walory estetyczne. Aż się chce postawić tam kolorowego kwiatka w słodkiej doniczce (nie mówcie mojemu narzeczonemu). Szukałam czegoś prostego i odpowiedniego wymiarami pod sporej wielkości drukarkę. Udało się.

Funkcjonalność to podstawa, ale design też się liczy.

Bardzo chciałam sama złożyć komodę biurową, ale poległam. Mój brak zdolności manualnych ujawnił się w najgorszym momencie. Potrzebna była męska ręka. Obserwując proces składania, stwierdziłam, że dobrze że odpuściłam. Trochę to trwało, ponieważ system jest nieco inny, niż np. w jednym z popularnych skandynawskich sklepów, gdzie składać można bez instrukcji na logikę. Tutaj trzeba było zastosować się krok po kroku do papierowej listy zadań i tym sposobem po chwili komoda stała już na swoim miejscu i można było się zachwycać. Szuflady zostały wypełnione i (na szczęście) pomieściły wszystko to, co powinny, a nawet i więcej. 

Podoba mi się ten styl

Lubię w tej szafce jej styl. Jest prosty i gustowny. Z pewnością będzie pasował do wielu różnych wystrojów wnętrz. Jeśli postanowię zmienić kolor ścian, lub postawię na inny aranż, komoda z szufladami nadal pozostanie elementem pasującym.

Osiągnęłam mentalny kobiecy spokój.

Teraz mogę wracać do domu i usiąść w pięknym kąciku biurowym, lub towarzyszyć tam moim domownikom. Nasze biuro w końcu wygląda (jak mawia mój syn) prestiżowo.
 
wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,


wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,

wnętrza,wnętrze,biuro, komoda, domowaniepl,paqstudio,metamorfoza,porządek,


11 komentarzy:

  1. moim zdaniem jest ładnie, jasno i super pod kątem funkcjonalności

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że w biurze warto mieć też zdjęcia lub plakaty. Na pewno unowocześnią wnętrze i dodadzą mu charakteru. Ja mam jedną scianę cała w zdjęciach różnej wielkości. Swietnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł. Muszę wyposażyć w takim razie biuro w tego typu dekoracje :)

      Usuń
  3. Piękny kącik biurowy. Na pewno można tutaj wygodnie pracować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kącik biurowy. W zależności od czasu pracy warto również pomyśleć o krześle ergonomicznym. Zapewnia nie tylko komfort ale pomaga również utrzymać prawidłową postawę ciałą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Praktyczne podpowiedzi. Jak się pracuje w domu to taki kącik będzie niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla osób pracujących zdalnie i studentów w sam raz. Przytulny i praktyczny kącik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce do pracy czy nauki. Jak najbardziej bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka zmian i można całkowicie odmienić kącik biurowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metamorfoza i piękny kącik. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę jak można pięknie odmienić swój kącik biurowy. Doskonały.

    OdpowiedzUsuń