środa, 3 grudnia 2014

BLACK BOW | DUŻA KOKARDA NA WŁOSY

Fascynatory, kapelusze i wszelakie ozdoby na włosy to mój żywioł. One są dla mnie jak przebranie, jak dopełnienie mnie samej, dzięki nim staję się kim tylko chcę, a moja pewność siebie znacznie wzrasta. Nie mam pojęcia o co w tym chodzi, jest to jakaś siła wyższa, jakaś magia piękna tych dzieł, szczególnie ręcznie robionych ozdób, które urzekają mnie w każdym swoim calu, w każdej nitce, perełce, i splocie. 




Dzisiaj ostatni powiew lata na blogu, ostatni promyk ciepłego mile muskającego policzki słońca i jednocześnie efekt sesji z Pauliną w pięknej scenerii pałacowej :)














To się chyba stanie moją tradycją, żeby na koniec dodawać jakieś dziwne zdjęcie, które z założenia powinno być śmieszne :p


                                                     fot. PGG Photography 


kokarda: Lady Trik // bralet: Pepco // spódniczka: Sukienkowo // buty: Deezee

26 komentarzy:

  1. Ojej, jak ja Ci zazdroszczę tych sesji z PGG. Pięknie wyszło. Taka bajkowo-odjazdowa koncepcja.
    Fajnie, tak na czarno. No i powiew lata w te mroźne dni całkiem miło rozpieszcza.
    Piękna kokarda;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjjj :) Jakie piękne zdjęcia! Ślicznas!!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie klimaty pin-up'owe to jest coś, co Ci pasuje :)
    to Twój styl!

    a kokarda jest boska :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz całkowitą rację. Kocham te klimaty :D

      Usuń
  4. Wyglądasz zjawiskowo, do schrupania! ; )) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta kokarda! No cudo! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna spódnica! Cudowna ♥ piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Te zdjęcia naprawdę robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piekne zdjecia, urocza kokardka, 5 zdjecie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  9. You look absolutely stunning and your heels are amazing!!! Nice choice dear! I'm Eni, a blogger from Italy....Check out my blog when u have time. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  10. ale Ty jesteś szalona!
    super ta kokarda, chcę taką :D :D
    niewielu jest ludzi, którzy z taką swobodą bawią się modą :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moda właśnie po to jest by się nią bawić i masz rację, nie każdy to robi i wielka szkoda. Pięknie dziękuję za słowa uznania i ja również zawsze chętnie zaglądam do Ciebie, bo uwielbiam kolorowe, lekkie i pięknie opisane posty :)

      A po kokardę oczywiście zapraszam do Lady Trik (link pod zdjęciami). Nie dość, że ma talent, to jeszcze ceny dla zwykłych śmiertelników :)

      Usuń
  11. Świetne zdjęcia, świetne ujęcia, a jeszcze lepiej wyglądasz. ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. JESTEM ZACHWYCONAAA!!

    wspaniale:*
    pozdrawiam, Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia! <3
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia rewelacyjne to raz :) Widać, że czujesz się świetnie w takim stylu - to dwa :) I trzy nakrycie głowy genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam testować na sobie różne style i faktycznie na zdjęciach od razu widać co mi pasuje najbardziej :)

      Usuń
  15. Jak patrze na twoje zdjecia to nie wierze ze nie przemawia do cb kolekcja Moschino!
    Jestes taka odwazna w stylizacjach i szalona :))

    elkajablogspot.com
    moze wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz akurat ta inspirowana McDonaldem w ogóle do mnie nie przemawia. Może więc nie jestem aż tak odważna w pewnych kwestiach :)

      Usuń