sobota, 29 czerwca 2019

SERCE NA SPRZEDAŻ - DOMINIKA SMOLEŃ | RECENZJA

WydawnictwoReplika, DominikaSmoleń, SerceNaSprzedaż, opowiadanie, recenzja, miłość, romans,

Miłość bywa czasem bardzo tragiczna.


Dominika Smoleń "Serce na sprzedaż"


Właśnie zamknęłam ostatnią stronę książki.


Wyjęłam z książki uroczą zakładkę dołączoną przez autorkę i zamknęłam ostatnią stronę okładki. Książka leży obok mnie, a ja nie wiem co myśleć. Chyba nie do końca zrozumiałam zakończenie. Mimo tego muszę odetchnąć. Jestem w szoku jak w tą na pozór romantyczną opowieść autorka wprawnie wplotła wątki obyczajowe, kryminalne i dramatyczne. W tej książce znajdziemy wszystko i każdy z gatunków jest rewelacyjnie wyważony. Jestem pod wielkim wrażeniem. Książkę pochłonęłam w dwa dni i czuję niedosyt.

W skrócie

Aleksandrę poznajemy kiedy stoi oskarżona przed sądem. Sytuacja ma się wyjaśnić w dalszej części, ponieważ książka to historia opowiedziana przez główną bohaterkę, jako argument na swoją obronę. Ola to ponad dwudziestoletnia dziewczyna, która właśnie stoi przed wejściem w dorosły świat. Poszukiwanie pracy, rozłąka z ukochaną współlokatorką, która jest jednocześnie przyjaciółką i bardzo wymagająca mama nie stroniąca od uwag. To wszystko sprawia, że Ola nie ma w życiu lekko. Kiedy dostaje wymarzoną pracę wydaje jej się, że życie w końcu nabierze sensu. Sytuacja okazuje się być jednak nieco inna, za sprawą dużo starszego od niej szefa Kamila.

Reszty dowiecie się z książki, ale nie spodziewajcie się oklepanej historii. Nastawcie się raczej na niezły szok.



Kim jest Dominika Smoleń?

Mieszkanka Śląska urodzona w 1997 roku. Obecnie studiuje psychologię. Prowadzi bloga książkowego - Nasz Książkowir. Kocha zwierzęta, czekoladę, muzykę i seriale medyczne. Nie wyobraża sobie życia bez kontaktu z ludźmi. Swoją pierwszą książkę wydała w 2015 roku - miała wówczas osiemnaście lat. Od tego czasu na jej koncie pojawiło się kilka kolejnych powieści, a autorka zapowiada, że to jeszcze nie koniec jej pisarskiej kariery.

WydawnictwoReplika, DominikaSmoleń, SerceNaSprzedaż, opowiadanie, recenzja, miłość, romans,

O czym jest książka "Serce na sprzedaż"

Może i moja historia miłosna nie jest zbyt szczęśliwa, ale przynajmniej jest moja. Jestem pewna, że ciekawszej dawno nie słyszeliście.

Aleksandra nie miała łatwego życia. Brak perspektyw, dzieciństwo spędzone tylko z matką, nieznany ojciec - to tylko kilka z trudności, z którymi przyszło jej się zmierzyć. Pewnego dnia jej los nagle się odmienia: dostaje propozycję pracy w znanym wydawnictwie książkowym. Okazuje się jednak, że praca na etacie nie pozwoli jej na opłacenie wszystkich rachunków, więc dziewczyna musi zacząć dorabiać w inny sposób. Z pomocą przychodzi jej przyjaciółka. Pytanie tylko: czy pomoc Emilii naprawdę zmieni jej życie na lepsze, czy raczej doprowadzi do katastrofy?

WydawnictwoReplika, DominikaSmoleń, SerceNaSprzedaż, opowiadanie, recenzja, miłość, romans,

Czy polecam historię Aleksandry Jadowskiej?

Serdecznie polecam tą pozycję książkową. Nie będziecie zawiedzeni. Czyta się ją bardzo dobrze, łatwo wejść w świat głównych bohaterów. Historia Oli jest bardzo nietypowa i wyróżnia się na tle innych książek tego samego gatunku. Jej podejście do życia jest nietypowe, ale w tym wszystkim jest bardzo ludzka. Zawsze doceniam "ludzkość" książkowych bohaterów bo to sprawia, że są autentyczni.

Mimo iż zakończenie mogłoby rozwiązywać sprawę jaśniej, i tak jestem bardzo zadowolona. Przeczytajcie "Serce na sprzedaż", a na pewno będziecie zaskoczeni.

3 komentarze:

  1. Nie wiem czy to mój klimat, wolę jednak kryminały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za recenzję! Będę wdzięczna za dodanie kilku słów na LC ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie polecam.Zawiodłam się ,zdecydowanie ta Pani nie powinna pisać książek.

    OdpowiedzUsuń