wtorek, 4 czerwca 2019

UBRAŁAM ZNANĄ BLOGERKĘ! | CZY CZUJĘ SIĘ GOTOWA NA PRACĘ STYLISTKI

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

Kampania USwP zmieniła moje postrzeganie siebie jako stylistki. Teraz jeszcze bardziej czuję, że to jest kierunek, w którym pragnę iść.

Kocham ubierać innych. Czuję, że to jest właśnie moje powołanie i dlatego właśnie cały czas dążę w kierunku personal shopper'ki na pełen etat. Dodatkowo stylizacja kampanii, sesji zdjęciowych itp. "jara mnie" równie mocno.

Dziś wszystko w jednym. Małe przypomnienie jesiennej edycji kampanii Ubieram Się w Polskie, którą miałam przyjemność stylizować, a nawet pozować w niej. Moje zdjęcia możecie zobaczyć w tych wpisach

Na zdjęciach możecie zobaczyć Justynę z bloga Kupuje Polskie Produkty, którą miałam przyjemność ubrać. Justynę znałam dużo wcześniej, a nawet robiłam u niej przegląd szafy, więc praca z nią była samą przyjemnością. Miałam jednak kilka zagwozdek. Justyna ma filigranową sylwetkę i nosi rozmiar 32. Sporo polskich marek rozmiarówkę rozpoczyna od 36. Musiałam dokładnie wszystko sprawdzać po wymiarach długościach, dopasowywać pod sylwetkę. Nieraz robiłam to całkowicie w ciemno, ponieważ nie mogłam dotknąć ubrań, zmierzyć ich "na żywo" i upewnić się czy będą dobrze leżały. Na szczęście udało się i jak widzicie stworzyłam dla Justyny dwie pełne stylizacje, w których wygląda bosko. Mimo, że była to kampania jesienna i zdjęcia powstały jakiś czas temu, do teraz nie mogę się na nią napatrzeć. Wyszła fantastycznie!

Ten post jest też zapowiedzią wiosennej edycji kampanii Ubieram Się w Polskie, która rusza już w ten czwartek. Śledźcie stronę, instagram, a także dołączajcie do grupy na fb, by być na bieżąco. Mamy przygotowane sporo niespodzianek.

Stylizacja 1: SZYKOWNE BORDO

To bardzo kobieca stylizacja, w której główną rolę gra kolor bordo i jego różne odcienie. Piękna piankowa rozkloszowana spódnica i dopasowana bluzka, tworzą bardzo kobiecy klimat. Beret ma typowo jesienny wydźwięk, a śliwkowe czółenka dodają całości bardzo dużo elegancji. Wisienką na torcie jest beżowa skórzana torebka, która pomieści kilka kobiecych bibelotów.

spódnica, bluzka, beret - Marie Zelie
czółenka - Miummash
torebka - Fabiola
naszyjnik - pracownia Bro.kat
okulary - Plantwear

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

Stylizacja 2: MAŁA MI

Uwielbiam tą stylizację. To typowo dzienny look, w którym można wyjść dosłownie wszędzie. Kalosze są tu opcjonalne i z powodzeniem można zamienić je na inne obuwie. Sukienka w nietypowy wzór i narzutka w kolorze pudrowego różu, pięknie ze sobą współgrają, a spięte szarym paskiem tworzą ładną sylwetkę klepsydry. Czapka i szal wspaniale nadają się na chłodniejsze dni. To stylizacja dopasowana do wielu typów sylwetek, w której z pewnością będziecie przyciągać oko.

sukienka - SamoDobro
narzutka - Zyg Zak
kalosze - Gummie 
szal i czapka - Loman
torebka - Fabiola

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

ubieramsiewpolskie, kupujepolskieprodukty.pl, stylistka, jesień, polskamoda, mariezelie, miummash, fabiola, plantwear, samodobro, zygzak, gummie, loman,

2 komentarze:

  1. Tu się nawet nie ma nad czym zastanawiać. Rola stylistki do Ciebie pasuje. Sama bym Cię zatrudniła, gdyby mnie było stać. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale przepiękne stylizacje :D Zdecydowanie widać, że to co robisz wychodzi Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń