poniedziałek, 16 maja 2016

SUKIENKA CZY KOMBINEZON ? | SUKIENKOBRANIE


Podobno faceci nie cierpią kombinezonów, za to kochają swoje Panie w sukienkach.



Nie wiem o co chodzi facetom, moim zdaniem kombinezony są bardzo seksowne, a rynek oferuje tyle fasonów, że każda figura znajdzie dla siebie odpowiedni. Panowie jednak cały czas twierdzą, że wyglądamy w nich jak robaki hmm... Pewnie znacie temat a jeśli nie, zapytajcie swojego faceta, a na pewno potwierdzi moją tezę. Jeśli chodzi o sukienki sytuacja odwraca się diametralnie, nasi mężczyźni aż pieją z zachwytu widząc nas w nowej kiecce, którą oczywiście przedstawiamy im jako tą: "ee no przecież stara już jest, tyle ją mam tylko nie nosiłam" (drogie Panie na pewno wiecie o co mi chodzi) :)
Ja tam uwielbiam kobiety w kombinezonach, nieraz widziałam jak po założeniu w kobietę wstępuje jakaś dziwna siła sexappeal'u i staje się o wiele pewniejsza siebie, a jej kobiecość aż krzyczy: patrzcie na mnie, teraz ja będę rządzić tym światem!, i to jest moim zdaniem najpiękniejsze :)


Zdjęcia powstały jakiś czas temu, kiedy nawet nie myśleliśmy jeszcze o balerinach, a krótkie rękawki leżały na dnie szafy. To najlepszy babski event w Wielkopolsce zwany Sukienkobraniem, na którym jestem stylistką, czasem jednak wcielam się też w rolę modelki. Zaglądajcie do Sukienkowa, ponieważ niebawem kolejne takie wydarzenie, na którym warto być :)






rzeczy: SUKIENKOWO | kozaki: PANTOFELEK24


Zdjęcia to zasługa Agnieszki, zajrzyjcie do niej koniecznie :)

 agnieszka foto


16 komentarzy:

  1. Nie mam nic przeciwko kombinezonom, ale w tym wydaniu to sukienka podoba mi się bardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę powiedziawszy, to wiele kombinezonów na pierwszy rzut oka wygląda do złudzenia jak sukienka ;P

    Założenie sukienki nikomu automatycznie seksapilu nie przydaje - najważniejsze to nosić to, w czym naprawdę dobrze się wygląda :)

    Moim zdaniem kombinezony są piękne i nosząc je można być szalenie seksowną - Ty to udowadniasz :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja osobiście wolę sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie stylizacje bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie świetnie to ujęłaś, mój mąż też nie lubi kombinezonów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mój chłopak nie ma nic przeciwko kombinezonom. :D Mam kilka i zawsze mu się podobały. Podoba mu się nawet mój płaszcz do kostek! Ale za to nie trawi ukochanych srebrnych butów, czy śniegowców na koturnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest ta karmelowa narzutka! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kombinezony, zdecydowanie kombinezony ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Faceci po prostu nie znają się - też slyszalam już wiele stwierdzen, że kombinzony sa antyseksualne, ale mam to gdzieś- noszę je dumnie ! :D hihihihi
    teraz nadejdzie lato, więc wszystko powyciągam z szafy :P

    piękny jest kwiecisty- ajććć też chcę !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jeden kombinezon jak na razie, czarny z długimi nogawkami na ramiączkach. Uważam że wygląda czasem lepiej od niejednej sukienki. A u cb zdecydowanie stylizacja #2 .

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie propozycje świetne. Ja nie mam kombinezonu, ale może w tym sezonie na jakiś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tam wole kombinezony :P wtedy przyjemniej wszystko jest pod kontrolą :P Twój jest świetny :D pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiałabym, się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. You are happy in your floreal dress nice
    Come to visit me

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie stylizacje świetne, ale dla mnie wygrała ta z kombinezonem - świetna kolorystyka :) Kombinezony są równie wygodne co sukienki, tyle, że łatwiej je kontrolować ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie jestem jednym z niewielu facetów którym kombinezony podobają się i to bardzo. Dlaczego? Bo kombinezon może być elegancki-wersja do pracy lub na wystawną kolację, luźny-sukienkowy, sportowy-dresowy oraz sexi-dobrze dopasowany. Twoja propozycja jest typowo letnia w piękny kwiatowy wzór.
    Jestem na TAK. Sukienki również bardzo mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń