niedziela, 21 lipca 2019

DODATKI DO BIAŁEJ SUKIENKI | JAK SIĘ UBRAĆ STYLOWO NA WIELE OKAZJI

poradnik, porady, biel, sukienka, stylistka, stylizacje, trendy,

Jakie dodatki wybrać do białej sukienki? Sprawa wygląda dużo prościej, niż myślisz.

Ten wpis powstał specjalnie dla Was, ponieważ nie ma dnia, by na moim blogu nie znalazła się zagubiona dusza poszukująca odpowiedzi na pytanie: Jakie dodatki dobrać do białej sukienki?

Sytuacja wydaje się problematyczna, ponieważ biel nie zawsze sprzyja łączeniu jej z innymi kolorami. Na szczęście jest kilka prostych zasad, których użycie spowoduje sukces stylizacji z białą sukienką.

Jeśli śledzicie mój blog, wiecie że kilka razy pisałam Wam już poradniki dotyczące białych sukienek.


Wpisy zapewne będą podobne do obecnego, ale pomyślałam, że tym razem przedstawię Wam kilka kolaży stylizacji z inspiracjami na temat dobory dodatków do białej sukienki. Wcześniej pokazywałam Wam po jednej stylizacji, a teraz wpis będzie zawierał kilka look'ów. Wszystkie zostały oczywiście stworzone przeze mnie. Mam nadzieję, że taka forma poradnika przypadnie Wam do gustu.

Podstawowe zasady doboru butów i dodatków do białej sukienki:

materiał - Lekki materiał jak szyfon czy koronka, będzie wymagał lekkich dodatków, natomiast biała żakardowa sukienka będzie wolała cięższe akcesoria. Niby oczywiste, ale często widzę błędy w zestawiania dodatków z białą sukienką o różnych materiałach. 


poradnik, porady, biel, sukienka, stylistka, stylizacje, trendy,

długość sukienki - Jeśli założymy białą koronkową sukienkę maxi, nie dobierajmy do niej botków z otwartym palcem i piętą. Takie połączenie sprawi, że całość będzie wyglądała bardzo ciężko. Ten fason butów lepiej sprawdzi się przy krótszej białej sukience w rockowym stylu. Torebka także ma duże znaczenie. Przy eleganckiej koronce powinna być średniej wielkości w delikatnym fasonie bez ciężkich dodatków. Dobrze wybrać kolor cielisty, beżowy lub delikatne jasne złoto. To zdecydowanie doda elegancji.


poradnik, porady, biel, sukienka, stylistka, stylizacje, trendy,

okazja - Dodatki najczęściej uzależnione są od okazji. Jeśli wybieramy się na wesele, biała gładka sukienka w ogóle nie jest wskazana. Jeśli natomiast idziemy na przyjęcie w ogrodzie, wtedy biel sprawdzi się doskonale. Należy jednak wtedy wprawnie manewrować dodatkami, by nie wyszło zbyt elegancko.


poradnik, porady, biel, sukienka, stylistka, stylizacje, trendy,

➔ uroda - Wbrew pozorom biel ma wiele odcieni. Warto sprawdzić kilka różnych rodzai tego koloru wcześniej, zanim wybierzmy jeden ulubiony. Nie każdej z nas będzie pasować np. biel w odcieniu kości słoniowej. Ciepłym typom urody zdecydowanie lepiej będzie w kremowym odcieniu tego koloru.

poradnik, porady, biel, sukienka, pannamłoda, stylizacje, trendy

czerń - Biel połączona z czernią nie jest zła. To klasyczne i popularne zestawienie. Sama widziałam kilka celebrytek w białych sukienkach połączonych z czarnymi butami i dodatkami. Moim zdaniem jednak ta klasyka jest nieco nudna i jeśli mamy taką możliwość, lepiej wprowadzić do bieli nieco koloru. Prosta sukienka świetnie będzie wyglądać okraszona szalonymi dodatkami.


poradnik, porady, biel, sukienka, stylistka, stylizacje, trendy,

wzory - Zawsze powtarzam, że wzorzyste ubrania są najprostsze w łączeniach. Wystarczy wybrać jeden z kolorów wzoru i postawić na dodatki właśnie w takim odcieniu. Biała sukienka w kolorowe wzory i dobrane do niej buty i torebka w jednym kolorze, na pewno zrobią wrażenie. 
Jest jeszcze jedna niepisana zasada. Wzory zawsze świetnie ukrywają niespodziewane plamy.

poradnik, porady, biel, sukienka, stylistka, stylizacje, trendy,

Mam nadzieję, że teraz dodatki do białej sukienki będą rzeczą tak prostą, że dobierać je będziecie z przyjemnością. Zachęcam oczywiście do kombinowania i bawienia się modą.

12 komentarzy:

  1. Świetne porady, sama. Uwielbiam nosić białe sukienki

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto było zajrzeć, świetne porady👌❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rady, muszę się zaopatrzyć w taką uniwersalną całkiem białą sukienkę bo właśnie zdałam sobie sprawę że takiej mi w szafie brakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post. Wspaniały dobór dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący wpis. Biała sukienka to klasyka, prawie tak popularna jak kultowa mała czarna, dobrze mieć ją w szafie.
    Wpadnij do mnie, będzie mi bardzo miło: https://jamonika.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysły - własnie z tym ciągle mam problem. ostatnio kupiłam mu perfumy ale chyba mu nie spasowały :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis. Ja niestety nie mam dużo ubrań białych, aczkolwiek Twoje propozycje są bardzo trafne :)
    Pozdrawiam :*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo ciekawych porad i bardzo pomocne zdjęcia stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No naprawdę masz fajne pomysły. Cieszę się, że trafiłam na Twój blog. Widać,że masz klasę i wiesz, co jak zrobić. zestawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Biała sukienka pozwala nam za każdym razem tworzyć inną stylizację, w zależności od dodatków. To jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do białej sukienki mamy możliwość dobrać kolorowe dodatki i świetnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń