piątek, 13 września 2019

JAK NOSIĆ JEANSY ŻEBY WYGLĄDAŁY CIEKAWIE

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika, stylizacjazjeansami

Warto mieć w szafie jedne klasyczne spodnie pasujące do wszystkiego.

Myśląc o jeansach na pewno do głowy przychodzą wam niebieskie spodnie z przetarciami na nogach. To naturalne, ponieważ klasyczne jeansy właśnie tak się prezentują. Rynek oferuje nam jednak więcej standardowych modeli, które możemy wykorzystać na co dzień w różnych stylizacjach. Warto mieć w swojej szafie jedne klasyczne spodnie pasujące do wszystkiego i niekoniecznie muszą to być "jeansowe jeansy". Ostatnio dowiedziałam się, że marka Promod przez cały rok ma w swojej ofercie klasyczny model spodni w kilku kolorach. Jako, że mam już od nich jedne spodnie, z których jestem bardzo zadowolona, postanowiłam zakupić jeszcze jeden model. Tym razem postawiłam na szare jeansy z prostą nogawką i wyższym stanem. To własnie moje spodnie do wszystkiego. Już od zeszłego roku marzył mi się taki model spodni i w końcu znalazłam te jedne idealne. Cenowo też nie ma tragedii. Spodnie kosztują 90 zł, a ich jakość jest bardzo zadowalająca. 

Jak nosić jeansy żeby wyglądały ciekawie

Mam dla was bardzo prostą stylizację, która idealnie nadaje się np. do biura, czy innej pracy. Bazą są wyżej wspomniane szare spodnie. Dobrałam do nich czółenka na niskim koturnie, które ładnie prostują sylwetkę, wyglądają elegancko i są przy tym bardzo wygodne. Na górę założyłam tunikowatą bluzkę koszulową z troczkiem, która imituje bluzkę z baskinką. Warto zaznaczyć, że kolory szary i różowy bardzo się lubią. Podwinięcie rękawów bluzki podkreśliło szczupłe nadgarstki. Całość wykończyłam torbą ze sznurka, która zmieści kalendarz i inne potrzebne mi rzeczy. Kapelusz jak zawsze jest opcjonalny i ma ładnie ozdobić stylizację, ale zdaję sobie sprawę, że większość z was nie wyszłaby w nim na miasto, a tym bardziej do pracy. Można więc oczywiście spokojnie z niego zrezygnować.

Prosta stylizacja z jeansami

Taka prosta stylizacja zapewni wam wygodę i jednocześnie będzie modna. Jeśli na dworze zrobi się chłodniej, z powodzeniem można dołączyć do niej kurtkę ramoneskę np. z szarego zamszu, lub ciekawą kamizelkę, która będzie w tym sezonie bardzo na czasie.

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika, czółenkanakoturnie

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

biurowo, bluzka, bonprix, handmade, kapelusz, moda, promod, spodnie, sznurkowetoiowo, torebka, tunika,

czółenka na koturnie: CZASNABUTY | bluzka z baskinką: BONPRIX | szare jeansy: PROMOD | torebka hand made: SZNURKOWE TO I OWO | drewniany zegarek: PLANTWEAR

6 komentarzy:

  1. Jeansy to podstawa
    Bardzo podobają mi się Twoje
    Super w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana stylizacja! Zgadzam się, że różowy i szary to kolory, które bardzo dobrze razem wyglądają. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jeansy to podstawowy moim zdaniem element każdej szafy.
    Ja preferuje te z wysokim stanem, ale również na nie moda się zmienia i rynek z każdym sezonem wprowadza ich urozmaicenie
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno mnie tu nie było :) Nadal wyglądasz pięknie i kwitnąco <3 Muszę tu częściej wpadać :*
    Zapraszam też do mnie na nowy wpis ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kształtna sylwetka to marzenie wielu kobiet. Znane i lubiane jeansy w wersji z wyższym stanem mogą nas wspomóc w dążeniu do lepszego wyglądu.

    OdpowiedzUsuń